Wrocław: Dostawa sprzętu kwaterunkowego
Numer ogłoszenia: 174889 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kwaterunkowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części, w tym: - część nr 1 obejmuje dostawę: biurek pod komputer, szaf ubraniowych, szaf biurowych, biurek gabinetowych , kontenerów do biurka, kontenerów do biurka gabinetowego, stolików okolicznościowych, stołów do sali odpraw, - część nr 2 obejmuje dostawę: krzeseł obrotowych, krzeseł tapicerowanych, foteli obrotowych gabinetowych, foteli do stolika okolicznościowego, krzeseł do sali odpraw, - cześć nr 3 obejmuje dostawę: szaf metalowych ściśle tajne, - część nr 4 obejmuje dostawę: szaf ubraniowych BHP, - część nr 5 obejmuje dostawę: regałów metalowych; 2. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający gwarantuje zakup przedmiotu zamówienia, zgodnie z ilościami wskazanymi w załączniku nr 1 do siwz, jako ilość gwarantowana. Dostawa pozostałego asortymentu, uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Warunki skorzystania z prawa opcji: - skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego, - termin, w ciągu którego Zamawiający skorzysta z prawa opcji - decyzję o rezygnacji z prawa opcji lub decyzję o realizacji prawa opcji i jego zakresie Zamawiający podejmie w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, o czym zawiadomi pisemnie Wykonawcę, - Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i w istotnych postanowieniach umowy, - skorzystanie z prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, a nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie mniejszym niż maksymalna ilość asortymentu, określona w załączniku nr 1 jako ilość maksymalna. - Wykonawcy winni złożyć oferty obejmujące cały zakres przedmiotu zamówienia (zamówienie gwarantowane i opcjonalne), niedopełnienie tego wymogu będzie skutkować odrzuceniem oferty. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 5 - projekt umowy wraz z załącznikami, załącznik nr 1 - formularz ofertowy, załącznik nr 7 - opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część siwz. 4. Miejsce dostawy: zgodnie z załącznikiem nr 1a-k do projektu umowy, w tym: KMP Wałbrzych, II KP Wałbrzych ul. Psie Pole 7, KMP PID Wrocław, ul. Szymanowskiego 11, KMP WRD Wrocław ul. Hubska 29-33, KMP Legnica ,ul. Asnyka 5, KPP Głogów, ul. Obrońców Pokoju 17, KPP Lubań, ul. Sikorskiego 4, KPP Świdnica, ul. Jagiellońska 23, KMP KP Rakowiec, ul. Traugutta 94, KMP KP Wrocław - Śródmieście, ul. Grunwaldzka 6, KMP KP Wrocław Psie Pole, pl. Piłsudskiego 6-8, KMP Jelenia Góra, ul. Nowowiejska 43..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.10.00.00 - Meble 39.11.10.00 - Siedziska 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.31.00 - Fotele 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.14.11.00 - Regały 39.15.10.00 - Meble różne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 4 530,00 zł dla całości przedmiotu zamówienia, wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi: Część nr 1 - 1 665,00 zł, Część nr 2 - 1 745,00 zł, Część nr 3 - 470,00 zł, Część nr 4 - 330,00 zł, Część nr 5 - 330,00 zł;
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) atest, lub inny dokument równoważny, potwierdzających zgodność produktu z normą PN-EN 1335:2 Wymagania bezpieczeństwa dla części nr 2 postępowania- dot. krzeseł obrotowych b) atest, lub inny dokument równoważny, potwierdzających zgodność produktu z normą PN-EN 1335:2 Wymagania bezpieczeństwa i Atest badań wytrzymałościowych w zakresie wytrzymałości zgodnie z normą PN-EN 1335:3 dla części nr 2 postępowania- dot. foteli gabinetowych obrotowych, c) certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, potwierdzający zgodność produktu z wymaganiami szafy typu 3 - klasy S2 zgodnie z normą PN-EN 14450 - ściśle tajne dla części nr 3;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwz, 2. oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, w przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - załącznik nr 6 do siwz 3. w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4. potwierdzenie wniesienia wadium;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - termin udzielonej gwarancji - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Punkt Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-065/2024_Remont Domu Studenckiego T-22 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wróblewskiego 25 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa implantów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum Medycznego Dolmed S.A.
- Przebudowa drogi w ul. Braci Hofmannów na odcinku od ul. Tunelowej do drogi 3KD-L oraz w sięgaczu ul. Braci Hofmannów
- Oklejenie połaci dachu szklanego w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych, czyściwa, worków na śmieci i rękawiczek do Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A.
- Remont i termomodernizacja budynku wielorodzinnego w miejscowości Uciechów, Osiedle Białe 5, gmina Dzierżoniów
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- " Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Zagorowie na Klub Dziecięcy Maluch+ , Pl. Szkolny 1, 62-410 Zagórów, działka nr 1775/2 " - Dostawa wyposażenia.
- Dostawa mebli biurowych do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych inspektoratów
- "Zakup wyposażenia żłobka"
- Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.