eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Obsługa bankowa budżetu i obsługa bankowa jednostek organizacyjnych Gminy Legionowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-09

Legionowo: Obsługa bankowa budżetu i obsługa bankowa jednostek organizacyjnych Gminy Legionowo
Numer ogłoszenia: 17401 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo , ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 774 20 31 w. 4064, faks 022 784 49 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu i obsługa bankowa jednostek organizacyjnych Gminy Legionowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.  Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Legionowo. Budżet Gminy Legionowo na 2015 rok wynosi 183.152.497 zł. 1) Otwarcie, prowadzenie oraz bieżąca obsługa rachunków bankowych: a) podstawowych, b) pomocniczych, c) depozytowych. 2) Dokonywanie rozliczeń pieniężnych w obrocie: a) krajowym, b) zagranicznym. 3) Przelewy na rachunki prowadzone w innych bankach oraz realizacja przelewów szybkich /środki dostępne na rachunku odbiorcy tego samego dnia/. 4) Przelewy na rachunki jednostek Gminy Legionowo. 5) Przelewy z wykorzystaniem drogi elektronicznej bezpośrednio z siedziby Urzędu Miasta. 6) Wpłaty gotówkowe: a) na rachunki w banku klienta, b) na rachunki w innych bankach 7) Wypłaty gotówkowe. 8) Lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostałych na koniec dnia na rachunku podstawowym. 9) Lokaty terminowe: a) na porę nocną powyżej 50.000 zł, b) na 48 godzin powyżej 50.000 zł, c) na 7 dni powyżej 50.000 zł, d) na m-c w kwocie powyżej 50.000 zł, e) na 3 m-ce w kwocie powyżej 50.000 zł, f) na 6 m-cy w kwocie powyżej 50.000 zł. 10) Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy: a) uruchomienie w każdym roku budżetowym kredytu odnawialnego na pokrycie w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Miasta w uchwale budżetowej. Na rok 2015 w uchwale budżetowej kwota kredytu na finansowanie przejściowego deficytu wynosi 5.000.000 zł, b) oprocentowanie kredytu będzie liczone jako suma stawki WIBOR 1 M oraz marży banku (jednakowa dla całego okresu trwania umowy), c) wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat z tytułu gotowości, a oprocentowanie będzie liczone wyłącznie od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. 11) Świadczenie usługi rachunku skonsolidowanego w każdy piątek oraz w każdy dzień roboczy poprzedzający świąteczny piątek w godz.14.00 - 15.00. 12) Zainstalowanie w Urzędzie Miasta i jednostkach podległych systemu elektronicznej obsługi bankowej. 13) Zorganizowanie i prowadzenie w Urzędzie Miasta punktu kasowego: a) zapewnienie przyjmowania wszystkich dotychczas dokonywanych wpłat w Urzędzie Miasta, w szczególności wpłat stanowiących dochody gminy oraz opłaty paszportowe, wadia, kaucje, b) dokonywanie wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów wystawionych przez Zamawiającego, których termin realizacji wynosi do 7 dni roboczych od daty wystawienia, c) obsługa i rozliczanie transakcji dokonywanych przy użyciu instrumentów płatniczych /w tym: karty płatnicze/ realizowana na dotychczasowych warunkach obowiązujących u Zamawiającego /prowizja liczona jest procentowo od wartości zrealizowanych transakcji w miesięcznym okresie rozliczeniowym i na podstawie wystawionej faktury dokonywana jest płatność. Klient nie ponosi żadnych opłat./, 14) Prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roku. 15) Prowadzenie rachunków płatności masowych do 31.12.2019 r. 16) Wydawanie opinii bankowych na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek organizacyjnych. 17) Dostępność wyciągów bankowych do godz. 8.00 dnia następnego. 2.  Wymogi Zamawiającego: 1) wykonywanie wszystkich usług zawartych w ust. 1 opisu przedmiotu zamówienia, 2) deklarowanie gotowości doradztwa bankowego, w tym także w zakresie emisji obligacji i papierów wartościowych, 3) zapewnienie jednakowych warunków obsługi budżetu gminy i jej jednostek organizacyjnych, 4) bezpłatne przeszkolenie wskazanych pracowników w zakresie obsługi oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej, 5) w ramach zamówienia Wykonawca zapewni: a) system elektronicznej obsługi rachunków w siedzibie Zamawiającego i w jednostkach organizacyjnych a w jego ramach zapewni: - elektroniczne przyjmowanie do realizacji zleceń Zamawiającego przez Wykonawcę w tym: dostęp on-line do informacji: o obrotach na rachunku bankowym, bieżącym stanie realizacji zleceń (w tym samym dniu), bieżącym stanie środków na rachunku bankowym, b) wydawanie opinii bankowych na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek organizacyjnych /on-line/, c) przeglądanie historii rachunku, d) składanie dyspozycji wydania blankietów czekowych, e) dostarczenie Zamawiającemu wyciągów bankowych z kont masowych w wersji obsługiwanej przez systemy księgowe używane przez Zamawiającego tj. programy firmy U.I.INFO-SYSTEM sp.j., 6) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt w pomieszczeniu Urzędu Miasta punktu kasowego związanego z obsługą klientów Zamawiającego funkcjonującego w systemie ciągłym w godzinach pracy Urzędu (Poniedziałek 800-1800, Wtorek-Piątek 800-1600) oraz do ponoszenia opłat z tytułu wynajmu oraz innych kosztów związanych z jego funkcjonowaniem. Istotne warunki umowy dotyczące najmu pomieszczenia kasowego znajdującego się w Urzędzie Miasta Legionowo stanowią załącznik nr 19 do SIWZ. 7) Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia przez Wykonawcę w punkcie kasowym innej działalności nie związanej z obsługą klientów Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miasta tj. (Poniedziałek 8.00-18.00, Wtorek-Piątek 8.00-16.00). 8) klienci Zmawiającego realizujący wpłaty i wypłaty obsługiwani są w pierwszej kolejności i nie ponoszą z tego tytułu żadnych opłat, przy czym organizacja pracy dla spełnienia tego warunku leży po stronie Wykonawcy, 9) w ramach prowadzenia rachunków płatności masowych /punkt 15 opisu przedmiotu zamówienia/ Wykonawca poinformuje dotychczasowych właścicieli kont o zmianie indywidualnego numeru rachunku bankowego. 3.  Informacja o jednostkach organizacyjnych gminy: 1) W ramach obecnego rachunku bankowego Gminy Legionowo wyodrębnione są 93 konta, w tym wyodrębniono konta jednostek budżetowych: - Urząd Miasta Legionowo, - Zespół Szkół Nr 1, - Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 2, - Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Króla Jana III Sobieskiego w Legionowie, - Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Legionów Polskich 1914-1918 w Legionowie, - Zespół Szkół w Legionowie, - Szkoła Podstawowa Nr 7 im. VII Obwodu Obroża AK w Legionowie, - Zespół Szkół Nr 3 w Legionowie, - Przedszkole Miejskie Nr 1 w Legionowie, - Przedszkole Miejskie Nr 3 im. Koszałka Opałka w Legionowie, - Przedszkole Miejskie Integracyjne Nr 5 im. Misia Uszatka w Legionowie, - Przedszkole Miejskie Nr 6 Tęczowa Szóstka, - Przedszkole Miejskie Nr 7 w Legionowie, - Przedszkole Miejskie Nr 9 w Legionowie, - Przedszkole Miejskie Nr 10 w Legionowie, - Przedszkole Miejskie Nr 11 w Legionowie, - Przedszkole Miejskie Nr 12 im. Króla Maciusia w Legionowie, - Żłobek Miejski w Legionowie, - Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie, - Miejska Biblioteka Publiczna w Legionowie, - Miejski Ośrodek Kultury w Legionowie im. Charlesa Spencera Chaplina, - Muzeum Historyczne w Legionowie. 2) Zamawiający posiada dwa rachunki masowe do obsługi wpływów z podatków i opłat lokalnych oraz obsługi opłat z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi (około 85.000 kont wirtualnych). W tym zakresie Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu wyciągi bankowe z kont masowych w wersji obsługiwanej przez systemy księgowe używane przez Zamawiającego tj. programy firmy U.I.INFO-SYSTEM sp.j. 3) Wartość średniomiesięcznego salda na rachunkach bieżących oraz rachunkach pomocniczych Gminy Legionowo wynosi 95.780.173,29 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć milionów siedemset osiemdziesiąt tysięcy sto siedemdziesiąt trzy złote i 29/100) a szacunkowa liczba realizowanych przez Zamawiającego przelewów w skali jednego miesiąca wynosi 9.643 sztuki. 4) Szacunkowa liczba wpłat gotówkowych w skali jednego miesiąca dokonywana do kasy Urzędu Miasta oraz do banku przez jednostki organizacyjne Gminy wynosi 3.273 sztuk a ich szacunkowa wartość wynosi 646.090,58 zł (słownie: sześćset czterdzieści sześć tysięcy dziewięćdziesiąt złotych i 58/100). 5) Szacunkowa liczba wypłat gotówkowych w skali jednego miesiąca dokonywana z kasy Urzędu Miasta i z banku przez jednostki organizacyjne Gminy wynosi 147 sztuk a ich szacunkowa wartość wynosi 358.516,87 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt osiem tysięcy pięćset szesnaście złotych i 87/100), 6) Przewidywana wartość kredytu odnawialnego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego wynosi 5.000.000 zł (słownie: pięć milionów złotych). 7) Planowane dochody Gminy Legionowo w 2015 roku: 183.152.497 zł, w latach poprzednich zrealizowane odpowiednio: 2010 - 148.785.836,01 zł; 2011 - 153.787.575,29 zł; 2012 - 153.357.450,40 zł; 2013 - 162.105.468,25 zł; 2014 - 182.181.249,35 zł. Szczegółowe informacje jednostek organizacyjnych Gminy Legionowo / dane na dzień 31.12.2014/ stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. 4.  Dodatkowe informacje 1) Program księgowy użytkowany przez Zamawiającego /UPK - Uniwersalny Program Księgujący/ wymaga wyciągów z rachunków standardowych lub rachunków kont wirtualnych. a) Formaty obsługiwane przez program UPK dla kont wirtualnych: SWIFTMT940 (.sta), SWIFTMT942 (.sta): SAP (City Bank), getin, Pekao, MBR, BGŻ, TeleKontoPlus (.wyc), Elixir (.pli): Citibank, Elixir 0, BSS, BSL, Inne(.txt): Asseco, BGK, BSTM, Asseco Virtual, b) Formaty dla standardowych rachunków: NetBank, PBK, Zorba, PKO, HomeCash, VideoTel, TransDysk, Elixir, VideoTel II, MultiCash, PROFFICE, defCom, CityDirect, SwiftMT940, SwiftMT942, 2) Przez system elektronicznej obsługi należy rozumieć dostęp do rachunków bankowych poprzez internet..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dotyczących obsługi bankowej budżetu i obsługi bankowej jednostek organizacyjnych Gminy Legionowo, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp o maksymalnej wartości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania zezwolenia na rozpoczęcie działalności bankowej, wydanego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2015 r., poz. 128)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonania lub wykonywania należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi prowadzenia obsługi bankowej co najmniej 2 jednostek samorządu terytorialnego, w tym co najmniej jednej o budżecie powyżej 50 000 000 zł na podstawie umów zawartych na okres co najmniej 1 roku każda

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania, wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy; 2) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; 3) zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych; zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia; 4) zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów; 5) informacja o powierzeniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom, wykonawca składa w przypadku zlecenia części zamówienia podwykonawcom; 6) nazwy firm podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, jeżeli dotyczy;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 69
  • 2 - wysokość oprocentowania środków - 31

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy obsługi bankowej budżetu jedynie zgodnie z art.144 ust. Ustawy Pzp, z zastrzeżeniem niezmienności ceny oferty, w następujących przypadkach: a) na Gminę Legionowo nałożone zostaną nowe zadania lub zmieni się struktura organizacyjna Gminy, b) pojawienia się nowych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych, z których Zamawiający będzie zamierzał skorzystać, c) zajdzie konieczność dostosowania umowy do aktualnego stanu prawnego. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z zawartą umową. 3. W przypadku, gdy w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, dojdzie do zmiany: 1)  stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, wysokość ostatecznego wynagrodzenia może ulec zmianie. 4. Warunkiem możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, w przypadkach wskazanych w ust. 3, jest pisemne zgłoszenie przez Wykonawcę Zamawiającemu żądania zmiany tej wysokości w terminie 30 dni od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego takie żądanie. 6. W zgłoszeniu Wykonawca obowiązany jest do szczegółowego opisu i wyliczenia wpływu zmian opisanych w ust. 3, na koszt wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legionowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można otrzymać w Urzędzie Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, II piętro, pok. 3.12 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2015 godzina 11:30, miejsce: Siedziba zamawiającego: Biuro Obsługi Klienta, Urząd Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 01.04.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.