Gdańsk: zagospodarowanie 6 wnętrz podwórzowych w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 173124 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie 6 wnętrz podwórzowych w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
- ul. Aldony 12,
- ul. Grunwaldzka 2, 4, 6,
- ul. Jaśkowa Dolina 36,
- ul. Grunwaldzka 130, ul. Jesionowa, ul. de Gaullea,
- ul. Tysiąclecia 20,
- ul. Tysiąclecia 27 AB.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) ul. Aldony 12
- wykonanie ogrodzenia z gotowych elementów metalowych wraz z montażem bramy przesuwnej i furtek,
- roboty rozbiórkowe nawierzchni,
- roboty ziemne
- utwardzenie części podwórka ekokratką,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- montaż stojaków na rowery,
b) ul. Grunwaldzka 2, 4,6
- roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie obrzeży betonowych,
c) ul. Jaśkowa Dolina 36
- roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie chodników z płyt betonowych,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- sadzenie drzew i krzewów wraz z pracami przygotowawczymi,
d) ul. Grunwaldzka 130, ul. Jesionowa, ul. de Gaullea
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie nawierzchni z kratki 50/50/4,
- uporządkowanie terenu,
e) ul. Tysiąclecia 20
- roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
- roboty ziemne,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie chodników z płyt betonowych,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- wykonanie odwodnienia liniowego,
- ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej,
f) ul. Tysiąclecia 27AB
- wykonanie ogrodzenia z paneli ocynkowanych wraz z montażem bramy dwuskrzydłowej i furtek,
- roboty ziemne,
- wykonanie trawników,
- wykonanie chodników z płyt betonowych,
- wykonanie nawierzchni z płyt betonowych,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- montaż ławek.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) ul. Aldony 12
- Mapka - teren do współdzierżawy - załącznik nr 1.1. do siwz,
- Rysunek - zagospodarowanie wnętrza podwórzowego - załącznik nr 1.2. do siwz,
- Przedmiar - wykonanie ogrodzenia wraz z furtką i bramą wjazdową oraz utwardzenie części podwórka ekokratką, Gdańsk - Wrzeszcz róg ul. Aldony i ul. Lelewela - załącznik nr 1.3. do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
b) ul. Grunwaldzka 2, 4, 6
- Mapka - ul. Grunwaldzka 2, 4, 6 - załącznik nr 2.1. do siwz,
- Projekt zagospodarowania terenu Grunwaldzka 2, 4, 6 - załącznik nr 2.2. do siwz.
- Inwentaryzacja zieleni na zapleczu podwórzowym budynków Grunwaldzka 2, 4, 6 w Gdańsku - załącznik nr 2.3. do siwz,
- Przedmiar robót - zagospodarowanie terenu działek dzierżawionych przez wspólnoty mieszkaniowe, Gdańsk, ul. Grunwaldzka 2, 4, 6 - załącznik nr 2.4. do siwz, (przedmiar o charakterze informacyjnym),
c) ul. Jaśkowa dolina 36
- Rysunek - teren dzierżawiony, Jaśkowa Dolina - załącznik nr 3.1. do siwz,
- Przedmiar - zagospodarowanie podwórka ul. Jaśkowa Dolina 36 - załącznik nr 3.2. do siwz, (przedmiar o charakterze informacyjnym),
d) ul. Grunwaldzka 130, ul. Jesionowa, ul. de Gaullea
- Plan zagospodarowania terenu - załącznik nr 4.1. do siwz,
- Koncepcja zagospodarowania kwartału Jesionowa, de Gaullea - załącznik nr 4.2. do siwz,
- Obmiar - Jesionowa, de Gaullea - załącznik nr 4.3. do siwz, (przedmiar o charakterze informacyjnym),
e) ul. Tysiąclecia 20
- Koncepcja zagospodarowania terenu przy ul. Tysiąclecia 20, działka 419, obręb 15 - załącznik nr 5.1. do siwz,
i) Koncepcja zagospodarowania terenu przy ul. Tysiąclecia 20 rys. 1 - załącznik nr 5.1a. do siwz,
ii) Koncepcja zagospodarowania terenu przy ul. Tysiąclecia 20 rys. 2 - załącznik nr 5.1b. do siwz,
- Przedmiar - zagospodarowanie podwórka ul. Tysiąclecia 20 - załącznik nr 5.2. do siwz, (przedmiar o charakterze informacyjnym),
f) ul. Tysiąclecia 27 AB
- Rysunek - zagospodarowanie terenu - załącznik nr 6.1. do siwz,
- Rysunek - rodzaje nawierzchni, ogrodzenie (wraz z furtkami i bramą dwuskrzydłową) - załącznik nr 6.2. do siwz,
- Przedmiar - zagospodarowanie podwórka ul. Tysiąclecia 27 AB - załącznik nr 6.3. do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym).
g) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty budowlane, roboty drogowe, roboty w zakresie naprawy dróg, roboty w zakresie chodników - załącznik nr 7 do siwz.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.34.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
- w przypadku składania oferty na jedno zadanie - 1 000,00 zł,
- w przypadku składania oferty na dwa zadania - 2 000,00 zł,
- w przypadku składania oferty na trzy zadania - 3 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości minimum 35 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
W przypadku składania oferty na jedno zadanie:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 3 osobami do wykonywania robót.
W przypadku składania oferty na dwa zadania:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 6 osobami do wykonywania robót.
W przypadku składania oferty na trzy zadania:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 9 osobami do wykonywania robót.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości minimum 35.000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Udzielić rękojmi za wady na okres minimum 3 lat.
e) Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
f) Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 60 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
g) Złożyć druk Formularz cenowy odpowiednio na wybrane przez siebie zadanie, który należy sporządzić według wzoru druku Zamawiającego.
h) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
i) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.90
- 2 - Termin wykonania zamóienia - 0.10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
2. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
a) klęski żywiołowe,
b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów, silnych wiatrów uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonanie robót budowlanych.
3. Konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
4. Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
5. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2, 3 i 4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
6. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
Cena brutto - 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2015 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 25.08.2015.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT
27.07.2015 r. godzina 10:45
Miejsce: siedziba Zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
- ul. Aldony 12,
- ul. Grunwaldzka 2, 4, 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje między innymi:
a) ul. Aldony 12
- wykonanie ogrodzenia z gotowych elementów metalowych wraz z montażem bramy przesuwnej i furtek,
- roboty rozbiórkowe nawierzchni,
- roboty ziemne
- utwardzenie części podwórka ekokratką,
- montaż stojaków na rowery,
b) ul. Grunwaldzka 2, 4,6
- roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych,
-wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie obrzeży betonowych.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.34.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Termin wykonania zamóienia - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
- ul. Jaśkowa Dolina 36,
-ul. Grunwaldzka 130, ul. Jesionowa, ul. de Gaullea.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje między innymi:
a) ul. Jaśkowa Dolina 36
- roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie chodników z płyt betonowych,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- sadzenie drzew i krzewów wraz z pracami przygotowawczymi,
b) ul. Grunwaldzka 130, ul. Jesionowa, ul. de Gaullea
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie nawierzchni z kratki 50/50/4,
- uporządkowanie terenu.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 0.10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
- ul. Tysiąclecia 20,
- ul. Tysiąclecia 27 AB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje między innymi:
a) ul. Tysiąclecia 20
- roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
- roboty ziemne,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie chodników z płyt betonowych,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- wykonanie odwodnienia liniowego,
- ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej,
b) ul. Tysiąclecia 27AB
- wykonanie ogrodzenia z paneli ocynkowanych wraz z montażem bramy dwuskrzydłowej i furtek,
- roboty ziemne,
- wykonanie trawników,
- wykonanie chodników z płyt betonowych,
- wykonanie nawierzchni z płyt betonowych,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- montaż ławek.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.34.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.90
- 2. Termin wykonania zamóienia - 0.10
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych typu crossover/SUV w podziale na części
- Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Dostawa urządzeń klimatyzacji wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w budynku PFB.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku w roku 2024.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU BRAND HUB FENG: UMIĘDZYNARODOWIENIE MŚP
- Przygotowanie i przeprowadzenie Gali 10-lecia Polskiej Agencji Kosmicznej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
- Bieżące naprawy dróg gminnych (nawierzchnie z kostki betonowej, kamiennej)
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.