eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zagospodarowanie przestrzeni publicznej obszaru Brzegi- Kokotów-wykonanie oświetlenia pieszych ciągów komunikacyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-04

Wieliczka: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej obszaru Brzegi- Kokotów-wykonanie oświetlenia pieszych ciągów komunikacyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 173219 - 2016; data zamieszczenia: 04.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50895 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce, ul. Limanowskiego 32, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 250 11 90, 278 20 10, faks 12 278 20 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej obszaru Brzegi- Kokotów-wykonanie oświetlenia pieszych ciągów komunikacyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót w ramach zadania pn.Zagospodarowanie przestrzeni publicznej obszaru Brzegi- Kokotów-wykonanie oświetlenia pieszych ciągów komunikacyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj w oparciu o załączony Program Funkcjonalno - Użytkowy. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sporządzenie projektu budowlanego w zakresie koniecznym do wykonania zadania, b) sporządzenie projektu wykonawczego c) uzyskanie akceptacji Zamawiającego projektu budowlanego w zakresie zgodności z programem funkcjonalno- użytkowym, d) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia koncepcji, e) uzyskanie w imieniu Inwestora wymaganych uzgodnień, opinii oraz pozwoleń (w tym pozwolenia na budowę)- zgodnie z obowiązującymi przepisami f) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych na podstawie opracowanego projektu, g) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, h) przygotowanie wszystkich koniecznych do odbioru końcowego dokumentów, a także dokumentów niezbędnych do przekazania do eksploatacji, UWAGA - mapę do celów projektowych dostarcza ZAMAWIAJĄCY 3.2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia należy również: 1. Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego; 2. Oznakowanie, organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy; 3. Zabezpieczenie terenu budowy; 4. Zainstalowanie dla potrzeb budowy liczników zużycia mediów koniecznych w okresie realizacji robót. 5. Odtworzenie i przywrócenie terenów sąsiednich zajętych pod inwestycję do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu; 6. Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości; 7. Przekazanie Zamawiającemu wszystkich materiałów odbiorowych, protokołów i zaświadczeń z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, instrukcje użytkowania, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami; 8. Ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej oraz poniesienie pełnej odpowiedzialności z tego tytułu. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy; 9.Wykonanie wszelkich wymaganych w trakcie realizacji i do odbioru badań laboratoryjnych potwierdzających uzyskanie dla badanych elementów parametrów technicznych wymaganych dokumentacją budowlaną i specyfikacjami technicznymi. Badania laboratoryjne muszą być wykonywane przez uprawnione laboratoria niezależne w stosunku do wykonawcy; 10. Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora Nadzoru; 11. Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót; 12. Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania placu budowy; 13. Opracowania przed rozpoczęciem robót planu BIOZ, który zostanie przedstawiony do akceptacji Inspektorowi Nadzoru; 14. Przestrzeganie zasad BHP oraz planu BIOZ; 15.W dniu podpisanie umowy przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia; 16. Dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru.; 17. Zagospodarowanie powstałych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21); 18. Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane; 19.Wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego; 20. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (minimum jeden raz na rok); 21. Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych; 22. Zapewnienie nadzoru autorskiego. 3.3. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca. 3.4. Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie podpisany przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i Wykonawcę oraz innych osób uczestniczących w odbiorze protokół odbioru końcowego robót. 3.5. Zgłaszając wykonane roboty do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1. Wyniki wszystkich badań laboratoryjnych wykonywanych w czasie realizacji kontraktu; 2. Deklaracje zgodności wbudowanych materiałów i urządzeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r. Nr 198, poz. 2041 ze zm.); 3. Udzieloną pisemną gwarancję na wykonane prace i wbudowane materiały; 4. Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny zmianami wprowadzonymi w czasie budowy; 5. Wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, instrukcje użytkowania, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami; 6. Pozostałe dokumenty potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Odbioru końcowego robót dokonuje Zamawiający w obecności Inspektora Nadzoru i Kierownika Budowy przy udziale innych osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia ich do odbioru. Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru końcowego, jeżeli w czasie tych czynności ujawniono istnienie wad, które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem - aż do czasu usunięcia wad. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane, konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ i jego załącznikach materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Kody CPV: CPV 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania CPV 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego CPV 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.61.10-9, 45.31.61.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Elektroinstalacyjny ELNOW Krzysztof Nowak, Mała Wieś 58, 32-002 Węgrzce Wielkie, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207000,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 141450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 93480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 164205,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.