Bartoszyce: Dostawa sprzętu sportowego wraz z akcesoriami i wyposażeniem do hali sportowej w Bezledach
Numer ogłoszenia: 173564 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bartoszyce , Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 762 77 00, faks 89 762 77 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/bartoszyce_gmina_wiejska/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sportowego wraz z akcesoriami i wyposażeniem do hali sportowej w Bezledach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego wraz z akcesoriami i wyposażeniem do hali sportowej w Bezledach, działka nr ew. 15-16 obręb 5 - Bezledy, gmina Bartoszyce 1. Przedmiotem zamówienia dotyczy dostawy wraz z rozładunkiem i wniesieniem do hali sportowej w Bezledach. 2. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są parametrami minimalnymi sprzętu. 3. Jeśli do właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia wymagane są materiały eksploatacyjne cena podawana w ofercie powinna uwzględniać wymagane materiały eksploatacyjne. Zamawiający wymaga, żeby oferowane materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, oryginalne i zalecane przez producenta sprzętu. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym powstałe w czasie transportu. 5. Wykonawca przekaże zamawiającemu na dostarczone wyposażenie gwarancje producentów. Wykonawca zobowiązuje się przekazać zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten winien określać warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazać całość świadczeń gwaranta na rzecz zamawiającego. Zalecanym systemem serwisu jest serwis door to door. 6. Wyposażenie określone w przedmiocie zamówienia musi spełniać określone innymi przepisami wymogi jakościowe i bezpieczeństwa. Wszystkie składniki wyposażenia muszą być fabrycznie nowe oraz spełniać wymagania, wynikające z odrębnych przepisów w zakresie ich stosowania w obiektach sportowych jeżeli dotyczy. 7. Dostarczony sprzęt winien być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń. Część I. Wyposażenie siłowni. 1.Bieżnia szt. 3 2.Orbitrek maszyna eliptyczna szt. 2 3.Rower treningowy stacjonarny pionowy szt. 1 4.Rower treningowy stacjonarny poziomy szt.1 5.Wioślarz szt. 1 6.Wielofunkcyjny atlas do ćwiczeń szt. 1 7.Ławka olimpijska ze stojakiem szt.1 8.Gryf olimpijski + zestaw obciążeń kpl. 1 9.Zestaw hantli ogumowanych -10 par- ze stojakiem kpl. 1 Część II. Wyposażenie salki fitness. 1.Maty do aerobiku szt. 10 2.Stepy szt. 5 3.Piłki gimnastyczne szt. 5 Część III. Sprzęt hali sportowej. 1.Skrzynia gimnastyczna szt.2 2.Kozioł gimnastyczny szt. 2 3.Ławka gimnastyczna szt. 8 4.Materac gimnastyczny szt. 20 5.Piłka lekarska - 1 kg. szt. 10 6.Piłka lekarska - 3 kg. szt. 2 7.Piłka do piłki ręcznej szt. 10 8.Piłka do piłki nożnej halowej szt. 10 9.Piłka do piłki siatkowej szt. 10 10.Piłka do piłki koszykowej szt. 6 11.Stół do tenisa stołowego szt. 4 12.Pachołki sportowe/treningowe kpl. 1 13.Wózek na piłki szt. 2 14.Odskocznia gimnastyczna szt. 2 Część IV. Meble do hali sportowej 1.Sofa szt. 2 2.Biurko komputerowe szt. 3 3.Fotel biurowy szt. 5 Część V. Różny sprzęt 1.Maszyna czyszcząca szt. 1.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 39.00.00.00-2, 42.00.00.00-6, 42.99.50.00-7, 39.10.00.00-3, 39.15.10.00-5, 39.13.00.00-2, 37.41.50.00-0, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4, 37.44.20.00-8, 37.44.10.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złotych przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy 43 1160 2202 0000 0000 6190 9989 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredyto-wej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275, z 2008 r., z późn. zm.) - złożone w kasie zamawiającego czynnej w godzinach od 10.00 do 14.00, 3. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający przechowuje wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań dla tego warunku udziału w postępowaniu, ponieważ przepisy prawa nie nakładają na Wykonawcę obowiązku posiadania takich uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań dla tego warunku udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań dla tego warunku udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań dla tego warunku udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań dla tego warunku udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres gwarancji - 10
- 3 - termin realizacji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/bartoszyce_gmina_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bartoszyce
Plac Zwycięstwa 2
11 - 200 Bartoszyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Bartoszyce - Sekretariat Palac Zwycięstwa 2 11 - 200 Bartoszyce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie siłowni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Bieżnia szt. 3 2.Orbitrek maszyna eliptyczna szt. 2 3.Rower treningowy stacjonarny pionowy szt. 1 4.Rower treningowy stacjonarny poziomy szt.1 5.Wioślarz szt. 1 6.Wielofunkcyjny atlas do ćwiczeń szt. 1 7.Ławka olimpijska ze stojakiem szt.1 8.Gryf olimpijski + zestaw obciążeń kpl. 1 9.Zestaw hantli ogumowanych (10 par) ze stojakiem kpl. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.44.00.00-4, 37.44.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie salki fitness.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Maty do aerobiku szt. 10 2.Stepy szt. 5 3.Piłki gimnastyczne szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.44.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt hali sportowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Skrzynia gimnastyczna szt.2 2.Kozioł gimnastyczny szt. 2 3.Ławka gimnastyczna szt. 8 4.Materac gimnastyczny szt. 20 5.Piłka lekarska - 1 kg. szt. 10 6.Piłka lekarska - 3 kg. szt. 2 7.Piłka do piłki ręcznej szt. 10 8.Piłka do piłki nożnej halowej szt. 10 9.Piłka do piłki siatkowej szt. 10 10.Piłka do piłki koszykowej szt. 6 11.Stół do tenisa stołowego szt. 4 12.Pachołki sportowe/treningowe kpl. 1 13.Wózek na piłki szt. 2 14.Odskocznia gimnastyczna szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.41.50.00-0, 37.42.00.00-8, 37.44.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble do hali sportowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sofa szt. 2 2.Biurko komputerowe szt. 3 3.Fotel biurowy szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.10.00.00-3, 39.15.10.00-5, 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Różny sprzęt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Maszyna czyszcząca szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-6, 42.99.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na potrzeby nowego pawilonu w Obornikach Śląskich.
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu pn. "Utworzenie Gminnego Żłobka w Wólce"
- Dostawa technologii kuchni wraz z montażem do budynków Przedszkola oraz biurowca IDEA na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo- Technologicznego."
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.