eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa (sprzedaż wraz z transportem)I. elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, II. urządzeń do ograniczenia prędkości pojazdów - progów zwalniających III. ogrodzeń dla pieszych IV. stalowych barier ochronnych drogowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Sosnowiec: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem): I. elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, II. urządzeń do ograniczenia prędkości pojazdów - progów zwalniających III. ogrodzeń dla pieszych IV. stalowych barier ochronnych drogowych
Numer ogłoszenia: 174807 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. 3-go Maja 11, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2666297, 2664476.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem): I. elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, II. urządzeń do ograniczenia prędkości pojazdów - progów zwalniających III. ogrodzeń dla pieszych IV. stalowych barier ochronnych drogowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem): I. elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego do 94 000,00 zł netto, II. urządzeń do ograniczenia prędkości pojazdów - progów zwalniających do 59 800,00 zł netto III. ogrodzeń dla pieszych do 69 000,00 zł netto IV. stalowych barier ochronnych drogowych do 54 000,00 zł netto....

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.60.00-5, 34.99.63.00-8, 34.92.21.10-0, 34.92.81.00-9, 34.92.81.20-5, 34.92.82.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Deklaracje właściwości użytkowych dla oferowanych dostaw

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji zamówienia częściowego - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamowienia.publiczne@mzuk.sosnowiec.pl lub osobiście i w korespondencji pocztowej: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 12:45, miejsce: baza MZUK - 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I - sekretariat, pokój nr 20..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEMENTY BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO o wartości do 94 000,00 zł netto. Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 40% podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany umowy zawartej w drodze przedmiotowego postępowania. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu zgodnie z załącznikiem nr 1 - 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach poz. 2181 Dziennik Ustaw nr 220 z dnia 23 grudnia 2003 r: z późn. zm: Urządzenia bezpieczeństwa ruchu typu U-3, U-4, U-5, U-9, U-20 oraz ich odmiany powinny być wykonane z blachy stalowej grubości 1,5mm ocynkowanej i malowanej proszkowo pokryte folią odblaskową 2.typu. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu z konstrukcją wsporczą powinny posiadać słupki O 60mm, odpowiedniej długości (zgodne z rozporządzeniem j.w.), uchwyty do zamocowania tarcz na tych słupkach oraz podstawy o masie 25 kg do każdego ze słupków by zapewnić stabilność konstrukcji wsporczej: 1. LUSTRO DROGOWE (tłukące i nietłukące) U-18, wykonane z polimeru, akrylu odpowiednio O 900 mm przystosowane do montażu (z uchwytem) na słupkach : o przekroju O 50 - 60 mm o przekroju kwadratowym 80 x 40 mm 2. PACHOŁKI DROGOWE U-23 wykonane z materiału elastycznego - GUMY*, pokryte materiałem odblaskowym - biało - czerwone, o wymiarach : U-23b wysokość 75 cm wraz z napisem MZUK Sosnowiec U-23c wysokość 50 cm wraz z napisem MZUK Sosnowiec *dopuszcza się inny niż guma materiał elastyczny (np. poliuretan). 3. TAŚMA: 3.1. OSTRZEGAWCZA U-22 biało-czerwona 3.2. UNIEWAŻNIAJĄCA TREŚĆ ZNAKU - szer. 65,00 mm 4. TABLICA 4.1. PROWADZĄCA POJEDYNCZA lub CIĄGŁA U-3 (a lub b i c lub d) z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: (z konstrukcją wsporczą) 2 słupki ocynkowane o 60 mm, wys. 1500 mm + 2 podstawy gumowe - 28 kg każda + komplet obejm: - długość 180 cm - długość 240 cm 4.2. TABLICA ROZDZIELAJĄCA U-4 (a lub b) z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań (bez konstrukcji wsporczej) - U-4b 500x750 mm 4.3. TABLICA KIERUJĄCA U-21 (a lub b), 1-stronna lub 2-stronna z tworzyw sztucznych pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: podstawa gumowa o masie 25-30 kg + komplet obejm. 5. ZAPORA DROGOWA wraz z konstrukcją wsporczą U-20a z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: 2 słupki ocynkowane o 60 mm, wys. 1000 mm + 2 podstawy gumowe - 19 kg każda + komplet obejm: długość 225 cm 6. 6.1. SŁUPEK PRZESZKODOWY U-5a zespolony, z tworzyw sztucznych, bez konstrukcji wsporczej; minimalna średnica przy wierzchołku 25 cm 6.2. SŁUPEK PRZESZKODOWY U-5 a i b zespolony, z tworzyw sztucznych, dwustronny, ze znakami o średnicy O400 mm odblaskowy typu 2 6.3. SŁUPEK BLOKUJĄCY U-12c o120mm, oklejony folią odblaskową typu 2 7. Zamawiający zastrzega sobie zamawianie w przypadkach uzasadnionych innych elementów ruchu drogowego w ramach niniejszego postępowania, które będą rozliczane na podstawie cen jednostkowych Dostawcy. 8. Dostawca jest zobowiązany do posiadania właściwych Deklaracji właściwości użytkowych zgodnie przepisami Prawa budowlanego oraz rozporządzenia UE CPR..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.60.00-5, 34.99.63.00-8, 34.92.21.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa urządzeń do ograniczania prędkości pojazdów - progów zwalniających..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIA DO OGRANICZENIA PRĘDKOŚCI POJAZDÓW- PROGI ZWALNIAJĄCE WYSPOWE; PROGI PODRZUTOWE, o wartości do 59 800,00 zł netto: Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 30% podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany umowy zawartej w drodze przedmiotowego postępowania Progi zwalniające powinny: 1. posiadać odpowiednią Deklarację właściwości użytkowych 2. powinny być wykonane z utwardzonego kauczuku lub tworzyw sztucznych (trwałych termoplastycznych lub chemoutwardzalnych materiałów) cechujących się dużą twardością i wysokimi własnościami elastycznymi oraz dużą odpornością mechaniczną 3. wykonane w kolorystyce żółto-czarnej lub biało czarnej dla progów listwowych i podrzutowych, natomiast progi wyspowe powinny być wykonane w kolorze czerwono - białym . 4. odporne na działanie warunków atmosferycznych zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych warunkach technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach, stanowiących Załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie j.w. (Dz. U. nr 220/2003, poz.2181, pkt 1.3. z późn. zmianami)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.70-3, 34.99.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa ogrodzeń dla pieszych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OGRODZENIA DLA PIESZYCH o wartości do 69 000,00 zł netto. Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 30% podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany umowy zawartej w drodze przedmiotowego postępowania. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa (sprzedaż wraz z dostawą do bazy Zamawiającego) ogrodzeń dla pieszych, należących do grupy urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego U-12 segmentowych, ustawianych w celu: - ochrony pieszych i innych uczestników ruchu przed nieprawidłowymi zachowaniami oraz przed wodą i błotem rozpryskiwanym przez koła pojazdów, - kanalizowania ruchu pieszych na niektórych ciągach komunikacyjnych, spełniających niżej wskazane wymagania. Ogrodzenia - pojedynczy moduł składa się z: 1. panelu o wym. 105 cm x 200 cm z prętów stalowych walcowanych, spełniających wymagania: -normy PN-EN 10017:2006 i PN-EN 10025-1:2007 ze stali S235 JR, S235JRH lub - normy PN-EN 10027-1:1994 ze stali S235JRG2 poziomych drutów O7 mm - rozstaw co 243 mm i pionowych O5 mm - rozstaw co 50mm zgrzewanych pod kątem prostym, połączonych ze słupkami i przykrytych od góry podchwytem z ceownika stalowego giętego na zimno spełniającego wymagania: -normy PN-EN 10162:2005 i PN-EN 10025-2:2007 ze stali S235JR, S235JRH lub - normy PN-EN 10027-1:1994 ze stali S235JRG2 2. słupka pionowego: dł. 1500 mm, wykonanego z zamkniętego kształtownika stalowego 50 x 50 x 2 mm o przekroju kwadratowym; spełniającego wymagania: -normy PN-EN 10219-1 i 2:2007 ze stali S235JR, S235JRH lub - normy PN-EN 10027-1:1994 ze stali S235JRG2 w górnej części wyposażone są w przyspawany wieszak, na którym zawieszany jest panel ogrodzenia; słupek mocowany jest w fundamencie betonowym, w przypadku montowania kołkami stalowymi do podłoża betonowego/bitumicznego słupek powinien być wyposażony w dospawaną podstawę z płyty stalowej o wym. 140x140x4mm lub kotwę o dł. 150 mm. 3. maskownicy wykonanej z ceownika stalowego o wym. 30x50x2 mm, giętego na zimno spełniającego wymagania: -normy PN-EN 10162:2005 i PN-EN 10025-2:2007 ze stali S235JR, S235JRH lub - normy PN-EN 10027-1:1994 ze stali S235JRG2, mocowanej pionowo za pomocą śrub do słupka, mającej za zadanie ukrycie elementów połączeń, usztywnienie wszystkich elementów, uniemożliwienie odkształcenia pojedynczych przęseł, umożliwienie szybkiego demontażu bariery 4. łączników śrubowych wykonanych ze śrub zamkowych M8x45, M8x70 i M8x90, spełniających wymagania normy PN-M-82406:1987. Wymagania ogólne: - Cała konstrukcja ogrodzenia powinna być ocynkowana ogniowo. Zabezpieczenie antykorozyjne wszystkich elementów poprzez cynkowanie ogniowo (gwarancja min 10 lat od daty odbioru). Grubość powłoki cynkowej powinna spełniać wymagania normy PN-EN ISO 1461:2000; - połączenia spawane powinny być wykonane poprzez spawanie elektryczne w osłonie gazowej spoiną pachwinową lub doczołową o grubości spoiny 3mm, spełniającą wymagania normy PN-EN 970:1999. - Ogrodzenie powinno być oznakowane znakiem budowlanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004r. w sprawie deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. Nr 198, poz 2041)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.82.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia częściowego - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa stalowych barier ochronnych drogowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 20% podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany umowy zawartej w drodze przedmiotowego postępowania. PODSTAWOWE WŁAŚCIWOŚCI: a) stalowa bariera ochronna drogowa skrajna i dzieląca typu SP oraz bariera mostowa i mostowa z barieroporęczą (komplet : bariera + słupki + śruby mocujące z podkładkami i nakrętkami - komplet); b) bariera typu SP o profilu B i o rozstawie słupków co 4 m (rysunek w załączeniu) z prowadnicą z profilowanej taśmy stalowej; c) wszystkie elementy bariery powinny posiadać Deklarację właściwości użytkowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.81.00-9, 34.92.81.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia częściowego - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.