Trzebnica: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy
Numer ogłoszenia: 175001 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej , ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3120920, faks 71 3121498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest usługa obejmująca swym zakresem ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy w następującym zakresie: 1) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, 2) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ogólnej, 3) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawierają Załączniki nr 1, 6÷8 do SIWZ.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 10 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6) PZP
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.53.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeśli wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 1206 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej, co najmniej w grupie 8, 9, 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszego warunku według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Sekcji X pkt. 1 ppkt. 1.1 SIWZ oraz na podstawie dokumentu, o którym mowa w Sekcji X pkt. 1 ppkt. 1.2 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w Sekcji X pkt. 1 ppkt 1.1 SIWZ, według formuły spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w Sekcji X pkt. 1 ppkt 1.1 SIWZ, według formuły spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w Sekcji X pkt. 1 ppkt 1.1 SIWZ, według formuły spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w Sekcji X pkt. 1 ppkt 1.1 SIWZ, według formuły spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W przypadku, gdy zezwolenie bądź zaświadczenie na podstawie odrębnych przepisów nie jest wymagane, Wykonawca obowiązany jest wykazać, że spełnia warunek udziału sprecyzowany w Sekcji IX pkt. 1 ppkt. 1.1 SIWZ przedkładając dowody (na przykład dokumenty, oświadczenia złożone przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy) potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w wymaganym zakresie wraz z przytoczeniem podstawy prawnej, 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji X pkt. 1 ppkt. 1.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia, niniejsze dokumenty winien być aktualny na dzień składania ofert. Ponadto jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej dodatkowo składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w kraju siedziby Wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, Wykonawca składa oświadczenie, że notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - klauzule fakultatywne - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przez istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści złożonej w Postępowaniu przez Ubezpieczyciela oferty, rozumie takie zmiany, których wprowadzenie na etapie Postępowania o udzielenie zamówienia wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w Postępowaniu. Wszelkie inne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści złożonej w Postępowaniu przez Ubezpieczyciela oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 2. Ubezpieczający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty złożonej w Postępowaniu przez Ubezpieczyciela, polegających w szczególności na: 2.1. zmianie przedmiotu lub zakresu ubezpieczenia, 2.2. zmianie wysokości sumy ubezpieczenia (gwarancyjnej) lub limitów odpowiedzialności, 2.3. zmianie franszyz lub udziałów własnych. 3. Warunkiem dokonania zmian określonych w pkt. 1 i 2 powyżej są uzasadnione potrzeby Ubezpieczającego, a w szczególności: 3.1. sytuacja, w której Ubezpieczyciel wprowadzi do obrotu w czasie trwania Umowy zmiany do stosowanych przez niego wzorców umownych lub Ogólnych/ Szczególnych Warunków Ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Umowy możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, 3.2. gdy nastąpi zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego stosunków umownych, która wpływa na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, 3.3. będzie miała miejsce zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Umowy możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, 3.4. nastąpi istotna zmiana w strukturze organizacji Ubezpieczającego, np. podział, połączenie, likwidacja lub im podobne 4. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Ubezpieczającego i Ubezpieczyciela, wyrażoną w formie pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności. 5. Zmiana w zakresie danych dotyczących Ubezpieczającego lub Ubezpieczyciela, a w szczególności ich adresy lub nazwy, numeru rachunku bankowego, imion i nazwisk osób uprawnionych do reprezentowania oraz osób odpowiedzialnych za wykonanie Umowy, zmiany terminu płatności poszczególnych rat składki, nie stanowią istotnej zmiany postanowień Umowy i nie wymagają zgody Stron. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim jest dokonywana jednostronnym oświadczeniem złożonym drugiej Stronie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, ul. Prusicka 53-55, 155-100 Trzebnica, pok. nr 66.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, ul. Prusicka 53-55, 155-100 Trzebnica, w sekretariacie Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego AMMS Plus oraz InfoMedica Plus
- "Sukcesywne dostawy rękawic medycznych"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Mirosławiec
- "UBEZPIECZENIE GMINY DŹWIERZUTY NA OKRES 01.07.2024 - 30.06.2027R."
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia mienia, następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej Gminy Łapy i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01.06.2024 r. - 31.05.2025 r.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o.
- Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych i odpowiedzialności cywilnej Gminy Busko-Zdrój
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.