To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-08
Katowice: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W LEWEJ OFICYNIE BUDYNKU PRZY UL. 3 MAJA 36 W KATOWICACH - KONTYNUACJA ROBÓT
Numer ogłoszenia: 175681 - 2016; data zamieszczenia: 08.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49257 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W LEWEJ OFICYNIE BUDYNKU PRZY UL. 3 MAJA 36 W KATOWICACH - KONTYNUACJA ROBÓT.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w lewej oficynie budynku przy ul. 3 Maja 36 w Katowicach. Prace polegać będą w szczególności na: Przebudowie czterech lokali mieszkalnych oraz jednego lokalu użytkowego; Wymianie stropów, biegów klatki schodowej; Wymianie więźby dachowej; Dociepleniu dachu i części elewacji; Wymianie stolarki otworowej, okładzin ściennych i podłogowych; Dobudowie szybu dźwigowego, pochylni i wiatrołapu; Wykonaniu ogrzewania akumulacyjnego elektrycznego i c.o. gazowego etażowego; Wymianie instalacji wod-kan, elektrycznej i gazowej; Wymianie bramy wjazdowej w przejeździe budynku frontowego. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest kontynuacją robót już rozpoczętych. Dokumentacja Projektowa przedstawia cały zakres zamówienia (łącznie z robotami zrealizowanymi/rozpoczętymi), natomiast szczegółowy zakres określa przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - załącznik nr 8 do SIWZ. Poniżej przedstawiamy zakres robót rozpoczętych/zrealizowanych: poziomy kanalizacji sanitarnej pod posadzką parteru; piony kanalizacji sanitarnej bez wyprowadzenia przez dach; podejścia kanalizacji sanitarnej na parterze i 3 piętrze - częściowo, na 1 i 2 piętrze wszystkie; piony wody w całości wraz z wodomierzami; podejścia wody na każdej kondygnacji w 90%; wentylacja mechaniczna na parterze bez elementów końcowych (montowanych ponad stopem podwieszonym); kanalizacja sanitarna zewnętrzna w podwórzu; roboty rozbiórkowe z wyjątkiem drewnianej więźby dachowej; wymieniono stropy z drewnianych na gęstożebrowe żelbetowe nad parterem, 1 i 2 piętrem; częściowo wymieniono nadproża (9 z 21 szt.); wymurowano kanały wentylacyjne do poziomu stropu nad 2 piętrem; wykonano podkład betonowy pod posadzki na parterze w 50 %. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem Cywilnym wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Jeżeli Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, STWiORu i przedmiarów robót lub Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Tam gdzie w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, STWiORu i przedmiarów robót lub Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. W tablicy sterowej dźwigu powinien być czytelny wyświetlacz pokazujący symbolikę pracy dźwigu i typowe usterki. Symbolika winna być odzwierciedlona wewnątrz tablicy sterowej bez dodatkowych czytników zewnętrznych i będąca w języku polskim. Wykonawca w przypadku potrzeby zajęcia chodnika i pasa jezdni wystąpi o zgodę do MZUiM lub innego Zarządcy, a po jej uzyskaniu będzie wnosił opłaty zgodnie z obowiązującymi stawkami w danym okresie, w tym poniesie koszty sporządzenia Projektu zmiany organizacji ruchu. 10. Z uwagi na występujące ograniczenia w możliwości dojazdu do posesji ulicą 3 Maja, Wykonawca we własnym zakresie dokona uzgodnień z Zarządcą pasa drogowego odnośnie sposobu wywozu gruzu, ziemi, odpadów budowlanych oraz dostawy materiałów budowlanych i będzie dokonywał ewentualnych opłat z tego tytułu. Zamawiający będzie organizował narady koordynacyjne raz w miesiącu, w siedzibie Działu Dokumentacji i Inwestycji przy ul. Mieszka I 2 w Katowicach lub na terenie budowy, w których wymagana będzie obecność ze strony Wykonawcy właściciela firmy lub osoby upoważnionej oraz kierownika budowy i kierowników robót. Zamawiający wymaga ciągłej obecności kierownika budowy na terenie obiektu w trakcie prowadzenia robót. Wybrany wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia umowy będzie zobowiązany do przygotowania i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 1.460.898,62 zł brutto.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 42.41.61.00 - Windy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DOM-REM SP. Z O.O., UL. DĘBOWA 16A, 40-103 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1515409,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1458000,00
Oferta z najniższą ceną: 1458000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1681864,48
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia Biblioteki Śląskiej w Katowicach.
- Remont ogrodzenia w Zespole Szkół i Placówek nr 1 w Katowicach
- Dostawa materiałów laboratoryjnych oraz odczynników i wzorców
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI: "BUDOWA CIĄGÓW PIESZYCH I PIESZO-ROWEROWYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 794 W MIEJSCOWOŚCI SMOLEŃ".
- Zakup pojazdów samochodowych osobowych typu furgon
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów wraz z rozładunkiem do wskazanego miejsca.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.