eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słomniki › Budowa stref rekreacji dla mieszkańców z podziałem na zadaniaZadanie IBudowa strefy rekreacji w miejscowości Niedźwiedź Zadanie IIBudowa strefy rekreacji w miejscowości Wężerów Zadanie IIIBudowa strefy rekreacji w miejscowości Miłocice Zadanie IVBudowa strefy rekreacji w miejscowości Polanowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Słomniki: Budowa stref rekreacji dla mieszkańców z podziałem na zadania: Zadanie I: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Niedźwiedź Zadanie II: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Wężerów Zadanie III: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Miłocice Zadanie IV: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Polanowice
Numer ogłoszenia: 175152 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słomniki , ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 012 3881102, faks 012 3882102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl/www
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stref rekreacji dla mieszkańców z podziałem na zadania: Zadanie I: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Niedźwiedź Zadanie II: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Wężerów Zadanie III: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Miłocice Zadanie IV: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Polanowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Budowa stref rekreacji dla mieszkańców z podziałem na zadania: Zadanie I: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Niedźwiedź Zakres obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń: 1. Huśtawka typu Kasia 2 AB o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 2. Zjeżdżalnia typu Skrzat B o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 3. Stół do Pinponga o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 4. Karuzela typu Trzmiel o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 5. Stół z ławkami typu Biesiada o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 6. Urządzenie linowe Dwie sieci z rurą o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 7. Ławka betonowa typu Kompan o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 8. Piaskownica typu Biedronka o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 9. Huśtawka wahadłowa typu Ważka-Motyl o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 10. Huśtawka wahadłowa typu BMX o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 11. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Wyciąg Górny- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 12. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Wioślarz- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 13. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Biegacz- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 14. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Orbitrek- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 15. Kosz parkowy typu 6 parametrach określonych w w specyfikacji technicznej 16. Tablica reklamująca plac zabaw (Regulamin placu zabaw) o parametrach określonych w SIWZ Zadanie II: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Wężerów Zakres obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń: 1. Huśtawka typu Kasia 2 AB o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 2. Zjeżdżalnia typu Skrzat B o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 3. Stół do Pinponga o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 4. Karuzela typu Trzmiel o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 5. Stół z ławkami typu Biesiada o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 6. Urządzenie linowe Dwie sieci z rurą o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 7. Ławka betonowa typu Kompan o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 8. Piaskownica typu Biedronka o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 9. Huśtawka wahadłowa typu Ważka-Motyl o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 10. Huśtawka wahadłowa typu BMX o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 11. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Wyciąg Górny- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 12. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Wioślarz- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 13. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Biegacz- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 14. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Orbitrek- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 15. Kosz parkowy typu 6 parametrach określonych w w specyfikacji technicznej 16. Tablica reklamująca plac zabaw (Regulamin placu zabaw) o parametrach określonych w SIWZ Zadanie III: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Miłocice Zakres obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń: 1. Huśtawka typu Kasia 2 AB o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 2. Zjeżdżalnia typu Skrzat B o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 3. Stół do Pinponga o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 4. Karuzela typu Trzmiel o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 5. Stół z ławkami typu Biesiada o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 6. Urządzenie linowe Dwie sieci z rurą o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 7. Ławka betonowa typu Kompan o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 8. Piaskownica typu Biedronka o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 9. Huśtawka wahadłowa typu Ważka-Motyl o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 10. Huśtawka wahadłowa typu BMX o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 11. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Wyciąg Górny- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 12. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Wioślarz- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 13. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Biegacz- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 14. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Orbitrek- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 15. Kosz parkowy typu 6 parametrach określonych w w specyfikacji technicznej 16. Tablica reklamująca plac zabaw (Regulamin placu zabaw) o parametrach określonych w SIWZ Zadanie IV: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Polanowice Zakres obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń: 1. Huśtawka typu Kasia 2 AB o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 2. Zjeżdżalnia typu Skrzat B o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 3. Stół do Pinponga o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 4. Karuzela typu Trzmiel o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 5. Stół z ławkami typu Biesiada o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 6. Urządzenie linowe Dwie sieci z rurą o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 7. Ławka betonowa typu Kompan o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 8. Piaskownica typu Biedronka o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 9. Huśtawka wahadłowa typu Ważka-Motyl o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 10. Huśtawka wahadłowa typu BMX o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 11. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Wyciąg Górny- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 12. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Wioślarz- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 13. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Biegacz- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 14. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Orbitrek- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 15. Kosz parkowy typu 6 parametrach określonych w w specyfikacji technicznej 16. Tablica reklamująca plac zabaw (Regulamin placu zabaw) o parametrach określonych w SIWZ B. Wymagania dla wszystkich zadań: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzennego rozplanowania i zamontowania urządzeń zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Wszystkie zamontowane urządzenia musza posiadać certyfikaty/atesty dopuszczające do użytkowania. Kserokopie certyfikatów/atestów Wykonawcy zobowiązani będą dostarczyć wraz z dokumentacja powykonawczą. 3. Wymagania techniczne elementów konstrukcyjnych: 1) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, tj. 36 m-cv, licząc od daty protokólarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Ponadto powinny posiadać wysoką jakość, trwałość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo korzystającym z tych urządzeń dzieci. 2) Drewno winno być o gładkiej powierzchni, lite lub klejone warstwowo, impregnowane ciśnieniowo- próżniowo, malowane środkami ochronnymi, tj. farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi, okrąglaki, półokrąglaki, krawędziaki z zaoblonymi krawędziami. Płyty nie ulegające gięciu, puchnięciu, odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, zadrapania, uderzenia. 4) Elementy metalowe: a) ślizgi zjeżdżalni powinien być wykonany z tworzywa sztucznego b) kosze należy wykonać z blachy ze stali nierdzewnej, c) łańcuchy, metalowe śruby, pozostałe elementy metalowe mają być ze stali ocynk malowane proszkowo, farbami lub lakierem akrylowym (strukturalnym) zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne, c) łączenia, spawy, mocowania gładkie, odpowiednio wyprofilowane i bezpieczne dla użytkownika, d) miejsca łączenia zabezpieczone zaślepkami, e) łożyska huśtawek samosmarujące, zabezpieczone smarem. 5) Urządzenia muszą być zgodne z normami PN - EN 1177 i PN - EN 1176. 6) Posadowienie urządzeń zabawowych bezwzględnie powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami, zgodnie z wymogami normy PN - EN 1177. 7) Podczas montażu Wykonawca będzie unikać szkodliwych działań dla środowiska, a przede wszystkim emitowania nadmiernego hałasu. 8) Urządzenie placów zabaw będzie prowadzone na podstawie dokonanych zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym. 9) Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym posadowiony ma być plac zabaw i zebranie na swój koszt wszelkich informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. 10) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że produkty równoważne posiadają parametry nie gorsze niż ujęte w SIWZ. Jeżeli w dokumentacji został ujęty produkt lub urządzenie danego Producenta Wykonawca składający ofertę może zastosować produkt lub urządzenie równoważne pod warunkiem że parametry jego nie będą gorsze niż parametry wskazanego w SIWZ produktu lub urządzenia. Potwierdzenie równoważności może nastąpić wyłącznie po przekazaniu dokumentów potwierdzających parametry techniczne materiałów/urządzeń/instalacji i zaakceptowaniu ich przez autora projektu/inspektora nadzoru. Warunki równoważności dla elementów składowych Jeżeli w opisie przedmiotu zadania znajduje się przywołany jakikolwiek znak towaru, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem przykładowym na typ (model). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jednak do wykonania zadania mogą być stosowane wyroby budowlane spełniające warunki określone w: - Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późno zrn.), - Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późno zm.), - Ustawie z dnia 30. 08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z późno zm.). Ponadto urządzenia zabawowe mogące zastąpić zaprojektowane winny spełniać następujące warunki równoważności : 1) Winna być zachowana ta sama funkcjonalność, tj. dopuszczona do stosowania na placach zabaw oraz spełniać wymagania przedstawione powyżej. 2) Urządzenia muszą być zgodne z normami PN - EN 1177 i PN - EN 1176. 3) Winny być zachowanie min. parametry techniczno - eksploatacyjno - użytkowe elementów zabawowych określonych w opisie przedmiotu zdania. Uwaga- Zamawiający nie będzie rozstrzygał o równoważności zaproponowanego produktu urządzenia na etapie postępowania przetargowego. Przyjęcie przez zamawiającego produktu/ urządzenia równoważnego może nastąpić na etapie realizacji zadania po przekazaniu przez Wykonawcę kompletu dokumentów dotyczących proponowanego produktu/urządzenia. Jeśli produkt/urządzenie nie spełni wymogów równoważności Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania produktu/urządzenia wskazanego w SIWZ. 4. Gmina Słomniki złożyła wniosek o dofinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; Działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, w zakresie operacji, które odpowiadają warunkom przyznania w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. W przypadku nie otrzymania dofinansowania Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postepowania zgodnie z zapisami Ustawy PZP. 5. Zamówienie podzielone jest na 4 Zadania z możliwością składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.44.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku Wykonawca winien złożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku Wykonawca winien złożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu spełnienia warunku składa : Oświadczenie że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym niezbędnym do wykonania zadania oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (załącznik 6 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu spełnienia warunku składa : Oświadczenie że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym niezbędnym do wykonania zadania oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (załącznik 6 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku Wykonawca winien złożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy. Zmiana terminu zakończenia realizacji może nastąpić tylko w przypadku jej akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu tylko w przypadku potwierdzenia wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia: a) wady lub zmiany w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy o czas niezbędny dla dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, b) wykopalisk i prac archeologicznych, prac geologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, c) zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania robót, d) zmian projektu w wyniku zmian przepisów prawa, e) siły wyższej, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; f) rezygnacji z części robót przez Zamawiającego/ wprowadzenie robót zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, g) zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. h) Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego i) Zmiany nazwy/ formy prawnej Wykonawcy/Zamawiającego. Wykonawca/Zamawiający jest zobowiązany do przedstawienia wszystkich dokumentów poświadczających zmianę. j) Zmiany konieczne do wprowadzenia w przypadku otrzymania przez Zamawiającego dofinansowania ze źródeł zewnętrznych. k) Konieczności zmian w zakresie podwykonawstwa tj. a. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, b. zmiany części zamówienia którą Wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcom, c. konieczności wprowadzenia podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca oświadczył w ofercie iż wykona przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców lub nie wskazał że daną część zamierza zlecić podwykonawcom . W przypadku zmian w zakresie podwykonawstwa maja zastosowania zapisy § 9 i § 11 umowy 3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia- podstawą do zmiany wynagrodzenia zawartej w umowie będzie zmiana dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a także innych dokumentów technicznych mających wpływ na prawidłową realizację przedmiotu umowy. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia- podstawą do zmiany wynagrodzenia zawartego w umowie będzie zmiana ilości lub rodzaju wykonanych robót, zamontowanych urządzeń zgodnie z kosztorysem powykonawczym. Wykonane roboty muszą wynikać z dokumentacji technicznej, a zmiana w stosunku do przedmiaru zawartego w kosztorysie ofertowym może wynikać ze wstępnego charakteru przedmiaru robót. 5. Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany. Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umslomniki/Article/id,19319.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słomnikach ul. Kościuszki 64 32-090 Słomniki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Słomnikach ul. Kościuszki 64 32-090 Słomniki dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina Słomniki złożyła wniosek o dofinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; Działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, w zakresie operacji, które odpowiadają warunkom przyznania w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. W przypadku nie otrzymania dofinansowania Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania zgodnie z zapisami Ustawy PZP..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa stref rekreacji dla mieszkańców z podziałem na zadania: Zadanie I: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Niedźwiedź.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Budowa stref rekreacji dla mieszkańców z podziałem na zadania: Zadanie I: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Niedźwiedź Zakres obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń: 1. Huśtawka typu Kasia 2 AB o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 2. Zjeżdżalnia typu Skrzat B o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 3. Stół do Pinponga o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 4. Karuzela typu Trzmiel o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 5. Stół z ławkami typu Biesiada o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 6. Urządzenie linowe Dwie sieci z rurą o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 7. Ławka betonowa typu Kompan o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 8. Piaskownica typu Biedronka o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 9. Huśtawka wahadłowa typu Ważka-Motyl o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 10. Huśtawka wahadłowa typu BMX o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 11. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Wyciąg Górny- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 12. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Wioślarz- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 13. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Biegacz- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 14. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Orbitrek- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 15. Kosz parkowy typu 6 parametrach określonych w w specyfikacji technicznej 16. Tablica reklamująca plac zabaw (Regulamin placu zabaw) o parametrach określonych w specyfikacji technicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.44.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa stref rekreacji dla mieszkańców z podziałem na zadania: Zadanie II: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Wężerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Wężerów Zakres obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń: 1. Huśtawka typu Kasia 2 AB o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 2. Zjeżdżalnia typu Skrzat B o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 3. Stół do Pinponga o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 4. Karuzela typu Trzmiel o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 5. Stół z ławkami typu Biesiada o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 6. Urządzenie linowe Dwie sieci z rurą o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 7. Ławka betonowa typu Kompan o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 8. Piaskownica typu Biedronka o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 9. Huśtawka wahadłowa typu Ważka-Motyl o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 10. Huśtawka wahadłowa typu BMX o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 11. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Wyciąg Górny- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 12. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Wioślarz- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 13. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Biegacz- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 14. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Orbitrek- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 15. Kosz parkowy typu 6 parametrach określonych w w specyfikacji technicznej 16. Tablica reklamująca plac zabaw (Regulamin placu zabaw) o parametrach określonych w specyfikacji technicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.44.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa stref rekreacji dla mieszkańców z podziałem na zadania: Zadanie III: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Miłocice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Miłocice Zakres obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń: 1. Huśtawka typu Kasia 2 AB o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 2. Zjeżdżalnia typu Skrzat B o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 3. Stół do Pinponga o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 4. Karuzela typu Trzmiel o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 5. Stół z ławkami typu Biesiada o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 6. Urządzenie linowe Dwie sieci z rurą o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 7. Ławka betonowa typu Kompan o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 8. Piaskownica typu Biedronka o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 9. Huśtawka wahadłowa typu Ważka-Motyl o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 10. Huśtawka wahadłowa typu BMX o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 11. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Wyciąg Górny- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 12. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Wioślarz- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 13. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Biegacz- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 14. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Orbitrek- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 15. Kosz parkowy typu 6 parametrach określonych w w specyfikacji technicznej 16. Tablica reklamująca plac zabaw (Regulamin placu zabaw) o parametrach określonych w specyfikacji technicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.44.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa stref rekreacji dla mieszkańców z podziałem na zadania: Zadanie IV: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Polanowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV: Budowa strefy rekreacji w miejscowości Polanowice Zakres obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń: 1. Huśtawka typu Kasia 2 AB o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 2. Zjeżdżalnia typu Skrzat B o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 3. Stół do Pinponga o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 4. Karuzela typu Trzmiel o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 5. Stół z ławkami typu Biesiada o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 6. Urządzenie linowe Dwie sieci z rurą o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 7. Ławka betonowa typu Kompan o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 8. Piaskownica typu Biedronka o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 9. Huśtawka wahadłowa typu Ważka-Motyl o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 10. Huśtawka wahadłowa typu BMX o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 11. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Wyciąg Górny- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 12. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Wioślarz- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 13. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Biegacz- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 14. Urządzenie siłowni zewnętrznej - Orbitrek- o parametrach określonych w specyfikacji technicznej 15. Kosz parkowy typu 6 parametrach określonych w w specyfikacji technicznej 16. Tablica reklamująca plac zabaw (Regulamin placu zabaw) o parametrach określonych w specyfikacji technicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.44.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.