eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu gaśniczego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-28

Lublin: Dostawa sprzętu gaśniczego
Numer ogłoszenia: 174496 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121298 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, faks 081 7183501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu gaśniczego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gaśniczego. Pakiet nr 1 - Mundury strażackie CPV: 35811100-3, Pakiet nr 2 - Maski tlenowe CPV: 33157110-9, Pakiet nr 3 - Zestawy pierwszej pomocy CPV: 33141623-3, Pakiet nr 4 - Różny sprzęt gaśniczy CPV: 44480000-8, Pakiet nr 5 - Urządzenia przeciwpożarowe CPV: 44482000-2, UWAGA: Materiały i urządzenia z pakietów 1-4 będą przeznaczone na cele ochrony przeciwpożarowej w rejonie działania RZI Lublin jako wyposażenie Wojskowych Straży Pożarnych. (zgodnie z Decyzją 354/MON z dn.20 października 2009 r. Dz.U.MON. Nr 20 z dnia 24.11.2009 r. poz. 221) dla którego stosuje się stawkę 8% VAT zgodnie z zał. Nr 3 do ustawy o podatku od towarów i usług (DZ. U. z 2011 r. nr 177, poz. 1054 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami, Art. 41 ust. 2 i ust. 10). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.48.00.00-8, 35.81.11.00-3, 33.15.71.10-9, 33.14.16.23-3, 44.48.20.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 - Mundury strażackie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stanisław Kowalczyk Grzegorz Kowalczyk REGSTA s.c. Centrum Zaopatrzenia BHP i P.POŻ., ul. Bursaki 18, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108530,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97548,84

  • Oferta z najniższą ceną: 97548,84 / Oferta z najwyższą ceną: 108298,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 - Zestawy pierwszej pomocy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stanisław Kowalczyk, Grzegorz Kowalczyk REGSTA s.c. Centrum Zaopatrzenia BHP i P.POŻ., ul. Bursaki 18, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18986,40

  • Oferta z najniższą ceną: 18986,40 / Oferta z najwyższą ceną: 25077,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5 - Urządzenia przeciwpożarowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STARKAM S.J. Szpotowicz, Sołtysiak, ul. Zakopiańska 1a, 40-219 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11683,77

  • Oferta z najniższą ceną: 11683,77 / Oferta z najwyższą ceną: 16974,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.