eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa wraz z wymianą ciepłomierzy przynależnych do lokali w budynkach będących w zarządzie Z.K. PGM



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Chorzów: Dostawa wraz z wymianą ciepłomierzy przynależnych do lokali w budynkach będących w zarządzie Z.K. PGM
Numer ogłoszenia: 174417 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny "PGM" , ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 757 15 00, faks 032 241 52 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm-chorzow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z wymianą ciepłomierzy przynależnych do lokali w budynkach będących w zarządzie Z.K. PGM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą ciepłomierzy przynależnych do lokali w budynkach będących w zarządzie Z.K. PGM. Warunki realizacji niniejszego zamówienia określa Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz załączniki do niej, w szczególności wzór umowy stanowiący zał. nr 6..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.10.00-2, 34.42.11.10-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 1 200,00 zł Zadanie nr 2 - 4 500,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie świadczenie dostaw, o zsumowanej wartości brutto nie niższej niż podane poniżej, polegających na dostawie wraz z wymianą ciepłomierzy wraz z załączeniem dowodów określających, czy ww. dostawy zostały wykonane w sposób należyty. Zadanie nr 1 - 25 000,00 zł Zadanie nr 2 - 100 000,00 zł Wykonawca składający ofertę na 2 zadania musi wykazać, w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie świadczenie dostaw, o zsumowanej wartości brutto nie niższej niż 125 000,00 zł podane, polegających na dostawie wraz z wymianą ciepłomierzy wraz z załączeniem dowodów określających, czy ww. dostawy zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. X SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    świadczenie dostaw, o zsumowanej wartości brutto nie niższej niż podane poniżej, polegających na dostawie wraz z wymianą ciepłomierzy wraz z załączeniem dowodów określających, czy ww. dostawy zostały wykonane w sposób należyty. Zadanie nr 1 - 25 000,00 zł Zadanie nr 2 - 100 000,00 zł Wykonawca składający ofertę na 2 zadania musi wykazać, w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie świadczenie dostaw, o zsumowanej wartości brutto nie niższej niż 125 000,00 zł, polegających na dostawie wraz z wymianą ciepłomierzy wraz z załączeniem dowodów określających, czy ww. dostawy zostały wykonane w sposób należyty.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany formularz oferta z wypełnionymi wszystkimi rubrykami - zał. nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, c) stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach określonych w pkt. X ust. 5 oraz w pkt. XI ust. 4 SIWZ, d) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania zasobów do dyspozycji wykonawcy - zgodnie z pkt. IX ust. 4 SIWZ, e) oświadczenie wykonawcy zawierające informacje potwierdzające, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia - zgodnie z pkt. IX ust. 5 SIWZ, f) oświadczenie wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom - zgodnie z pkt. VII SIWZ, g) wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 24 ust. 2 pkt., 5 w związku z art. 26 ust. 2 lit. d) ustawy PZP - zał. nr 4 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana podwykonawcy lub udziału podwykonawcy w realizacji zamówienia wskazanego w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VII SIWZ, będzie możliwa na wniosek wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, za zgodą Zamawiającego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany płatnika faktur VAT, np. po otrzymaniu dofinansowania lub po uzyskaniu kredytu. 3. Zmiany ww. postanowień umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 4. Strony dopuszczają zmiany ilości zamówienia zgodnie z treścią §1 ust.2 zał. nr 6 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zkpgm.bip.chorzow.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Z. K. PGM, ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów - pokój nr 118 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Z. K. PGM, ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów - pokój nr 118 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ul. Dombka 10-16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą ciepłomierzy przynależnych do lokali w budynkach będących w zarządzie Z.K. PGM przy ul. Dombka 10-16 w Chorzowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.10.00-2, 38.42.11.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ul. Dombka 1-9, ul. Rymera 1-13, ul. Krzyżowa 39-41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą ciepłomierzy przynależnych do lokali w budynkach będących w zarządzie Z.K. PGM przy ul. Dombka 1-9, ul. Rymera 1-13 oraz ul. Krzyżowej 39-41w Chorzowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.10.00-2, 38.42.11.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2016.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.