eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › PRZYGOTOWANIE, REALIZACJA ORAZ EMISJA DEBAT RADIOWYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Katowice: PRZYGOTOWANIE, REALIZACJA ORAZ EMISJA DEBAT RADIOWYCH
Numer ogłoszenia: 174513 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE, REALIZACJA ORAZ EMISJA DEBAT RADIOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest realizacja oraz emisja debaty radiowej na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Osi I PO WER. Zorganizowanie publicznej dyskusji będzie służyło wyrażeniu opinii na temat aktualnych problemów związanych z problemem wsparcia na rynku pracy ludzi młodych do 30 roku życia, oddalonych od rynku pracy (tzw. NEET). 1.Usługa będzie obejmować: a.stworzenie scenariusza spotkania we współpracy z Zamawiającym, b.przygotowanie debaty w zakresie organizacyjnym, technicznym i logistycznym, c.zaproszenie i zapewnienie uczestników debaty - prowadzącego dziennikarza, przedstawicieli powiatowych urzędów pracy, pracodawców, przedsiębiorców, osób młodych, przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz ewentualnie innych gości - lista osób do uzgodnienia z Zamawiającym, d.nagranie debaty radiowej w studio na terenie woj. śląskiego - w formie min. 30 - max 45 minutowego programu, e.produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) debaty na antenie radiowej o długości max 30 sekund, f.nagranie podsumowania debaty w formie min. 10 max. 15 minutowego programu, podczas którego zostaną przedstawione najciekawsze wypowiedzi, g.dopuszcza się urozmaicenie debaty dodatkowymi materiałami, np. sondą uliczną, mini reportażami - wykorzystanie dodatkowych elementów będzie zależało od przyjętego scenariusza debaty; h.zapewnienie opieki dziennikarskiej podczas przygotowania i realizacji usługi, i.zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej wyprodukowanych materiałów, j.1 - krotną emisję debaty w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas debata musi zostać wyemitowana w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), k.1 - krotną emisja podsumowania debaty na antenie radiowej w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (podsumowanie musi zostać 2-krotnie wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), l.min. 5-krotną emisję promosów zapowiadających debatę na co najmniej 1 dzień poprzedzający emisję debaty w przypadku emisji debaty na antenie 1 stacji radiowej, w przypadku emisji debaty w kilku stacjach radiowych łącznie obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie min. 5 - krotna emisja promosów poprzedzających debatę w każdej ze stacji, m.emisja debaty oraz podsumowania debaty w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego, n.promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza-ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 6.30 - 19.30, o.co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowana będzie debata, podsumowanie debaty oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 3,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: marzec -sierpień 2015 r. dla Aglomeracji Śląskiej). p.przekazanie nagrań (debaty, podsumowania debaty oraz promosów) w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym, q.bezterminowa licencja na wykorzystanie wyprodukowanych materiałów na następujących polach eksploatacji (radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej m.in. płyty CD lub DVD, pamięć USB. 2.Wymagania dotyczące stacji radiowych na której-ych odbędzie się emisja: a.co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą debaty, podsumowanie debat oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 3,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: marzec -sierpień 2015 r. dla Aglomeracji Śląskiej). b.emisja debaty odbędzie się w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas debaty muszą zostać wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), c.emisja debaty oraz podsumowania debaty w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego 3.Wymagania dotyczące personelu, który musi zapewnić Wykonawca osoba odpowiedzialna za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi, dziennikarz (moderator debaty) posiadający co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w pracy redakcyjnej w radiu zajmujący się tematyką społeczno-ekonomiczną; doświadczenie w prowadzeniu (moderowaniu) co najmniej 1 debaty-dyskusji o tematyce społeczno-ekonomicznej, która została wyemitowana w mediach regionalnych lub krajowych (radiu, telewizji lub Internecie) w ciągu ostatnich 3 lat, lektorzy - co najmniej 2 różne głosy do realizacji nagrania. 4.Termin realizacji usługi: do 30 grudnia 2015 r. Zamawiający zapewni materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Osi I Osoby młode na rynku pracy realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER). Część II Przedmiotem zamówienia jest realizacja oraz emisja debaty radiowej na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Osi VII lub VIII RPO WSL. Zorganizowanie publicznej dyskusji będzie służyło wyrażeniu opinii na temat nowego podejścia do systemu finansowania usług rozwojowych dla przedsiębiorców i ich pracowników lub promocji możliwości wsparcia, jakie w tych obszarach przewiduje RPO WSL oraz budowy pozytywnego wizerunku nowego podejścia do aktywizacji zawodowej osób po 30 roku życia i zdobywania kwalifikacji zawodowych zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami pracodawców. 1.Usługa będzie obejmować: a.stworzenie scenariusza spotkania we współpracy z Zamawiającym, b.przygotowanie debaty w zakresie organizacyjnym, technicznym i logistycznym, c.zaproszenie i zapewnienie uczestników debaty - prowadzącego dziennikarza, przedstawicieli powiatowych urzędów pracy, pracodawców, przedsiębiorców, osób młodych, przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz ewentualnie innych gości - lista osób do uzgodnienia z Zamawiającym, d.nagranie debaty radiowej w studio na terenie woj. śląskiego - w formie min. 30 - max 45 minutowego programu, e.produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) debaty na antenie radiowej o długości max 30 sekund, f.nagranie podsumowania debaty w formie min. 10 max. 15 minutowego programu, podczas którego zostaną przedstawione najciekawsze wypowiedzi, g.dopuszcza się urozmaicenie debaty dodatkowymi materiałami, np. sondą uliczną, mini reportażami - wykorzystanie dodatkowych elementów będzie zależało od przyjętego scenariusza debaty; h.zapewnienie opieki dziennikarskiej podczas przygotowania i realizacji usługi, i.zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej wyprodukowanych materiałów, j.1 - krotną emisję debaty w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas debata musi zostać wyemitowana w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), k.1 - krotną emisja podsumowania debaty na antenie radiowej w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (podsumowanie musi zostać 2-krotnie wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), l.min. 5-krotną emisję promosów zapowiadających debatę na co najmniej 1 dzień poprzedzający emisję debaty w przypadku emisji debaty na antenie 1 stacji radiowej, w przypadku emisji debaty w kilku stacjach radiowych łącznie obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie min. 5 - krotna emisja promosów poprzedzających debatę w każdej ze stacji, m.emisja debaty oraz podsumowania debaty w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego, n.promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza-ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 6.30 - 19.30, o.co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowana będzie debata, podsumowanie debaty oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 3,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: marzec -sierpień 2015 r. dla Aglomeracji Śląskiej). p.przekazanie nagrań (debaty, podsumowania debaty oraz promosów) w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym, q.bezterminowa licencja na wykorzystanie wyprodukowanych materiałów na następujących polach eksploatacji (radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej m.in. płyty CD lub DVD, pamięć USB. 2.Wymagania dotyczące stacji radiowych na której-ych odbędzie się emisja: a.co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą debaty, podsumowanie debat oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 3,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: marzec -sierpień 2015 r. dla Aglomeracji Śląskiej). b.emisja debaty odbędzie się w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas debaty muszą zostać wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), c.emisja debaty oraz podsumowania debaty w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego 3.Wymagania dotyczące personelu, który musi zapewnić Wykonawca osoba odpowiedzialna za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi, dziennikarz (moderator debaty) posiadający co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w pracy redakcyjnej w radiu zajmujący się tematyką społeczno-ekonomiczną; doświadczenie w prowadzeniu (moderowaniu) co najmniej 1 debaty/dyskusji o tematyce społeczno-ekonomicznej, która została wyemitowana w mediach regionalnych lub krajowych (radiu, telewizji lub Internecie) w ciągu ostatnich 3 lat, lektorzy - co najmniej 2 różne głosy do realizacji nagrania. 4.Termin realizacji usługi: do 30 grudnia 2015 r . Zamawiający zapewni materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach osi VII lub VIII Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.20.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.4.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie , w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Liczba promosów zapowiadajacych debatę - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 600- Zespół ds. Zamówień Publicznych, VI piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PT RPO oraz PT POWER.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest realizacja oraz emisja debaty radiowej na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Osi I PO WER. Zorganizowanie publicznej dyskusji będzie służyło wyrażeniu opinii na temat aktualnych problemów związanych z problemem wsparcia na rynku pracy ludzi młodych do 30 roku życia, oddalonych od rynku pracy (tzw. NEET)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja oraz emisja debaty radiowej na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Osi I PO WER. Zorganizowanie publicznej dyskusji będzie służyło wyrażeniu opinii na temat aktualnych problemów związanych z problemem wsparcia na rynku pracy ludzi młodych do 30 roku życia, oddalonych od rynku pracy (tzw. NEET). 1.Usługa będzie obejmować: a.stworzenie scenariusza spotkania we współpracy z Zamawiającym, b.przygotowanie debaty w zakresie organizacyjnym, technicznym i logistycznym, c.zaproszenie i zapewnienie uczestników debaty - prowadzącego dziennikarza, przedstawicieli powiatowych urzędów pracy, pracodawców, przedsiębiorców, osób młodych, przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz ewentualnie innych gości - lista osób do uzgodnienia z Zamawiającym, d.nagranie debaty radiowej w studio na terenie woj. śląskiego - w formie min. 30 - max 45 minutowego programu, e.produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) debaty na antenie radiowej o długości max 30 sekund, f.nagranie podsumowania debaty w formie min. 10 max. 15 minutowego programu, podczas którego zostaną przedstawione najciekawsze wypowiedzi, g.dopuszcza się urozmaicenie debaty dodatkowymi materiałami, np. sondą uliczną, mini reportażami - wykorzystanie dodatkowych elementów będzie zależało od przyjętego scenariusza debaty; h.zapewnienie opieki dziennikarskiej podczas przygotowania i realizacji usługi, i.zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej wyprodukowanych materiałów, j.1 - krotną emisję debaty w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas debata musi zostać wyemitowana w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), k.1 - krotną emisja podsumowania debaty na antenie radiowej w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (podsumowanie musi zostać 2-krotnie wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), l.min. 5-krotną emisję promosów zapowiadających debatę na co najmniej 1 dzień poprzedzający emisję debaty w przypadku emisji debaty na antenie 1 stacji radiowej, w przypadku emisji debaty w kilku stacjach radiowych łącznie obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie min. 5 - krotna emisja promosów poprzedzających debatę w każdej ze stacji, m.emisja debaty oraz podsumowania debaty w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego, n.promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza-ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 6.30 - 19.30, o.co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowana będzie debata, podsumowanie debaty oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 3,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: marzec -sierpień 2015 r. dla Aglomeracji Śląskiej). p.przekazanie nagrań (debaty, podsumowania debaty oraz promosów) w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym, q.bezterminowa licencja na wykorzystanie wyprodukowanych materiałów na następujących polach eksploatacji (radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej m.in. płyty CD lub DVD, pamięć USB. 2.Wymagania dotyczące stacji radiowych na której-ych odbędzie się emisja: a.co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą debaty, podsumowanie debat oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 3,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: marzec -sierpień 2015 r. dla Aglomeracji Śląskiej). b.emisja debaty odbędzie się w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas debaty muszą zostać wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), c.emisja debaty oraz podsumowania debaty w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego 3.Wymagania dotyczące personelu, który musi zapewnić Wykonawca osoba odpowiedzialna za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi, dziennikarz (moderator debaty) posiadający co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w pracy redakcyjnej w radiu zajmujący się tematyką społeczno-ekonomiczną; doświadczenie w prowadzeniu (moderowaniu) co najmniej 1 debaty-dyskusji o tematyce społeczno-ekonomicznej, która została wyemitowana w mediach regionalnych lub krajowych (radiu, telewizji lub Internecie) w ciągu ostatnich 3 lat, lektorzy - co najmniej 2 różne głosy do realizacji nagrania. 4.Termin realizacji usługi: do 30 grudnia 2015 r. Zamawiający zapewni materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Osi I Osoby młode na rynku pracy realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.20.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Liczba promosów zapowiadajacych debatę - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest realizacja oraz emisja debaty radiowej na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Osi VII lub VIII RPO WSL. Zorganizowanie publicznej dyskusji będzie służyło wyrażeniu opinii na temat nowego podejścia do systemu finansowania usług rozwojowych dla przedsiębiorców i ich pracowników lub promocji możliwości wsparcia, jakie w tych obszarach przewiduje RPO WSL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja oraz emisja debaty radiowej na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Osi VII lub VIII RPO WSL. Zorganizowanie publicznej dyskusji będzie służyło wyrażeniu opinii na temat nowego podejścia do systemu finansowania usług rozwojowych dla przedsiębiorców i ich pracowników lub promocji możliwości wsparcia, jakie w tych obszarach przewiduje RPO WSL oraz budowy pozytywnego wizerunku nowego podejścia do aktywizacji zawodowej osób po 30 roku życia i zdobywania kwalifikacji zawodowych zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami pracodawców. 1.Usługa będzie obejmować: a.stworzenie scenariusza spotkania we współpracy z Zamawiającym, b.przygotowanie debaty w zakresie organizacyjnym, technicznym i logistycznym, c.zaproszenie i zapewnienie uczestników debaty - prowadzącego dziennikarza, przedstawicieli powiatowych urzędów pracy, pracodawców, przedsiębiorców, osób młodych, przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz ewentualnie innych gości - lista osób do uzgodnienia z Zamawiającym, d.nagranie debaty radiowej w studio na terenie woj. śląskiego - w formie min. 30 - max 45 minutowego programu, e.produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) debaty na antenie radiowej o długości max 30 sekund, f.nagranie podsumowania debaty w formie min. 10 max. 15 minutowego programu, podczas którego zostaną przedstawione najciekawsze wypowiedzi, g.dopuszcza się urozmaicenie debaty dodatkowymi materiałami, np. sondą uliczną, mini reportażami - wykorzystanie dodatkowych elementów będzie zależało od przyjętego scenariusza debaty; h.zapewnienie opieki dziennikarskiej podczas przygotowania i realizacji usługi, i.zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej wyprodukowanych materiałów, j.1 - krotną emisję debaty w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas debata musi zostać wyemitowana w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), k.1 - krotną emisja podsumowania debaty na antenie radiowej w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (podsumowanie musi zostać 2-krotnie wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), l.min. 5-krotną emisję promosów zapowiadających debatę na co najmniej 1 dzień poprzedzający emisję debaty w przypadku emisji debaty na antenie 1 stacji radiowej, w przypadku emisji debaty w kilku stacjach radiowych łącznie obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie min. 5 - krotna emisja promosów poprzedzających debatę w każdej ze stacji, m.emisja debaty oraz podsumowania debaty w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego, n.promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza-ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 6.30 - 19.30, o.co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowana będzie debata, podsumowanie debaty oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 3,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: marzec -sierpień 2015 r. dla Aglomeracji Śląskiej). p.przekazanie nagrań (debaty, podsumowania debaty oraz promosów) w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym, q.bezterminowa licencja na wykorzystanie wyprodukowanych materiałów na następujących polach eksploatacji (radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej m.in. płyty CD lub DVD, pamięć USB. 2.Wymagania dotyczące stacji radiowych na której-ych odbędzie się emisja: a.co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą debaty, podsumowanie debat oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 3,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: marzec -sierpień 2015 r. dla Aglomeracji Śląskiej). b.emisja debaty odbędzie się w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas debaty muszą zostać wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), c.emisja debaty oraz podsumowania debaty w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego 3.Wymagania dotyczące personelu, który musi zapewnić Wykonawca osoba odpowiedzialna za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi, dziennikarz (moderator debaty) posiadający co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w pracy redakcyjnej w radiu zajmujący się tematyką społeczno-ekonomiczną; doświadczenie w prowadzeniu (moderowaniu) co najmniej 1 debaty/dyskusji o tematyce społeczno-ekonomicznej, która została wyemitowana w mediach regionalnych lub krajowych (radiu, telewizji lub Internecie) w ciągu ostatnich 3 lat, lektorzy - co najmniej 2 różne głosy do realizacji nagrania. 4.Termin realizacji usługi: do 30 grudnia 2015 r . Zamawiający zapewni materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach osi VII lub VIII Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.20.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Liczba promosów zapowiadajacych debatę - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.