eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeszyno › przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym 0071 Świeszyno - Włoki dz. nr 750/1 - etap II. Rodzaj budowy B. Długość 0,951 km.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Świeszyno: przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym 0071 Świeszyno - Włoki dz. nr 750/1 - etap II. Rodzaj budowy B. Długość 0,951 km.
Numer ogłoszenia: 175060 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135674 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świeszyno, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 31 60 120, faks 94 31 61 491.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym 0071 Świeszyno - Włoki dz. nr 750/1 - etap II. Rodzaj budowy B. Długość 0,951 km..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozwiązanie sytuacyjno-wysokościowe. W trakcie przebudowy zostanie wykorzystana nawierzchnia istniejącej drogi dojazdowej do gruntów rolnych do km 2+145,00. Od km 2+,00 do km 2+215,00 projektuje się wymianę gruntu na głębokość 1,0m. Wkop zostanie wyłożony geowłóknina. Zakładki poziome i pionowe szerokości 0,5m. nasyp wykonany zostanie z gruntów niewysadzinowych zagęszczany warstwami grubości nie większej niż 0,25m. Ponieważ szerokość istniejącej jezdni jest mniejsza od 4,0m projektowane jest poszerzenie. Roboty będą wykonywane tylko w obrębie pasa drogowego. Przebudowa dotyczy tylko zjazdów istniejących. Roboty będą wykonywane na działce drogowej nr 750.1 Podwyższenie istniejącej niwelety zapewni zwiększenie nośności konstrukcji nawierzchni. Niweleta zostanie podniesiona o warstwy bitumiczne oraz o warstwę z kruszywa łamanego. Spadek poprzeczny jezdni jednostronny 2%. Zjazdy (w granicach pasa drogowego) Zjazdy do posesji o szerokości min.3,5m Skosy najazdowe 1:1 oraz łuki najazdowe o promieniu R=5m i R=3m Odwodnienie drogi. Powierzchniowe do rowów i na pobocza. Roboty ziemne. Roboty ziemne będą polegały na wykonaniu koryta zjazdów, mijankach i na poszerzeniach jezdni. Wykonaniu nasypów pod warstwy konstrukcyjne z kruszywa niewysadzinowego. Nadmiar gruntu z koryta oraz ziemi roślinnej zostanie wywieziony w miejsce wskazane przez inwestora na odległość do 1km. Do wykonania nasypów można stosować grunt niewysadzinowy. Nie wolno wbudowywać ziemi roślinnej oraz gruntów wysadzinowych pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. W pobliżu kabli energetycznych i telefonicznych oraz gazociągu i wodociągu należy zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót ziemnych. Należy zlokalizować ich położenie przy pomocy specjalistycznej aparatury lub ręczne wykonanie poprzecznych przekopów. Roboty ziemne przy układaniu przepustów dwudzielnych typu Arot będą wykonywane mechanicznie 75% i ręcznie 25%. Roboty inne. Zabezpieczyć punkty osnowy geodezyjnej. Pod zjazdami należy ułożyć przepusty dwudzielne na istniejących kablach telefonicznych. Przepusty dwudzielne należy zamontować na kablach energetycznych biegnących w istniejącej drodze. WPŁYW NA ŚRODOWISKO. Przebudowa drogi nie spowoduje zwiększenia negatywnego oddziaływania na środowisko. Wielkość ruchu drogowego ok. 80 pojazdów na dobę może wzrosnąć o ok. 20 - 30% w wyniku poprawy warunków przejazdu. Większy wzrost ruchu wyniknie ze wzrostu wskaźnika motoryzacji wskaźnik motoryzacji obecnie 200 sa. na1000 mieszkańców wskaźnik motoryzacji docelowo ok. 350 sa. na1000 mieszkańców Przedmiotowa droga obsługuje zbudowania na terenie miejscowości Włoki oraz zapewnia dojazd do pól. Dla danego obszaru nie ma innej drogi pełniącej tę samą funkcję, nie ma możliwości alternatywnego rozwiązania. Emisja spalin, hałasu. Modernizacja drogi zmniejszy jednostkową emisję spalin z następujących powodów: obecnie prędkość jazdy wynosi ok. 10 - 20km; jazda odbywa się na niskim biegu - występuje duża jednostkowa emisja spalin i głośniejsza praca silnika, po modernizacji prędkość jazdy będzie ograniczona do 40km/godz.; jazda będzie odbywać się na wyższym biegu - wystąpi mniejsza jednostkowa emisja spalin i bardziej ekonomiczna i cicha praca silnika. Na drodze będzie mały ruch- poniżej 200 pojazdów na dobę, który nie będzie odczuwalny jako uciążliwy. Ocena zmian w środowisku spowodowanych wykonaniem robót budowlanych Wykonanie robót ziemnych: Na całej trasie przewiduje się minimalny zakres robót ziemnych, który nie spowoduje zmian środowiska. Nie naruszają one istniejącego zwierciadła wody gruntowej. Wykonanie robót nawierzchniowych: W okresie budowy drogi nastąpi okresowe zapylenie materiałami nieorganicznymi użytymi do wykonania podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem z odziarnieniem, podbudowy z kruszywa łamanego, warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego wytwarzanego i układanego na gorąco, nie spowoduje zmian w środowisku naturalnym. Materiały użyte do budowy drogi są powszechnie stosowane nie są szkodliwe dla środowiska naturalnego w otoczeniu drogi. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI. Konstrukcja jezdni na istniejącej nawierzchni drogi do km 2+145,00 Istniejąca nawierzchnia drogi gminnej Warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0 do 31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości minimum 20cm Warstwa wiążąca grubości 6cm z betonu asfaltowego AC 16W wytwarzanego i układanego na gorąco. Warstwa ścieralna grubości 4cm z betonu asfaltowego AC 11W wytwarzanego i układanego na gorąco. Konstrukcja jezdni na istniejącej nawierzchni drogi od km 2+145,00 do km 2+215 Nasyp z gruntu niewysadzinowego na geowłókninie Warstwa podbudowy grubości 25cm z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 5MPa z doziarnieniem, Podbudowa grubości 20cm z kruszywa łamanego 0 do 31,5mm stabilizowanego mechanicznie Warstwa wiążąca grubości 6cm z betonu asfaltowego AC 16W wytwarzanego i układanego na gorąco. Warstwa ścieralna grubości 4cm z betonu asfaltowego AC 11W wytwarzanego i układanego na gorąco. Konstrukcja nawierzchni na poszerzeniach, mijankach i na odcinku od km 2+215,00 Podłoże rodzime Warstwa podbudowy grubości 25cm z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 5MPa z doziarnieniem, Podbudowa grubości 20cm z kruszywa łamanego 0 do 31,5mm stabilizowanego mechanicznie Warstwa wiążąca grubości 6cm z betonu asfaltowego AC 16W wytwarzanego i układanego na gorąco. Warstwa ścieralna grubości 4cm z betonu asfaltowego AC 11W wytwarzanego i układanego na gorąco. Konstrukcja nawierzchni na zjazdach Podłoże rodzime Warstwa podbudowy grubości 25cm z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 5MPa z doziarnieniem, Podbudowa grubości 20cm z kruszywa łamanego 0 do 31,5mm stabilizowanego mechanicznie Warstwa wiążąca grubości 4cm z betonu asfaltowego AC 16W wytwarzanego i układanego na gorąco. Warstwa ścieralna grubości 4cm z betonu asfaltowego AC 11W wytwarzanego i układanego na gorąco. Nawierzchnia poboczy Pobocza zostaną wykonane z mieszanki kruszywa 0 do 31,5mm. Grubość warstwy mieszanki po zagęszczeniu 10cm Pod nawierzchnię z kruszywa należy ułożyć warstwę nasypu grubości min. 10cm z gruntu niewysadzinowego ROWY Rowy zostaną odmulone. Skarpy oraz dno rowu zostaną wyprofilowane. Grubość zebranej warstwy średnio 20cm. Uzyskany grunt zostanie wywieziony w miejsce wskazane przez inwestora na odległość do 1km. Część zostanie wykorzystana do wykonania zieleńców i umocnienia powierzchni skarp i dna rowów. Skarpy i dno rowów zostanie obsiane trawą. PRZEPUSTY Po rozebraniu zawalonych przepustów należy wykonać koryto pod fundament ze żwiru grubości 30cm. Następnie ułożyć rury przepustowe o średnicy jaką miał przepust istniejący. Wykonać ścianki czołowe na przepustach pod drogą. Na przepustach pod zjazdami rury przepustowe zakończyć skosem jak na skarpie nasypu. Na długości 2,0m należy umocnić skarpy i dno rowu poprzez wykonanie zabruku z kamienia narzutowego na podsypce piaskowej. Zasypka wykonana będzie z gruntu niewysadzinowego zagęszczonego warstwami grubości 20cm. ZIELEŃ Powierzchnia zieleńców w obrębie pasa drogowego zostanie umocniona gruntem z oczyszczania rowów oraz zebranej ziemi roślinnej. Całość zostanie obsiana trawą. ORGANIZACJA RUCHU Docelowa organizacja ruchu będzie stanowić odrębne opracowanie. ROBOTY INNE Ułożyć przepusty dwudzielne typu Arot na istniejących kablach energetycznych. Wykop należy zasypać gruntem niewysadzinowym i zagęścić. Przed rozpoczęciem robót należy zgłosić je do właścicieli infrastruktury oraz do zarządcy drogi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Budowlanych INFRABUD, ul. Zwycięstwa 16, 75-033 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 633633,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 633633,82

  • Oferta z najniższą ceną: 633633,82 / Oferta z najwyższą ceną: 719606,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.