eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bircza › Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu gminy Bircza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Bircza: Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu gminy Bircza
Numer ogłoszenia: 174965 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bircza , ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 016 672 60 91, faks 016 672 53 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bircza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu gminy Bircza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu (odzysk, unieszkodliwianie) odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, obiektów użyteczności publicznej będących własnością Gminy Bircza, przystanków autobusowych, chodników, parkingów oraz z cmentarzy zlokalizowanych na terenie Gminy Bircza. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych do odebrania w ramach zamówienia w ramach zamówienia wynosi około 570 Mg. 3.2. Zamówienie obejmuje również dostawę worków do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 120 l zgodnie z zapisem z pkt. 3.12 3.3. Zamówienie obejmujące 24 sołectwa : Bircza, Stara Bircza, Kuźmina, Roztoka, Leszczawa Dolna, Leszczawa Górna, Leszczawka, Malawa, Lipa, Jawornik Ruski, Żohatyn, Brzeżawa, Borownica, Kotów, Rudawka, Korzeniec, Boguszówka, Łodzinka, Wola Korzeniecka, Brzuska, Huta Brzuska, Jasienica Sufczyńska, Sufczyna, Nowa Wieś. Najdalej wysunięte od Centrum Gminy są gospodarstwa położone w Żohatynie - ok. 22 km. Uwaga! Z chwilą wejścia w życie nowego Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami nastąpi zmiana przynależności Gminy Bircza z Regionu Południowo - Wschodniego do Regionu Wschodniego. 3.4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności odbiór i zagospodarowanie: 1) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w ilości około 450 Mg, 2)segregowanych odpadów komunalnych (papier, tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, odpady biodegradowalne, zużyte opony, odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady budowlane i rozbiórkowe), w ilości około 120Mg. 3.5. Pojemności dostarczanych przez Wykonawcę worków na odpady danego rodzaju nie mogą być mniejsze niż wskazane przez Zamawiającego i nie mogą przekraczać tej pojemności dla poszczególnych kolorów tych worków. 3.6. Wskazane powyżej szacowane wielkości odpadów komunalnych oraz worków na odpady stanowią jedynie przewidywane wielkości zamówienia i mogą różnić się od rzeczywistych ilości odebranych odpadów komunalnych i zamówionych worków na odpady. 3.7. Wskazane powyżej szacowane wielkości odpadów oraz worków na odpady służą do ustalenia ceny oferty. 3.8. Jednostką obmiarową jest odpowiednio Mg (tona) odebranych odpadów komunalnych (niezależnie od ich rodzaju) oraz szt. (sztuka) worka na odpady danego rodzaju. 3.9. Gmina Bircza liczy 6 848 mieszkańców, z czego objętych odbiorem odpadów komunalnych jest 4 804 mieszkańców; gospodarstw domowych 1860 - stan na dzień 31.10.2015r. (liczby te mogą ulec zmianie). 3.10. Cena oferty musi uwzględniać pełen zakres usług i dostaw objętych zamówieniem oraz dodatkowo obejmować wszystkie inne elementy składające się na przedmiot zmówienia i niezbędne do jego należytego wykonania. 3.11. Odpady odbierane przez Wykonawcę gromadzone będą w workach dostarczonych przez Wykonawcę, jak również w workach i pojemnikach pozostających w dyspozycji właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych, o ile będą one odpowiadały kolorystyce określonej w pkt. 3.18. 3.12. Wykonawca dostarczał będzie mieszkańcom worki na odpady według bieżących potrzeb tj. każdy mieszkaniec otrzyma worki w takiej samej ilości i kolorystyce, ile odda z odpadami w danym miesiącu. Wykonawca pozostawi również worki w punktach wyznaczonych przez Zamawiającego, np. po to aby każdy mieszkaniec mógł oddać większą ilość odpadów. Osoby deklarujące gromadzenie selektywne odpadów w pojemnikach kontenerach powyżej 120 l. zobowiązane są umieszczać odpady w tych kontenerach w workach o kolorystyce określonej w pkt. 3.18 lub bezpośrednio w kontenerach o odpowiedniej kolorystyce. W przypadku gdy mieszkaniec firma zadeklarowała zbiórkę odpadów w formie odpadów zmieszanych, może umieszczać odpady bezpośrednio do kontenera. 3.13. Nie będą odbierane odpady ciekłe, odpady o składzie niezgodnym z wymaganiami przy obrocie odpadami. Zbiórka, wywóz i zagospodarowanie odpadów powinno się odbywać zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, Gminnego Planu Gospodarki Odpadami, Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku w Gminie Bircza oraz obowiązującymi przepisami prawa polskiego. 3.14. Odpady komunalne segregowane i niesegregowane powinny być zbierane w systemie indywidualnym u źródła w zamkniętych i szczelnych pojemnikach lub workach plastikowych do tego celu przeznaczonych o odpowiedniej wytrzymałości zapewniającej bezpieczny z punktu widzenia technicznego i sanitarnego transport oraz ich odbieranie z nieruchomości z częstotliwością: - z zabudowy jednorodzinnej odpady zmieszane - raz na dwa tygodnie, odpady segregowane - raz w miesiącu, - z zabudowy wielorodzinnej Bircza odpady zmieszane - raz w tygodniu, odpady segregowane - raz na dwa tygodnie. Odpady komunalne takie jak przeterminowane leki i chemikalia, zużyte opony, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe będą odbierane raz na pół roku. 3.15 Odpady segregowane powinny być odbierane w sposób wyodrębniony od odpadów zmieszanych. Wywozem i zagospodarowaniem odpadów objęte będą nieruchomości zamieszkałe oraz niezamieszkałe (podmioty gospodarcze, instytucje itp.). 3.16. Właściciele nieruchomości, na których powstają odpady komunalne obowiązani są do pozbywania się odpadów komunalnych z terenu nieruchomości w oparciu o następujący system segregacji: - niesegregowane odpady komunalne, - papier i makulatura, - szkło bezbarwne i kolorowe - tworzywa sztuczne, - metale, - opakowania wielo materiałowe - przeterminowane leki i chemikalia - zużyte baterie i akumulatory, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - odpady wielkogabarytowe, - odpady budowlane i rozbiórkowe, - zużyte opony - odpady biodegradowalne w tym odpady zielone 3.17. Wykonawca jest zobowiązany dotrzeć do osób wytwarzających odpady lub do miejsc ich gromadzenia i zebrać odpady zgromadzone w workach foliowych lub pojemnikach. 3.18. Odpady zmieszane powinny być zgromadzone w pojemnikach lub workach w kolorze czarnym. Pojemniki lub worki na odpady segregowane powinny mieć następująca kolorystykę: - żółty - tworzywa sztuczne, - czerwony - metale, - biały - szkło bezbarwne, - zielony - szkło kolorowe, - niebieski - papier, tektura, opakowania wielo materiałowe, - brązowy - odpady biodegradowalne i zielone, - szary - popiół i gruz. Odbiór odpadów segregowanych od mieszkańców gminy, którzy zadeklarowali selektywną zbiórkę odpadów następować będzie według następujących zasad: a) Odpady segregowane odbierane będą innym środkiem transportu niż odpady zmieszane. b) Opady segregowane Wykonawca sprawdza: - prawidłowość oznaczenia worków z odpadami segregowanymi (kartka z adresem nieruchomości lub nazwiskiem i adresem) - stale; - rzetelność segregacji odpadów przez gospodarstwa domowe - wyrywkowo. c) W przypadkach, gdy właściciele nieruchomości, którzy zadeklarowali, że odpady będą gromadzili w sposób selektywny, a wystawiają je w sposób zmieszany Wykonawca będzie zamieszczał informację o konieczności posegregowania. d) Jeśli upomnienie to nie przyniesie skutku i sytuacja taka powtórzy się dwukrotnie, Wykonawca niezwłocznie zgłosi ten fakt do Urzędu Gminy. e) Uchylanie się od obowiązku zgłaszania Urzędowi Gminy Bircza informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie umowy . f) Wykaz nieruchomości, których właściciele zadeklarowali selektywny sposób postępowania z odpadami Zamawiający przekaże Wykonawcy z wraz z podpisaniem umowy. 3.19. Inne odpady odbierane i zagospodarowane przez Wykonawcę: - meble, odpady wielkogabarytowe, - odpady budowlane i rozbiórkowe, - odpady niebezpieczne (przeterminowane leki ,chemikalia), - zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny będą odbierane akcyjnie z częstotliwością raz na pół roku, w terminach uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3.20. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania miejsc po odbiorze odpadów komunalnych w należytej czystości (sprzątanie miejsc po zabraniu worków z odpadami oraz pojemników i kontenerów). Zgodnie z art. 9e ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. tj. z 2012 r. poz. 391 i 951) podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest zobowiązany do: 1). Przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243, z późn.zm.). 2) Przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. 3.21. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy , zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.(Dz. U. z 2012 r. poz. 391 i 951), w wersji papierowej oraz elektronicznej (wykonanej w programie Gospodarka odpadami - Opłaty firmy ZETO), oraz wykonywanie obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie gospodarowania odpadami. 3.22. Rozliczanie świadczonych usług wywozu odpadów komunalnych następować będzie pomiędzy Gminą Bircza, a Wykonawcą ryczałtowo, raz w miesiącu, po zakończeniu miesiąca za który wystawiana jest faktura, z terminem płatności 30 dni od przedłożenia faktury wraz z kartami przekazania odpadów i protokołem odbioru podpisanym przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. W przypadku powierzenia wykonywania części zmówienia Podwykonawcy do faktury dla Zamawiającego należy dołączyć oświadczenie Podwykonawcy, że za wykonane usługi jest rozliczony z Wykonawcą i nie będzie sobie rościł żadnych praw w stosunku do Zamawiającego. 3.23. Wykonawca przed złożeniem oferty, jeżeli uzna to za konieczne może zapoznać się z terenem, na którym działalność będzie prowadzona..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399) prowadzonego przez Wójta Gminy Bircza. 3) Wykonawca musi posiadać ważną umowę na odbiór lub zapewnienie odbioru odpadów komunalnych segregowanych (szkło, papier i opakowania wielo materiałowe, tworzywa sztuczne, metal) i niesegregowanych z regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych ewentualnie z podmiotami zajmującymi się wykorzystaniem lub przetwarzaniem surowców wtórnych na terenie województwa podkarpackiego (art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243, z późn.zm.), przy spełnieniu wymagań określonych w art. 9e ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi związane z wywozem odpadów komunalnych, wykonywane przez okres co najmniej 12 m-cy, o wartości co najmniej 400 000,00 PLN - Wykonawca przedkłada informację zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania spełniania tego warunku: 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Zgodnie z art. 9 d ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399), Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał co najmniej następujący sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia: a) 2 samochody o ładowności powyżej 3,5 t (1 do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych , 1 do wywozu odpadów selektywnych; b) 2 samochody o ładowności do 3,5 t (1 do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych, 1 do zbierania odpadów selektywnych); c) 1 samochód do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej; d) urządzenie lub samochód do mycia i dezynfekcji pojazdów i urządzeń na terenie bazy magazynowo-transportowej. Wykonawca przedkłada informację zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania spełniania tego warunku: 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 200 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. 2) Zmiany przedstawiciela Zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia - po stronie Wykonawcy. 3) Zmiany danych osobowych oraz rachunku bankowego. 4) Inne nie przewidziane przed dniem podpisania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bircza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Birczy, ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2, 37-740-Bircza pokój nr. 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Birczy, ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2, 37-740-Bircza, BOK.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.