eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH PRZY PRZEDSZKOLU NR 2 I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 W LĘBORKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Lębork: BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH PRZY PRZEDSZKOLU NR 2 I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 W LĘBORKU
Numer ogłoszenia: 174750 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122848 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA MIEJSC POSTOJOWYCH PRZY PRZEDSZKOLU NR 2 I SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 W LĘBORKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsc postojowych przy Przedszkolu nr 2 i Szkole Podstawowej nr 8 przy ul. E. Plater w Lęborku oraz zmiana lokalizacji biegu schodów i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przed Przedszkolem nr 2. 1.1 Podstawowe parametry zaprojektowanych elementów przedmiotu zamówienia: a) miejsca postojowe - 19 sztuk o nawierzchni z kostki betonowej czarnej o gr. 8cm; b) chodniki - o pow. 581 m2 wykonane z kostki betonowej szarej o gr. 6cm; c) jezdnia wewnętrzna - o pow. 446 m2 wykonana z kostki betonowej szarej o gr. 8cm; d) wyniesione przejścia dla pieszych - 2 o nawierzchni z kostki betonowej czerwonej o gr. 8cm; e) studnie deszczowe - 2 sztuki; f) wpusty uliczne - 7 sztuk; g) przykanaliki - o łącznej długości 40 mb; h) schody - jednobiegowe żelbetowe, płytowe z obustronną balustradą stalowa, stopnie o wysokości 15 cm i szerokości 35 cm; i) pochylnia dla osób niepełnosprawnych - o konstrukcji ramowej żelbetowej o kącie nachylenia 6%, z płaszczyzną ruchu 1,2m ze stalowymi poręczami i balustradami; j) ogrodzenie - 121 mb (w tym 2 bramy i 3 furtki), cokół z cegły klinkierowej przęsła stalowe panelowe; k) altana śmietnikowa - o wymiarach 4,8m x 1,4m. 2. Zakres zamówienia: 2.1 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1.1. dokumentacją projektową pn. Budowa miejsc postojowych przy Przedszkolu nr 2 i Szkole Podstawowej nr 8 (Załącznik nr 8 do SIWZ) składającą się z: a) Projektu budowlanego; b) Projektu wykonawczego; c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; d) Przedmiaru robót; 2.1.2. dokumentacją projektową pn. Projekt rozbudowy schodów zewnętrznych oraz budowy pochylni dla przedszkola przy ul. Emilii Plater(Załącznik nr 9 do SIWZ) składającą się z: a) Projektu budowlanego; b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; c) Przedmiaru robót; 2.1.3. Decyzją pozwolenia na budowę nr 535/13 - Załącznik nr 10 do SIWZ; 2.1.4. Decyzją pozwolenia na budowę nr 367/13 - Załącznik nr 11 do SIWZ. 2.2 Ogrodzenie określone w pkt. 2.1.1. niniejszej SIWZ należy wykonać w następujący sposób: a) Wysokość ogrodzenia 150 cm, b) Fundament z betonu B20 głębokości 100cm i częścią nad terenem do 10cm, c) Cokół murowany gr.24cm z trzech warstw cegieł klinkierowych pełnych 24x11,5x7,1cm i nakrywy z kształtek klinkierowych 28,6x9,0x7,1cm dwuspadowych. Całkowita wysokość cokołu murowanego 33cm. Kolor cegieł czerwony ceglasty. Cegły należy układać na zaprawę systemową do klinkieru w kolorze czarnym. Grubość spoin 9-10mm. Cegły układać na listewkach lub na innych wkładach przewidzianych do tego typu robót murarskich, d) Słupki stalowe ocynkowane z profili zamkniętych10x10cm przy bramie i furtkach, e) Słupki ogrodzenia stalowe ocynkowane z profila zamkniętego 70x50x3mm. Słupki kotwić w fundamencie betonowym. Rozstaw słupków 240-230cm. Zabezpieczyć antykorozyjnie i pomalować na czarno farbami poliwinylowymi, f) Przęsła stalowe ocynkowane wysokości 115cm, w postaci pionowych płaskowników o wymiarach 35x5mm w rozstawie co 15 cm, połączonych ze sobą na wysokości 15 cm od góry i dołu płaskowników za pomocą poziomych profili nośnych o wymiarach 50x30mm. Płaskowniki zakończyć daszkiem z blachy stalowej gr. 2 mm, g) Montaż przęseł przez spawanie poziomych profili nośnych do słupków 2-3 cm nad cokołem. Przęsła powinny być zabezpieczone antykorozyjnie i pomalowane na czarno farbami poliwinylowymi, h) Wykonać 2 bramy i 3 furtki o wymiarach: 1 brama o szerokości przejazdu 4,00 m, 1 brama o szerokości przejazdu 5,00 m, 2 furtki o szerokości przejścia 1,00 m, 1 furtka o szerokości przejścia 3,00 m. Wysokość bram i furtek 1,5 m, i) Bramy i furtki wykonane jak przęsła. Bramy i furtki powinny być kompletnie wykończone z zamkami i ryglami. 2.3 Altana śmietnikowa o wymiarach 4,8m x 1,4m ma być wykonana ze stali cynkowanej zabezpieczonej antykorozyjnie i pomalowanej na czarno farbami poliwinylowymi, wypełnienie ścian bocznych mają stanowić deski z naturalnego drewna zabezpieczonego preparatami (w kolorze sosna). Dach boksu ma być wykonany z blachy trapezowej cynkowanej zabezpieczonej antykorozyjnie i pomalowanej na czarno farbami poliwinylowymi. Dach boksu wykonać tak aby możliwe było odprowadzenie wody opadowej w kierunku tylnej ściany boksu. Drzwi frontowe do boksu mają być wyposażone w zamek z wkładką patentową. Altana ma być zakotwiona w podłożu a w miejscu wyznaczonym na jej ustawienie konieczna jest właściwa regulacja poziomu podłoża poprzez ułożenie dodatkowej nawierzchni o wymiarach 5m x 3m wykonanej z kostki betonowej szarej z podbudową jak dla chodników (zgodnie z pkt. 2.1.1. SIWZ). 3. W cenie ryczałtowej Wykonawca winien uwzględnić również: 3.1 wykonanie i zrealizowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu (z zatwierdzeniem przez odpowiednie organy zarządzające ruchem), uwzględniającego m. in.: a) zapewnienie nieprzerwanego i bezpiecznego dojazdu i dojścia do Szkoły Podstawowej nr 8 i Przedszkola nr 2 przy ul. E. Plater; b) zapewnienie nieprzerwanego i bezpiecznego dojazdu i dojścia do istniejących miejsc parkingowych zlokalizowanych przy ul. E. Plater (po przeciwnej stronie Szkoły Podstawowej nr 8 i Przedszkola nr 2); 3.2 geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie, 3.3 ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających), 3.4 wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów), 3.5 organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, 3.6 usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 3.7 realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych, 3.8 uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, 3.9 przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego, 3.10 przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkiego rodzaju atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów, 3.11 zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem, 3.12 regulację istniejącego uzbrojenia np. studzienek telekomunikacyjnych, skrzynek nad zasuwami do nowych rzędnych, 3.13 zakres zmówienia obejmuje również uzupełnienie gruntu po wykonanym karczowaniu pni oraz obsianie trawą terenu przed Szkołą Podstawową nr 8 (pas między budynkiem a ogrodzeniem na całej długości - powierzchnia około 225 m2). 4. Z zakresu zamówienia należy wyłączyć i w cenie ryczałtowej nie uwzględniać wycinki drzew i krzewów kolidujących z inwestycją oraz ich wywozu, gdyż zabiegi te zostały już wykonane. 5. Materiał rozbiórkowy stanowi własność Zamawiającego i na etapie przekazania terenu budowy Zamawiający określi elementy przeznaczone do odzysku. Materiał rozbiórkowy Wykonawca przekaże do Szkoły Podstawowej Nr 8 lub Przedszkola Nr 2. 6. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia dla MPEC terenu budowy po dokonaniu rozbiórek nawierzchni ulicy w celu wykonania robót remontowych miejskiej sieci ciepłowniczej. Czas trwania prac prowadzonych przez MPEC - 10 dni roboczych. 7. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 9. Przy określaniu terminu zakończenia zadania wykonawca musi uwzględnić czas prac prowadzonych przez MPEC określony w pkt. 6 Działu III SIWZ 10. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 11. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA Witold Cygert, ul. Kościelna 6, 83-341 Gowidlino, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 436096,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 350000,01

  • Oferta z najniższą ceną: 350000,01 / Oferta z najwyższą ceną: 583948,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.