eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa artykułów promocyjnych dla samorządu Studentów Politechniki Gdańskiej oraz dostawa wraz z montażem naklejek i dostawa tablic informacyjnych dla Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-26

Gdańsk: Dostawa artykułów promocyjnych dla samorządu Studentów Politechniki Gdańskiej oraz dostawa wraz z montażem naklejek i dostawa tablic informacyjnych dla Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 17470 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych dla samorządu Studentów Politechniki Gdańskiej oraz dostawa wraz z montażem naklejek i dostawa tablic informacyjnych dla Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych dla samorządu Studentów Politechniki Gdańskiej oraz dostawa wraz z montażem - naklejeniem naklejek (piktogramów) i dostawę tablic informacyjnych dla Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej. kod CPV: 39.29.41.00-0 - artykuły informacyjne i promocyjne 30.19..50.00-3 - tablice 30.19.28.00-9 - etykiety samoprzylepne 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: A. Dostawa artykułów promocyjnych dla Samorządu Studentów PG: 1. Smycz sublimacyjna - 3 000 szt. 2. Długopis automatyczny - 2 000 szt. 3. Teczka ofertowa - 200 szt. 4. Balon - 2 000 szt. 5. Ołówek - 500 szt. 6. Naklejka 3D - 500 szt. 7. Kubek z uchem - 300 szt. 8. Roll up - 3 szt. 9. Pins - 300 szt. 10. Blok firmowy A4 - 500 szt. 11. Parasolka składana - 300 szt. 12. Koszulka t-shirt - 500 szt. 13. Brelok - 400 szt. 14. Teczka konferencyjna z notatnikiem - 200 szt. B. Dostawa balonu z talią dla Samorządu Studentów PG, 1 szt., C. Dostawa maskotki - kostiumu dla Samorządu Studentów PG 1 szt., D. Dostawa wraz z montażem - naklejeniem naklejek i dostawa tablic informacyjnych dla Biblioteki Głównej. 1. Naklejki - 6 zestawów, 2. Tablice informacyjne duże - 10 szt. 3. Tablice informacyjne małe -3 szt. 4. Tabliczka na drzwi - 1 szt. 5. Tablica z napisem: Informacja Naukowa - 1 szt. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 3. Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 7 A, B, C, D do SIWZ. 4. Znakowanie materiałów promocyjnych, naklejek i tablic następować będzie zgodnie z projektami dostarczonymi przez Zamawiającego w dniu zawarcia umowy lub w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania od Wykonawcy wytycznych technicznych do przygotowania projektu. 5. Wykonawca przed realizacją umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wizualizacje nadruku dla każdej partii lub asortymentu. Zamawiający dokona akceptacji wizualizacji lub wskaże poprawki do wizualizacji w terminie do 3 dni roboczych od ich otrzymania. 6. Nadruki na wszystkich materiałach promocyjnych oraz naklejki i tablice muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji przez Wykonawcę. 7. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 A i 6B do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 30.19.28.00-9, 30.19.50.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: Część A 1 200 zł Część B zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w części B Część C zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w części C Część D zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w części D 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: WADIUM - dostawa artykułów promocyjnych dla SSPG oraz naklejek i tablic informacyjnych dla BG, ZP/ ...... /055/D/15 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). - e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w Kwesturze Politechniki Gdańskiej - I piętro Gmach Główny skrzydło B, ul. G. Narutowicza 11/12 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1300 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego i oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 7. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Formularz rzeczowo-cenowy -załącznik nr 2 A,B,C,D, 3. Opcjonalnie-Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną, 4.Kopia potwierdzenia wniesienia wadium - dokument zalecany do załączenia w przypadku złożenia oferty w części A.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin realizacji - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: a. zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych: cena umowy brutto może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury; b. zmiany terminu realizacji w przypadku opóźnień Zamawiającego w akceptacji projektów nadruku, o których mowa w § 2 ust. 4 niniejszej umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego c. zmiana nazwisk pracowników uprawnionych do składania i odbioru zamówień; d. wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia. 2. W częściach A, B, C Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany artykułu wskazanego w ofercie Wykonawcy na artykuł o wyższej jakości i funkcjonalności w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany artykuł nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Taka zamiana nastąpi po uprzedniej, pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego. 3. W częściach A, B, C w przypadku, gdy zaprzestano produkcji artykułu objętego przedmiotem umowy, Wykonawca może dostarczyć inny artykuł o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ. Taka zamiana nastąpi po uprzedniej, pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny skrzydło B pok. 212, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny skrzydło B pok. 212, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A Dostawa artykułów promocyjnych dla Samorządu Studentów PG;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych dla samorządu Studentów Politechniki Gdańskiej kod CPV: 39.29.41.00-0 - artykuły informacyjne i promocyjne Dostawa obejmuje artykuły: 1. Smycz sublimacyjna - 3 000 szt. 2. Długopis automatyczny - 2 000 szt. 3. Teczka ofertowa - 200 szt. 4. Balon - 2 000 szt. 5. Ołówek - 500 szt. 6. Naklejka 3D - 500 szt. 7. Kubek z uchem - 300 szt. 8. Roll up - 3 szt. 9. Pins - 300 szt. 10. Blok firmowy A4 - 500 szt. 11. Parasolka składana - 300 szt. 12. Koszulka t-shirt - 500 szt. 13. Brelok - 400 szt. 14. Teczka konferencyjna z notatnikiem - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B Dostawa Balonu stacjonarnego z talią dla Samorządu Studentów PG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostaw balonu stacjonarnego z talią - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C Dostawa maskotki - kombinezonu dla Samorządu Studentów PG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa maskotki - kostiumu dla Samorządu Studentów PG - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin realizacji - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D Dostawa wraz z montażem - naklejeniem naklejek i dostawa tablic informacyjnych dla Biblioteki Głównej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem - naklejeniem naklejek i dostawa tablic informacyjnych dla Biblioteki Głównej. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą; 1. Naklejki- 6 zestawów 2. Tablice informacyjne duże-10 szt. 3. Tablice informacyjne małe -3 szt. 4. Tabliczka na drzwi -1 szt. 5. Tablica z napisem: Informacja Naukowa-1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.28.00-9, 30.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.