eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ZZ-271-171-U-PN/2015 - Zakup usług serwisowych urządzeń chłodniczych zainstalowanych w budynku 9A

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Wrocław: ZZ-271-171-U-PN/2015 - Zakup usług serwisowych urządzeń chłodniczych zainstalowanych w budynku 9A
Numer ogłoszenia: 175541 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o. , ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eitplus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZZ-271-171-U-PN/2015 - Zakup usług serwisowych urządzeń chłodniczych zainstalowanych w budynku 9A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa urządzeń chłodniczych zainstalowanych w budynku 9A WCB EIT+. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. UWAGA: Wykonawca podpisując formularz ofertowy oświadcza, iż dysponuje wszystkimi wymaganymi w danej części zamówienia autoryzacjami i zobowiązuje się do dostarczenia ich kopii przed podpisaniem umowy. W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 5. Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadził dialogu technicznego. 6. Wykonawca podpisując formularz ofertowy oświadcza, iż dysponuje wszystkimi wymaganymi w danej części zamówienia autoryzacjami i zobowiązuje się do dostarczenia ich kopii przed podpisaniem umowy. W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust 4 PZP.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP do 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 20.71.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na żadną z części zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże iż, dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą aktualne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji oraz co najmniej jedną osobą, na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: Część 1 zamówienia: Uprawnienia: Grupa 1 - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, w zakresie: 2. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV, 5. Urządzenia elektrotermiczne, 10. Aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej. Grupa 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, w zakresie: 5. Urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze o mocy powyżej 50kW, 6. Pompy ssawy i dmuchawy o mocy powyżej 50kW, 10. Aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej. Część 2 zamówienia: Uprawnienia: Grupa 1 - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, w zakresie: 2. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV, 5. Urządzenia elektrotermiczne, 10. Aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej. Grupa 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, w zakresie: 5. Urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze o mocy powyżej 50kW, 10. Aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej. Część 3 zamówienia: Uprawnienia: Uprawnienia do obsługi urządzeń zawierających substancje kontrolowane. Grupa 1 - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, w zakresie: 2. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV, 5. Urządzenia elektrotermiczne, 10. Aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej. Grupa 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, w zakresie: 5. Urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze o mocy powyżej 50kW, 6. Pompy ssawy i dmuchawy o mocy powyżej 50kW, 7. Sprężarki o mocy powyżej 20kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych, 10. Aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej. Część 4 zamówienia: Uprawnienia: Uprawnienia do obsługi urządzeń zawierających substancje kontrolowane. Grupa 1 - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, w zakresie: 2. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV, 5. Urządzenia elektrotermiczne, 10. Aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej. Grupa 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, w zakresie: 5. Urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze o mocy powyżej 50kW, 6. Pompy ssawy i dmuchawy o mocy powyżej 50kW, 7. Sprężarki o mocy powyżej 20kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych, 10. Aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej. Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk eksploatacji i dozoru dla jednej osoby. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zgodnie z art. 144 cytowanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004r . - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania Umowy w wyniku dokonanych pomiędzy Stronami uzgodnień dotyczących skrócenia terminu wykonania przedmiotu Umowy, b) zmiana terminu wykonania Umowy z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Umowy - maksymalnie o czas jej występowania, c) zmiana nazwy, siedziby Stron, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, d) zmniejszenie zakresu prac i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, w szczególności z powodu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, e) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, f) zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy w wyniku zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację Umowy, g) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartych przez Zamawiającego umów o dofinansowanie projektów lub wytycznych dotyczących realizacji projektów, o których mowa w preambule niniejszej Umowy, h) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodująca konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, która nastąpiła w trakcie realizacji Umowy, w tym w szczególności zmiana stawki podatku VAT, i) zmiana listy osób, którymi Wykonawca będzie posługiwać się przy realizacji Umowy, stanowiącej Załącznik nr 4 do Umowy, dokonana zgodnie z § 2 ust. 10 - 12 Umowy j) zmiana zapisu lub informacji o przyznanym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych, k) nieuzyskanie planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eitplus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o., ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, Polska, Bud. 1A pok. 1.9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o., ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, Polska, Bud. 1 A, Recepcja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projektu: Dolnośląskie Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskie Centrum Badań EIT+ realizowanego na podstawie umowy nr POIG.02.02.00-02-001/09 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 2 Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych i inne projekty w ramach których jest realizowane niniejsze postępowanie przetargowe..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis urządzeń chłodniczych marki Clint.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa urządzeń chłodniczych zainstalowanych w budynku 9A WCB EIT+. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. UWAGA: Wykonawca podpisując formularz ofertowy oświadcza, iż dysponuje wszystkimi wymaganymi w danej części zamówienia autoryzacjami i zobowiązuje się do dostarczenia ich kopii przed podpisaniem umowy. W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 5. Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadził dialogu technicznego. 6. Wykonawca podpisując formularz ofertowy oświadcza, iż dysponuje wszystkimi wymaganymi w danej części zamówienia autoryzacjami i zobowiązuje się do dostarczenia ich kopii przed podpisaniem umowy. W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust 4 PZP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis urządzeń chłodniczych marki Aermec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa urządzeń chłodniczych zainstalowanych w budynku 9A WCB EIT+. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. UWAGA: Wykonawca podpisując formularz ofertowy oświadcza, iż dysponuje wszystkimi wymaganymi w danej części zamówienia autoryzacjami i zobowiązuje się do dostarczenia ich kopii przed podpisaniem umowy. W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 5. Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadził dialogu technicznego. 6. Wykonawca podpisując formularz ofertowy oświadcza, iż dysponuje wszystkimi wymaganymi w danej części zamówienia autoryzacjami i zobowiązuje się do dostarczenia ich kopii przed podpisaniem umowy. W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust 4 PZP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwis urządzeń chłodniczych (klimatyzacja marki Fujitsu).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa urządzeń chłodniczych zainstalowanych w budynku 9A WCB EIT+. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. UWAGA: Wykonawca podpisując formularz ofertowy oświadcza, iż dysponuje wszystkimi wymaganymi w danej części zamówienia autoryzacjami i zobowiązuje się do dostarczenia ich kopii przed podpisaniem umowy. W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 5. Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadził dialogu technicznego. 6. Wykonawca podpisując formularz ofertowy oświadcza, iż dysponuje wszystkimi wymaganymi w danej części zamówienia autoryzacjami i zobowiązuje się do dostarczenia ich kopii przed podpisaniem umowy. W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust 4 PZP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Serwis urządzeń chłodniczych typu Emerson.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa urządzeń chłodniczych zainstalowanych w budynku 9A WCB EIT+. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. UWAGA: Wykonawca podpisując formularz ofertowy oświadcza, iż dysponuje wszystkimi wymaganymi w danej części zamówienia autoryzacjami i zobowiązuje się do dostarczenia ich kopii przed podpisaniem umowy. W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 5. Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadził dialogu technicznego. 6. Wykonawca podpisując formularz ofertowy oświadcza, iż dysponuje wszystkimi wymaganymi w danej części zamówienia autoryzacjami i zobowiązuje się do dostarczenia ich kopii przed podpisaniem umowy. W przypadku nie dostarczenia w terminie dokumentów potwierdzających autoryzację, Zamawiający potraktuje to, jako odmowę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust 4 PZP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.