eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Zakup usługi monitoringu i ochrony w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN w podziale na dwa zadania (części)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-13

Ciecierzyn: Zakup usługi monitoringu i ochrony w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN w podziale na dwa zadania (części)
Numer ogłoszenia: 174300 - 2015; data zamieszczenia: 13.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124300 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi monitoringu i ochrony w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN w podziale na dwa zadania (części).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest monitoring poprzez system alarmowy sygnalizujący włamanie, napad oraz pożar obiektów Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i interwencja fizyczna w sytuacji otrzymania sygnału alarmowego. Przedmiotem zamówienia są również usługi napraw bieżących związane z utrzymaniem Systemów Sygnalizacji Włamań i Napadów (zwanych SSWiN) stanowiących własność ARiMR. 2. Przedmiot zamówienia został rozdzielony na dwa zadania (części): 2.1. Zadanie nr 1 - realizacja przedmiotu zamówienia w odniesieniu do obiektów wyszczególnionych w Załączniku nr 7 do SIWZ 2.2. Zadanie nr 2 - realizacja przedmiotu zamówienia w odniesieniu do obiektów wyszczególnionych w Załączniku nr 7 do SIWZ 3. W ramach usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN, Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać Systemy Sygnalizacji Włamań i Napadów w stanie przydatnym do użytku, zgodnie z ich przeznaczeniem, przy zachowaniu ich parametrów technicznych, przez okres trwania umowy. 4. Monitoring, usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN oraz ewentualna interwencja fizyczna ma się rozpocząć od 05.08.2015 r. i trwać: 4.1. do 04.08.2018 r. w przypadku Zadania nr 1, 4.2. do 30.09.2016 r. w przypadku Zadania nr 2. W przypadku nie uruchomienia monitoringu do godziny 15:30 w dniu 05.08.2015 r. Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia miesięcznego ochronę fizyczną obiektów do chwili uruchomienia monitoringu. 5. Zamówienie obejmuje w szczególności: 5.1. zapewnienie łączności (urządzenia łącznościowe, tor transmisji oraz sama transmisja danych) lokalnych systemów sygnalizacji włamania oraz pożaru, 5.2. zapewnienie obsługi wraz z monitoringiem technicznym i ochronnym istniejących instalacji oraz usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN, 5.3. zapewnienie możliwości dostępu do danych obiektów monitorowanych poprzez stronę WWW, 5.4. świadczenie usług w zakresie podejmowania czynności ochronnych przez grupy interwencyjne w sytuacji odebrania sygnału alarmowego, 6. Wymagania techniczne, jakie spełnia system alarmowy zainstalowany u Zamawiającego: 6.1. samoczynne dozorowanie linii wejściowych, 6.2. precyzyjne lokalizowanie miejsca powstania alarmu, 6.3. możliwość oceny stanu technicznego urządzeń, 6.4. sterowanie systemami alarmowymi za pomocą panelu (szyfratora) znajdującego się w lokalu, 7. Wymagania techniczne, jakie muszą spełniać stacja monitorująca (u Wykonawcy) 7.1. automatyczne wyświetlanie zgłoszeń z systemów alarmowych, 7.2. kontrola testów wysyłanych z obiektów, w przypadku opóźnień generowania zgłoszenia, 7.3. możliwość generowania raportów poszczególnych systemów alarmowych (data, godzina wystąpienia alarmu włamaniowego i technicznego; data, godzina aktywacji/dezaktywacji systemu wraz z danymi użytkownika), 7.4. bieżący podgląd stanu systemów alarmowych, 7.5. gromadzenie i przechowywanie danych. 8. Wymagania techniczne, jakie musi spełniać strona dostępowa WWW udostępniona przez Wykonawcę. Strona musi posiadać informacje o: 8.1. sygnałach z obiektu monitorowanego (alarm włamaniowy, alarm techniczny, uzbrojenie rozbrojenie, alarm napadowy) z informacją o dacie i godzinie danego zdarzenia, 8.2. obsłudze danego zdarzenia przez pracownika firmy monitorującej, 8.3. czynnościach związanych z naprawami bieżącymi związanych z utrzymaniem SSWiN oraz czynnościach konserwacyjnych wykonanych w danym obiekcie, 8.4. aktualnej liście osób upoważnionych do kontaktu z firmą monitorującą, 8.5. płatnościach. 9. Tor transmisji pomiędzy systemami alarmowymi, a stacjami monitorującymi zapewnia Wykonawca. Wykonawca zapewnia łączność, przy czym centralki w Biurach Powiatowych i Oddziale Regionalnym muszą zostać wyposażone w nadajniki sygnału. W przypadku korzystania z łączności GSM karty SIM muszą być aktywowane na Wykonawcę. Wszelkie koszty oferowanej usługi monitoringu zawierającej opłaty telekomunikacyjne pokrywa Wykonawca. 10. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 50.33.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury radiotelefonicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup usługi monitoringu i ochrony w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz usługi napraw bieżących związanych z utrzymaniem SSWiN - Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Altest Systemy Zabezpieczeń Cezary Pojmaj z Lublina, ul. Ochotnicza 10, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15776,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19862,74

  • Oferta z najniższą ceną: 19862,74 / Oferta z najwyższą ceną: 19862,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.