eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w siedzibie Krajowego Biura Wyborczego, numer sprawyKBW-PZP/PN/12/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Warszawa: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w siedzibie Krajowego Biura Wyborczego, numer sprawy: KBW-PZP/PN/12/2015
Numer ogłoszenia: 174215 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowe Biuro Wyborcze , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 226952417, faks +48 226952667.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kbw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w siedzibie Krajowego Biura Wyborczego, numer sprawy: KBW-PZP/PN/12/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego w siedzibie Krajowego Biura Wyborczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w szczególności w załączniku numer 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 134.000 euro.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.13.00 - Szafy 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.31.00 - Fotele 39.11.20.00 - Krzesła 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, na cały okres związania ofertą, jako zabezpieczenia złożonej oferty. 2. Wysokość wadium wynosi: 8.000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy je przelać na rachunek bankowy (depozytowy) Zamawiającego: KRAJOWE BIURO WYBORCZE NARODOWY BANK POLSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY W WARSZAWIE nr konta: 45 1010 1010 0054 6713 9120 0000 6. Za wadium skutecznie wniesione przelewem na wyżej wskazany rachunek bankowy, Zamawiający uznaje wadium, które najpóźniej przed upływem terminu składania ofert będzie znajdować się na rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. UWAGA: Niedopuszczalna jest wpłata gotówki, celem wniesienia wadium w formie pieniężnej, dokonana w kasie Zamawiającego. 7. W przypadku, gdy wadium zostanie wniesione przelewem, Wykonawca dołącza do oferty oryginał bądź kserokopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Na dowodzie przelewu należy zaznaczyć, jakiego przetargu dotyczy wadium. 8. W pozostałych przypadkach (bezgotówkowe formy wniesienia wadium, określone w ust. 4 pkt 2-5 powyżej) - dowód (oryginał) wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie wystawionego na rzecz Zamawiającego oryginału dokumentu (dowodu wniesienia wadium) w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. 9. Oryginał dowodu wniesienia wadium w formach określonych w ust. 4 pkt 2-5 powyżej, należy złożyć w kasie Zamawiającego (Krajowe Biuro Wyborcze, 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 10, pok. 308, 3 piętro) przed upływem terminu składania ofert. Natomiast kserokopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć do składanej oferty. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium i dostarczenia Zamawiającemu oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, za datę wniesienia wadium Zamawiający uzna datę uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Krajowe Biuro Wyborcze, 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 10, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową (bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta - podmiotu, który wystawił gwarancję lub poręczenie - do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium), płatną na każde żądanie Zamawiającego. 14. Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać również uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium po wystąpieniu dowolnej okoliczności wskazanej w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 15. Wadium winno być wniesione na cały okres związania ofertą. 16. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcom w okolicznościach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 17. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 18. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykazanie, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 3 (trzy) zamówienia odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto zrealizowanego zamówienia każde i udokumentuje należyte ich wykonanie. Za zamówienie odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia Zamawiający uzna dostawę (jednorazową lub sukcesywną - w ramach jednego kontraktu/umowy) wraz z montażem mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 250.000,000 zł brutto (słownie brutto: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) zrealizowanego zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz wykazu dostaw oraz dowodów, o których mowa w pkt III.4.1)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykazanie, że Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 450.000,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 450.000,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumentu - informacji banku lub skok (...), o którym mowa w pkt III.4.1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik numer 2 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik numer 2a do SIWZ, 3) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale XI SIWZ, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Składane pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się potwierdzenia za zgodność z oryginałem kopii pełnomocnictwa przez pełnomocnika, któremu zostało ono udzielone, 5) dokument potwierdzający wniesienie wadium, 6) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy - jeżeli dotyczy, 7) inne dokumenty wymagane ustawą lub niniejszą SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji na dostarczone meble i żaluzje, za wyjątkiem krzeseł i foteli, wraz z ich montażem - 10
  • 3 - Okres gwarancji na dostarczone krzesła i fotele wraz z ich montażem - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy (zmiany dotyczące przedmiotu umowy, sposobu dostawy oraz terminu realizacji umowy) na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących sytuacjach: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany obowiązującej stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie stawka VAT i kwota brutto, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 4) zaistnienia siły wyższej, 5) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej, 6) z przyczyn wynikających ze specyfiki Zamawiającego, 7) uzasadnione przyczyny techniczne lub funkcjonalne powodujące konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 8) zakończenie produkcji określonych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP, 9) upadłość lub likwidacja Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta, 10) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kbw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowe Biuro Wyborcze, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Krajowe Biuro Wyborcze, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, w Kancelarii, pok. 314 (3 piętro) (gmach Kancelarii Prezydenta RP wejście A).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.