eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komańcza › Gmina Komańcza udoskonala edukację przedszkolną - przetarg III



Ogłoszenie z dnia 2014-08-11

Komańcza: Gmina Komańcza udoskonala edukację przedszkolną - przetarg III
Numer ogłoszenia: 172905 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komańcza , Komańcza 166, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie, tel. 13 46 77 035, faks 13 46 77 035.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gmina Komańcza udoskonala edukację przedszkolną - przetarg III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół w Komańczy oraz Zespołu Szkół w Rzepedzi. Zamówienie podzielone zostało na 3 niżej wymienione części. Zadanie Nr I : Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych W ramach zadania należy wykonać 1. Dostawę zabawek i pomocy dydaktycznych tj. lalki, samochody, kąciki zainteresowań, wózki, pomoce dydaktyczne, tj. gry edukacyjne, książeczki z ćwiczeniami, gra domino, puzzle, klocki, gry planszowe itp.; artykuły plastyczne, typu brystol, nożyczki, papier kolorowy, bibuła, farbki, plastelina, kredki itp.; tablice korkowe 2. Dostawę wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, tj. zabezpieczenia grzejników; apteczka plecakowa, 3. Dostawę z montażem mebli i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych typu : szafki, regały, ławki, biblioteczka, krzesełka, biurka; meble do szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, m.in. szafka na ubrania, dostawę wyposażenia wypoczynkowego typu pufy, wykładzina dywanowa, maty podłogowe. 4. Dostawę oraz montaż rolet zaciemniających, wewnętrznych do okien, 5. Dostawę wyposażenia sprzętu gospodarstwa domowego tj. odkurzacz, pralka, odkurzacz piorący, mop obrotowy, 6. Dostosowanie 2 toalet do potrzeb dzieci przedszkolnych poprzez zakup i montaż: umywalki z szafką, luster, dozowników mydła i ręczników, nakładek zmniejszających obwód ustępu., podest do umywalki oraz zmodernizowanie 1 toalety dla potrzeb personelu, Zadanie Nr II - Dostawa sprzętu audiowizualnego W ramach zadania należy wykonać 1. Dostawę sprzętu komputerowego (komputery, monitory, laptop itp.) sprzętu audiowizualnego (telewizory, odtwarzacze DVD i CD, wieża Hi-FI, ekran projekcyjny, projektor), tablice interaktywne z oprogramowaniem, kserokopiarki. Zadanie Nr III - Doposażenie placów zabaw W ramach zadania należy wykonać 1. Doposażenie placów zabaw polegające na dostawie wraz z montażem następujących elementów: most z tunelem, huśtawki, sprężynowce, góra wspinaczkowa, piaskownica z pokrywą, ławki. Szczegółowy opis przedmiotu oraz wymagania techniczne zamówienia określone zostały w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 1a, 1b 1c do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty/atesty potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Urządzenia zabawowe muszą posiadać certyfikaty potwierdzające spełnienie normy PN-EN 1176. Infrastruktura towarzysząca typu ławki, muszą posiadać deklaracje zgodności z normą PN-EN 1176 Urządzenia do zabawy(plac zabaw) muszą spełniać następujące wymogi: - podstawowe surowce użyte do wykonania zabawek: drewniane belki bezrdzeniowe z drewna tartacznego, impregnowane i barwione (okrągłe, półokrągłe i kwadratowe), malowana sklejka wodoodporna, stal ocynkowana ogniowo malowana proszkowo, stal nierdzewna, - złącza konstrukcji trwale odporne na częste luzowanie się (specjalna konstrukcja śrub i zabezpieczeń), - sprężyny do urządzeń specjalnie do tego celu konstruowane i testowane - wszystkie śruby i wkręty przykryte gładkimi, samo-zatrzaskującymi się nasadkami ochronnymi z odpornego na uderzenia i niepalnego tworzywa, - siatki i linki wykonane z materiału uniemożliwiającego przecięcie z zewnętrzną osłoną, - części z tworzyw sztucznych odporne na działanie niskich i wysokich temperatur. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się materiały i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach. Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny i ryzyko dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (Zespół Szkół w Komańczy oraz Zespół Szkół w Rzepedzi), dokona koniecznego montażu oraz przeszkoli personel w zakresie niezbędnym do zapewnienia prawidłowej obsługi i eksploatacji w/w sprzętu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.71.30.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania 39.72.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości dla zadania nr I 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), dla zadania nr II 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100), dla zadania nr III 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100), Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego najpóźniej przed terminem składani ofert, z adnotacją, którego zadania dotyczy tj: wadium - przetarg Gmina Komańcza udoskonala edukację przedszkolną - przetarg III zadanie nr

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana na podstawie niżej wymienionych dokumentów zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania o wartości minimum 20.000,00 zł każde, obejmujące : dostawę wyposażenia i pomocy dydaktycznych (dotyczy zadania Nr I zamówienia), sprzętu audiowizualnego i multimedialnego (dotyczy zadania Nr II zamówienia), dostawę i montaż urządzeń zabawowych (dotyczy zadania Nr III zamówienia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana na podstawie niżej wymienionych dokumentów zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana na podstawie niżej wymienionych dokumentów zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana na podstawie niżej wymienionych dokumentów zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy załączyć : - oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej do art. 26 ust. 2d ustawy pzp - formularz ofertowy wraz z zestawieniem cen jednostkowych i załącznikami , - parafowany wzór umowy, - dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie terminu realizacji umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, b) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót. Ewentualne zmiany zostaną wprowadzone w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komancza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Komańczy 38-543 Komańcza 166.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Komańczy 38-543 Komańcza 166, pok.nr 9 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 2 Projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.