eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Remont obiektów sportowych i świetlicy w Szkole Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-28

Polkowice: Remont obiektów sportowych i świetlicy w Szkole Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 173952 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128496 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Polkowicach, ul. kard. B. Kominka 1, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8451642, faks 076 8451642.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektów sportowych i świetlicy w Szkole Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ogólna charakterystyka robót: 1. Remont korytarzy części sportowej: demontaż drobnych elementów obsadzonych w ścianach i stropach, rozbiórkę drewnianych osłon grzejników i dylatacji, rozbiórkę cokołów i uszkodzonych płytek posadzek i schodów, wykonanie nowych cokołów z wymianą uszkodzonych płytek posadzkowych, wykucie ościeżnic do modułów sanitarnych, naprawa spękań tynków poprzez spięcie klamrami z pręta wraz z osiatkowaniem, zamurowanie otworów po zdemontowanych instalacjach, obsadzenie narożników w ościeżach otworów, zeskrobanie i zmycie powierzchni ścian i sufitów, likwidację zacieków na sufitach, wzmocnienie podłoży poprzez gruntowanie, wykonanie gładzi wyrównawczej na sufitach, wykonanie tynków gipsowych na ścianach, malowanie powierzchni sufitów i ścian, ochrona lamperii lakierem, malowanie grzejników i rur, obsadzenie profili dylatacyjnych i koryt osłonowych na przewody elektryczne (dopuszczalne ułożenie przewodów pod tynkiem), montaż osłon grzejników ze stali nierdzewnej i siedziskiem, obsadzenie drobnych elementów w ścianach i stropach, wymiana osprzętu elektrycznego (włączniki, gniazda) i kratek wentylacyjnych, wymiana drzwiczek do wnęki RG, wymiana skrzydeł drzwiowych płytowych. 2. Duża i mała sala gimnastyczna: demontaż i montaż po zakończeniu robót malarskich drabinek, demontaż krat okiennych, demontaż osłon grzejników oraz ponownym montaż części osłon na ścianie w małej sali, zeskrobanie, odtłuszczenie i zmycie powierzchni ścian i sufitów, uzupełnienie ubytków w tynkach po demontażach, zmatowienie lamperii olejnej, wzmocnienie podłoży poprzez gruntowanie, obsadzenie narożników w ościeżach drzwi, obsadzenie profili dylatacyjnych, malowanie powierzchni ścian i sufitów, lakierowanie lamperii, dostawa i montaż osłon okiennych z siatki ochronnej z systemem mocującym, dostawa i montaż kurtyny w dużej sali gimnastycznej, dostawa i montaż drabinek wraz z elementami montażowymi w miejscach osłon grzejników podokiennych, wymiana osprzętu instalacyjnego. 3.Szatnie i pomieszczenia sanitarne (4 moduły): demontaż drobnych elementów obsadzonych w ścianach, zeskrobanie i zmycie powierzchni ścian i sufitów powyżej okładzin ściennych, poszpachlowanie nierówności, likwidacja zacieków, oczyszczenie i malowanie grzejników i rur, malowanie powierzchni ścian i sufitów, wymiana skrzydeł drzwiowych płytowych, kratek wentylacyjnych, wpustów ściekowych oraz osprzętu elektrycznego, obsadzenie pozostałych zdemontowanych elementów. 4. Pokój nauczycielski z węzłem sanitarnym: demontaż drobnych elementów obsadzonych w ścianach i stropach, rozbiórkę drewnianych osłon grzejników, naprawa spękań tynków, obsadzenie narożników w ościeżach drzwi, zeskrobanie i zmycie powierzchni ścian i sufitów, likwidację zacieków na sufitach, wzmocnienie podłoży poprzez gruntowanie, wykonanie gładzi wyrównawczej na sufitach, wykonanie tynków gipsowych na ścianach, malowanie powierzchni sufitów i ścian, ochrona lamperii lakierem, malowanie grzejników i rur, obsadzenie drobnych elementów w ścianach i stropach, wymiana osprzętu elektrycznego (włączniki, gniazda) i kratek wentylacyjnych, wymiana skrzydeł drzwiowych, montaż osłon grzejników ze stali nierdzewnej. 5. Świetlica: rozbiórka osłon przewodów instalacyjnych, parapetów, wykładziny, kominka, demontaż drobnych elementów obsadzonych w ścianach i sufitach, zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, naprawa spękań tynków, wymiana drzwi, obsadzenie narożników w ościeżach drzwi, wykonanie obudowy z płyt g-k przewodów instalacyjnych, wzmocnienie podłoży poprzez gruntowanie, wykonanie gładzi wyrównawczej na sufitach, wykonanie tynków gipsowych na ścianach, malowanie powierzchni sufitów i ścian, ochrona powierzchni ścian lakierem, malowanie grzejników i rur, obsadzenie drobnych elementów w ścianach i stropach, wymiana osprzętu elektrycznego (włączniki, gniazda) i kratek wentylacyjnych, montaż parapetów i osłon grzejników, ułożenie posadzki z paneli podłogowych z wyrównaniem podłoża, cokolikami i listwą progową. Szczegółowy zakres robót został określony w specyfikacji technicznej ST, specyfikacji materiałowej SM, projekcie plastycznym kolorystyki oraz w przedmiarze robót stanowiących załącznik do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Lucyna Pakos, ul. Jasminowa 1/2, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 324549,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 230211,22

  • Oferta z najniższą ceną: 230211,22 / Oferta z najwyższą ceną: 252128,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.