eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawka › Dostawa 1 sztuki używanej maszyny śnieżnej (ratraka) wraz z w pełni działającym osprzętem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-25

Lubawka: Dostawa 1 sztuki używanej maszyny śnieżnej (ratraka) wraz z w pełni działającym osprzętem
Numer ogłoszenia: 173437 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubawka , Pl. Wolności 1, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7411588 w. 22, faks 0-75 7411262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 sztuki używanej maszyny śnieżnej (ratraka) wraz z w pełni działającym osprzętem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa używanej w pełni sprawnej maszyny śnieżnej (ratraka) wraz z w pełni działającym osprzętem, sterowanym z kabiny pojazdu: pługiem dwunastopozycyjnym, frezem elastycznym (dostosowanym do zjazdowych tras narciarskich), wciągarką oraz frezem dostosowanym do przygotowywania tras biegowych z 2 hydraulicznie sterowanymi przystawkami zakładającymi ślady, do obsługi tras zjazdowych, biegowych i skoczni narciarskiej położonych na terenie Gminy Lubawka wraz ze szkoleniem z zakresu jej obsługi oraz przeglądy okresowe wymagane instrukcją eksploatacji w trakcie trwania gwarancji. 2. Używana maszyna śnieżna wraz z osprzętem nie może być wyprodukowana wcześniej niż w 2000 roku i posiadać przebieg nie większy jak 8.000 motogodzin pracy. Licznik motogodzin maszyny śnieżnej musi posiadać oryginalne plomby producenta. 3. Dostarczona maszyna jak i osprzęt musi być po przeprowadzonym remoncie kapitalnym, wykonanym przeglądzie technicznym z wymienionymi wszystkimi filtrami i płynami eksploatacyjnymi (wykonanymi w 2015 roku). W oświadczeniu należy podać aktualny stan licznika motogodzin pracy maszyny śnieżnej, potwierdzić że posiada on oryginalne plomby fabryczne oraz potwierdzić termin przeprowadzonego remontu kapitalnego. 4. Maszyna śnieżna musi spełnić parametry techniczne i eksploatacyjne: - Silnik z zapłonem samoczynnym o mocy nie mniejszej niż 300 KM. - Sterowanie kierownicą. - System elektryczny podgrzewania podczas postoju. - Kabina operatora podgrzewana. Fotel operatora amortyzowany z regulacją położenia w poziomie i pionie. Szyby przednia, boczne i tylna podgrzewane. Szyby przednia i tylna wyposażone w wycieraczki (wycieraczka przednia podgrzewana). Wyposażenie kabiny musi zawierać co najmniej: obrotomierz, wskaźniki: ilości paliwa, ładowania akumulatora, ciśnienia oleju, docisku agregatu frezującego oraz sygnał dźwiękowy. 5. Ze względu na specyfikę wykorzystania zarówno do przygotowywania tras zjazdowych, biegowych oraz skoczni narciarskiej, dostawa dotyczy sprzętu o parametrach: - Szerokość maszyny z założonymi urządzeniami frezu (szerokość na zewnątrz bez finiszerów): 4,5m do 5,5 m. - Oświetlenie umożliwiające pracę maszyny w każdych warunkach atmosferycznych i przejrzystości powietrza (dodatkowe reflektory ksenonowe). - Pojemność zbiornika paliwa nie może być mniejsza niż 125 litrów. - Gąsienice aluminiowe, wzmocnione, typu kombi. - Koła jezdne napinające maszyny - pełne. - Osprzęt maszyny musi zawierać co najmniej: - pług dwunastopozycyjny sterowany przy pomocy jednego joistika, - frez do tras zjazdowych o maksymalnej szerokości 5,5 metra, - frez sterowany do tras biegowych z 2 przystawkami do ubijania i znakowania tras o maksymalnej szerokości 5,0 metra, - wciągarkę o mocy uciągu co najmniej 3,0 tony wyposażoną w linę o długości minimum 600 m, o średnicy liny minimum 11 mm . 6. Osprzęt musi zapewnić co najmniej: - Niezmienność nastawienia parametrów pracy frezu (niezależnie od zmian warunków śniegowych), - Możliwość regulacji ustawień głębokości pracy frezu z automatycznym wyłączeniem pracy frezu przy podnoszeniu do góry i automatycznym powrotem do poprzedniej pozycji po opuszczeniu. - Wszystkie nastawy i regulacje pracy osprzętu ze stanowiska operatora w kabinie. - Możliwość łatwego demontażu wciągarki, przy konieczności wykonywania pracy bez tego urządzenia. 7. Do zamawianej maszyny śnieżnej oraz osprzętu należy dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 8. Wykonawca musi przeszkolić wskazanych pracowników Zamawiającego (3 osób) w zakresie eksploatacji i konserwacji bieżącej maszyny i sporządzić protokół potwierdzający przeszkolenie w terminie do 30 grudnia 2015 roku. 9. Wykonawca udzieli na dostarczoną maszynę gwarancji na czas wypracowania minimum 400 motogodzin, licząc od dnia przekazania maszyny potwierdzonego protokołem końcowym odbioru bez zastrzeżeń. Zamawiający zastrzega sobie, że podana wartość motogodzin gwarancji, nie musi zostać wykorzystana w okresie 12 miesięcy, automatycznie przechodząc na kolejne lata. Przeglądy okresowe wymagane instrukcją eksploatacji maszyny w czasie trwania gwarancji będą bezpłatne, a zamawiający pokryje wyłącznie koszty materiałów eksploatacyjnych. 10. Zamawiający ustala maksymalny czas przybycia serwisu Wykonawcy do 48 godzin od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i w terminie do 5 dni od momentu zgłoszenia potrzeby przeglądu okresowego. Przez moment zgłoszenia należy rozumieć moment wysłania zgłoszenia faxem, e-mailem, potwierdzonym przez Wykonawcę. Serwis zostanie przeprowadzony na wskazanym przez zamawiającego punkcie znajdującym się na terenie gminy Lubawka. Jeżeli usterka będzie wymagała zabrania maszyny do serwisu Wykonawcy, wówczas Wykonawca musi zapewnić maszynę śnieżną zamienną, o parametrach nie gorszych niż ta, która będzie się znajdować w posiadaniu Zamawiającego. W przypadku konieczności przeglądu (naprawy) u Wykonawcy organizacja i koszty transportu spoczywają po stronie Wykonawcy. 11. Maszyna powinna posiadać oznakowanie CE lub deklarację zgodności producenta z odpowiednimi normami. Urządzenie oraz jego osprzęt musi spełniać europejskie normy bezpieczeństwa i dopuszczenia do użytkowania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Gwarancja - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lubawka.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać u Zamawiającego pokój nr 17 (II piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, biurze obsługi klientów, pok. Nr 8 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.