Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-10
Mikołów: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń na rzecz uczestników uczestniczek projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015.
Numer ogłoszenia: 173712 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej , U. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 738 11 45, faks 32 738 11 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cismikolow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Centrum Integracji Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń na rzecz uczestników uczestniczek projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń na rzecz uczestników uczestniczek projektu Gminne programy aktywizacji społeczno zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego edycja 2015. Projekt jest dofinansowany ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Prowadzone w ramach nw szkoleń zajęcia muszą być realizowane zgodnie z określonymi minimalnymi zakresami. Program poszczególnych kursów musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 75 ust. 4 Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) to jest: nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji kursu, wymagania wstępne dla uczestników kursu, cele kursu, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, opis treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, przewidziane sprawdziany i egzaminy. Część 1 Kurs operatora agregatów tynkarskich Przewidywana ilość osób do przeszkolenia 3 Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości kierowanych osób na szkolenie. Przy rozliczaniu Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość przeszkolonych osób, a przypadku skreślenia z listy uczestników w trakcie trwania umowy, Zamawiający zapłaci za szkolenie tej osoby, proporcjonalnie do ilości wykonanych godzin. Rozpoczęcie kursów zostanie poprzedzone pisemnym przesłaniem przez Zamawiającego listy uczestników kursów wraz z nazwą danego kursu. Ilość godzin kursu (jednej osoby) co najmniej 52 godziny lekcyjne (45minutowe zajęcia teoretyczne ćwiczenia praktyczne, 15 minutowa przerwa) zajęć teoretycznych i ćwiczeń praktycznych, (w tym nie więcej niż 39 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych) Zakres kursu powinien obejmować w szczególności: teorię i praktykę z zakresu budowy agregatów tynkarskich, użytkowania eksploatacyjnego agregatów, prawidłowego korzystania z dokumentacji techniczno ruchowych, instrukcji użytkowania i obsługi, bezpieczeństwa i higieny pracy podczas obsługi agregatów tynkarskich, technologii robót itp. Wykonawca zapewnia uczestnikom przewóz spod siedziby Zamawiającego do miejsca odbywania zajęć i z powrotem na własny koszt, opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia. Godziny przyjazdu i odjazdu spod miejsca gdzie będą prowadzone zajęcia praktyczne muszą być ustalone w taki sposób, aby umożliwić każdemu uczestnikowi dojazd pod siedzibę Zamawiającego i powrót do miejsca zamieszkania publicznymi środkami transportu. Transport do miejsca prowadzenia zajęć praktycznych ma się odbywać pojazdami dopuszczonymi do przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Lokal, w którym będą przeprowadzone zajęcia teoretyczne powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie szkolenia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowane do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Kurs powinien zakończyć się egzaminem, a nabyte umiejętności powinny być potwierdzone zaświadczeniem uprawniającym do obsługi agregatów tynkarskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) zaświadczenie ukończenia kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). Czas trwania egzaminu może być wliczony w czas trwania kursu. Część 2. Kurs pracownika remontowobudowlanego Przewidywana ilość osób do przeszkolenia 3 Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości kierowanych osób na szkolenie. Przy rozliczaniu Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość przeszkolonych osób, a przypadku skreślenia z listy uczestników w trakcie trwania umowy, Zamawiający zapłaci za szkolenie tej osoby, proporcjonalnie do ilości wykonanych godzin. Rozpoczęcie kursów zostanie poprzedzone pisemnym przesłaniem przez Zamawiającego listy uczestników kursów wraz z nazwą danego kursu. Ilość godzin kursu (jednej osoby) co najmniej 180 godzin lekcyjnych (45minutowe zajęcia teoretyczne praktyczne, 15 minutowa przerwa) zajęć teoretycznych i ćwiczeń praktycznych, (w tym nie więcej niż 30 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych) Zakres kursu powinien obejmować teorię i praktykę z zakresu: rysunku i dokumentacji technicznej, materiałoznawstwa i technologii robót budowlanych, zasad obmiarowywania robót budowlanych, kalkulacji kosztów, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej praktycznych umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu. Zajęcia praktyczne będą odbywały się w obiektach Gminy Mikołów wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia zajęć w innym miejscu niż wskazane przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca zapewnia uczestnikom przewóz spod siedziby Zamawiającego do miejsca odbywania zajęć i z powrotem na własny koszt, opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia. Godziny przyjazdu i odjazdu spod miejsca gdzie będą prowadzone zajęcia praktyczne muszą być ustalone w taki sposób, aby umożliwić każdemu uczestnikowi dojazd pod siedzibę Zamawiającego i powrót do miejsca zamieszkania publicznymi środkami transportu. Transport do miejsca prowadzenia zajęć praktycznych ma się odbywać pojazdami dopuszczonymi do przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w obiektach wskazanych przez Wykonawcę. Obiekty powinny być zlokalizowane w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca na własny koszt zapewnia transport uczestników spod siedziby Zamawiającego do miejsca i z miejsca przeprowadzenia kursu. Lokal, w którym będą przeprowadzone zajęcia teoretyczne powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie szkolenia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowane do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Kurs powinien się zakończyć egzaminem wewnętrznym i wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Czas trwania egzaminu może być wliczony w czas trwania kursu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie powinni posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z art. 20 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 roku Nr 69, poz. 415, z późn. zm. )
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie wiedzy i doświadczenia: a) dla części 1 Wykonawca winien wykazać wykonanie (przeprowadzenie) , lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 szkolenia w zakresie kursu zawodowego w tematyce budowlanej składającego się z co najmniej 50 godzin lekcyjnych wykładów i ćwiczeń praktycznych b) dla części 2 Wykonawca winien wykazać wykonanie (przeprowadzenie) , lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 szkolenia w zakresie kursu zawodowego w tematyce budowlanej składającego się z co najmniej 150 godzin lekcyjnych wykładów i ćwiczeń praktycznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedstawia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do siwz) w szczególności o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z art. 20 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 roku Nr 69, poz. 415, z późn. zm. )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Ilość przeprowadzonych szkoleń - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cismikolow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak podano w sekcji I.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie; ul. Kolejowa 2; 43-190 Mikołów; pokój nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest dofinansowany ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Świadczenie usługi oświetleniowej w zakresie infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Gminy Mikołów .
- Dzierżawa analizatorów oraz zestawu do mikrometody wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Mikołowie - dostawa i montaż (BUDŻET OBYWATELSKI)
- MODERNIZACJA PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 4 W MIKOŁOWIE
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie usługi organizacji 5-dniowej wizyty studyjnej dla przedstawicieli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa zestawów bezzałogowych statków powietrznych, wraz z przeszkoleniem pilotów dronów
- Zakup mobilnego aparatu RTG z ramieniem C dla Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
- szkolenia specjalizacyjne dla pielęgniarek i położnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.