eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie- powtórka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-13

Jaworzno: Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie- powtórka
Numer ogłoszenia: 175265 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie- powtórka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej, znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie, w ramach 13 zadań.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych; zamówienia uzupełniające przewiduje się do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówień uzupełniających może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania o zamówienie publiczne w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienia uzupełniające przewidziane są dla każdego z zadań w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości realizowanego zamówienia (wartości określonej w umowie zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym- wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiednio przeszkolonymi i posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu usług takiego rodzaju jak usługi będące przedmiotem zamówienia, ponadto winien mieć dostęp do oryginalnych części zamiennych oraz materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych- wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ wraz z zestawieniem asortymentowo - cenowym (odpowiednio na załącznikach nr 3.1-3.13).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Stosownie do Art. 26 ust.2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Stosownie do art. 44 ustawy Pzp, Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w Specyfikacji wymaga złożenia oświadczenia, stwierdzającego, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp- wzór stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ. W SIWZ w rozdziale VI Zamawiający określił w kolejnych punktach: 3.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r Poz. 231 § 3.1. zamawiający żąda: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 ustawy, zamawiający żąda zgodnie z art. 26 ust. 2d Ustawy PZP złożenia: Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. pkt.5 Ustawy PZP albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w formie oświadczenia (wzór załącznik nr 5). 3.3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 3.1. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3.1.ppkt.2: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Cena 1 roboczogodziny napraw (brutto)% - 20
  • 3 - Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony)% - 10
  • 4 - Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie na ten sam rodzaj uszkodzenia% - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Okoliczności i warunki zmiany umowy określono w projekcie umowy stanowiącym integralną część specyfikacji- załącznik nr 4 do SIWZ. Zmiany umowy oraz warunki i okoliczności zmiany: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: 1. zmiana wartości umowy, a) w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dot. obniżenia cen jednostkowych (promocja) b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym cena brutto pozostanie bez zmian) 2. w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital.jaw.pl lub w Dziale Administracyjno- Gospodarczym Szpitala tel. 32 616-44-82 wew.119 lub za pobraniem pocztowym. Koszt SIWZ 20 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28 (I piętro sekretariat) ; 43-600 Jaworzno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1-Fuij Profect CS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1-Fuij Profect CS, szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.1 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2-Mammograf.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2-Mammograf, szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.2 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Sterylizator +myjnia BELIMED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Sterylizator +myjnia BELIMED, szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.3 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Diatermie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Diatermie , szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.4 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Analizator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 Analizator , szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.5 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Urz. Endoskopowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 Urz.Endoskopowe, szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.6 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Wagi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 Wagi, szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.7 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-0, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Sprzęt R Wolf+Laporoskopy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 Sprzęt R Wolf+Laporoskopy, szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.8 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 Sprzęt Urologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 Sprzęt Urologiczny , szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.9 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 Sprzęt Urologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 Sprzęt Urologiczny , szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.10 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 Mammotom.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 Mammotom , szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.11 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 Litotryptor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 Litotryptor; szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.12 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 Myjnia automatyczna INNOWA-E2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 Myjnia automatyczna INNOWA-E2; szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.13 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.