eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koźminek › Kompleks sportowo - rekreacyjny w miejscowości Koźminek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-23

Koźminek: Kompleks sportowo - rekreacyjny w miejscowości Koźminek
Numer ogłoszenia: 17288 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koźminek , ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7637085, faks 062 7637207.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleks sportowo - rekreacyjny w miejscowości Koźminek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podstawowe dane techniczne dotyczące projektowanych elementów robót W ramach projektowanego zadania inwestycyjnego przewiduje się wykonanie następujących robót: 1.1 Zdjęcie wierzchniej warstwy kamiennej Jako etap poprzedzający wykonanie dalszych robót jest zdjęcie warstwy kruszywa kamiennego o średniej grubość warstwy 15 cm przy zróżnicowaniu poziomów dna koryta w zależności od projektowanej grubości nawierzchni z płytek syntetycznych. 1.2 Warstwa wyrównująca z kruszywa kamiennego Warstwę spodnią o grubości min 10 cm tworzy istniejące kruszywo kamienne przeznaczone do dalszego wykorzystania które należy odpowiednio uformować i zagęścić do poziomów projektowanego podłoża betonowego. 1.3 Podbudowa z betonu Jako podbudowę pod nawierzchnię syntetyczną projektuje się płytę wykonaną z betonu monolitycznego o wytrzymałości min. B25 o grubości min. 10 cm przygotowanego w warunkach wytwórni. Ze względu na różną grubość projektowanych segmentów nawierzchni syntetycznej ww. płytę należy wykonać na 2 poziomach z przesunięciem względem siebie o 30 mm. Szczegółowy podział i rzędne posadowienia oraz projektowane spadki podano w części rysunkowej projektu. Płytę betonową należy zdylatować poprzez nacięcie w polach o długości co 4,0m. 1.4 Odprowadzenie wód deszczowych Wodę opadową z nawierzchni należy odprowadzić do gruntu poprzez system drenażu pionowego wykonanego w płycie betonowej w rozstawie co 1,00m. Drenaż pionowy tworzy zespół odwiertów o średnicy 40 mm wykonanych w płycie betonowej co 1,00m wypełnionych kruszywem filtracyjnym z domieszką lepiszcza poliuretanowego 1.5 Nawierzchnia w strefie bezpieczeństwa urządzeń zabawowych Projektuje się nawierzchnię syntetyczną poliuretanową elastyczną typu EPDM, rozbieralną przepuszczalną dla wody, posiadającą atest swobodnego upadku z wysokości max. 2,40m i 1,40m. Nawierzchnia wykonana z gotowych płytek poliuretanowych o wym. 300x300 mm z nakładką EPDM i grubości całkowitej 80 i 50 mm (grubość zależna od dopuszczalnej wysokości swobodnego upadku).Płytki nawierzchni poliuretanowej połączone między sobą na systemowe łączniki. Dla zapewnienia ochrony nawierzchni przed zalewaniem z otaczającego terenu, nawierzchnia wyniesiona względem otaczającego chodnika z każdej strony o 5 cm. Ww. różnicę pozomów nawierzchni należy uzyskać poprzez zamontowanie po obwodzie zewnętrznym dodatkowego obrzeża betonowego o wym 8x30x100cm. Dopuszcza się możliwość zastosowania innej nawierzchni syntetycznej o parametrach technicznych zgodnych z projektowanymi urządzeniami zabawowymi. Wierzchnia warstwa nawierzchni w kolorze pomarańczowym RAL 2011 (odporna na promieniowanie UV). Nawierzchni winna być zgodna z obowiązującą normą i winna posiadać niebiedny certyfikat jakości. 1.6 Pozostała powierzchnia placu Pozostałą powierzchnię placu o nawierzchni kamiennej pozostawia się jako rezerwę terenu i oddziela w ramach projektowanego zakresu robót od nawierzchni żwirowej krawężnikiem betonowym 8x20x100 cm. 2. Charakterystyka materiałowa urządzeń 2.1 Drewno konstrukcyjne Sosnowe klejone warstwowo, malowane środkami ochronnymi i dwukrotnie lakierowane, charakteryzujące się z zwiększoną wytrzymałością niż drewno rdzeniowe. 2.2 Dachy, barierki, osłony i wykończenia Wykonane z płyt HPDE charakteryzujących się zwiększona odpornością na działanie czynników zewnętrznych. 2.3 Kotwy i metalowe elementy konstrukcyjne Wszystkie projektowane urządzenia zabawowe osadzone blokach fundamentowych z betonu min. B20 za pomocą systemowych stalowych, ocynkowanych kotew, chroniące drewno przed szkodliwym wpływem wilgoci z gruntu. Wszystkie łańcuchy oraz konstrukcyjne elementy metalowe wykonane ze stali ocynkowanej kąpielowo oraz odpowiednio kalibrowane. 2.4 Elementy metalowe uchwytów oraz zabezpieczenia Elementy metalowe uchwytów, rurek i poręczy wykonane ze stali ocynkowanej kąpielowo i malowane proszkowo. Drewno zabezpieczone przed wilgocią z wykorzystaniem ozdobnych osłon z tworzyw sztucznych. 3. Projektowane urządzenia zabawowe 3.1 Zestaw zabawowy - szt.1 ELEMENTY SKŁADOWE ZESTAWU Drabinka pionowa - 1 sztuk Drabinka pozioma duża - 1 sztuk Drabinka ukośna - 1 sztuk Mostek pochyły - 1 sztuk Pomost ruchomy - 1 sztuk Przeplotnia pionowa - 1 sztuk Trap wejściowy wys. 90cm - 1 sztuk Wieża bez dachu, podest wys. 60cm - 1 sztuk Wieża bez dachu, podest wys. 90cm - 1 sztuk Wieża z dachem, podest wys. 136cm - 1 sztuk Wieża z dachem, podest wys. 90cm - 1 sztuk Zestaw do przewrotów - 1 sztuk Zjeżdżalnia wys. 136cm - 1 sztuk Zjeżdżalnia wys. 90cm - 1 sztuk WYMAGANIA MATERIAŁOWE Nogi konstrukcyjne - z drewna sosnowego klejonego warstwowo , malowane lakierobejcą. Elementy połaciowe - z pyty HDPE; Elementy stalowe - ocynkowane kąpielowo, malowane proszkowo; Kotwy - stalowe ocynkowane; Liny - polipropylenowe na oplocie stalowym, połączone ze sobą poprzez plastikowe łączniki; Podesty schody - deski impregnowane; Zaślepki - z tworzywa sztucznego. Szczeble na drabince - stalowe nierdzewne Ślizg - stal nierdzewna Łańcuch - stalowy ocynkowany kąpielowo WYMIARY URZĄDZENIA Szerokość 7,85 m Długość 9,87 m Wysokość 3,84 m Strefa funkcjonowania urządzenia F 92,80 m2 Maksymalna wysokość upadkowa 2,20 m Wymiary strefy funkcjonowania długość 13,66 m Wymiary strefy funkcjonowania szerokość 11,23 m Głębokość fundamentowania min. - 0,60 m od projektowanego poziomu nawierzchni. 3.2 Płotek edukacyjny - szt. 1 Zestawienie funkcjonalne zestawu wykonanego w systemie modułowym. Zestaw składający się z następujących elementów: Płotek 1 - kółko i krzyżyk szt.1 Wymiary podstawowe 0,88 x 0,13 x 1,42 m Wysokość max. upadku - nie występuje Płotek 2 - labirynt szt.1 Wymiary podstawowe 0,88 x 0,08 x 1,42 m Wysokość max. upadku - nie występuje Płotek 3 - tablica mała do rysowania szt.1 Wymiary podstawowe 0,88 x 0,20 x 1,31 m Wysokość max. upadku - nie występuje Płotek 4 - zegar szt.1 Wymiary podstawowe 0,88 x 0,08 x 1,42 m Wysokość max. upadku - nie występuje Plotek 5 - ścianka z krążkami do wspinania szt.1 Wymiary podstawowe 1,08 x 0,20 x 1,30 m Wysokość max. upadku 1,3M WYMAGANIA MATERIAŁOWE: Elementy stalowe wykonane są ze stali konstrukcyjnej węglowej malowanej kąpielowo, Płyty wykonane są z kolorowej płyty z tworzywa sztucznego HDPE o wysokiej odporności na warunki atmosferyczne. Liny z rdzeniem stalowym w oplocie polipropylenowym łączone są za pomocą plastikowych i aluminiowych Wszystkie elementy złączne jak śruby, nakrętki i podkładki zabezpieczone są antykorozyjne przez ocynkowanie, a wystające elementy zabezpieczone są plastikowymi zaślepkami Montaż urządzeń Urządzenia zabawowe montowane są w gruncie przy pomocy stalowych kotew, 3.3 Czworokąt sprawnościowy - szt.1 ELEMENTY SKŁADOWE Drabinka pionowa - 1 sztuk Drążek do podciągania - 1 sztuk Lina wspinaczkowa - 1 sztuk Linarium poziome - 1 sztuk Przeplotnia pionowa z lin - 1 sztuk Rura strażacka wys. 200cm - 1 sztuk Ścianka wspinaczkowa wys. 205cm - 2 sztuk Zestaw do przewrotów - 1 sztuk WYMAGANIA MATERIAŁOWE Nogi konstrukcyjne - z drewna sosnowego klejonego warstwowo , malowane lakierobejcą. Elementy stalowe - ocynkowane kąpielowo, malowane proszkowo; Kotwy - stalowe ocynkowane; Liny - polipropylenowe na oplocie stalowym, połączone ze sobą poprzez plastikowe łączniki; Zaślepki - z tworzywa sztucznego; Ściana wspinaczkowa - sklejka wodoodporna szalunkowa, uchwyty alpinistyczne z tworzywa opartego na żywicach. WYMIARY URZĄDZENIA Szerokość - 3,42 m Długość - 2,46 m Wysokość - 2,05 m Strefa użytkowania urządzenia U - ~2,19 m2 Strefa funkcjonowania urządzenia F - 38,47 m2 Maksymalna wysokość upadkowa - 2,05 m Wymiary strefy funkcjonowania długość - 6,26 m Wymiary strefy funkcjonowania szerokość - 7,22 m Głębokość fundamentowania - 0,60 m 3.4 Huśtawka wagowa - szt.1 Huśtawka bez oparcia zabezpieczona odbojnicami w formie opon. WYMAGANIA MATERIAŁOWE: Konstrukcja zestawu - z drewna sosnowego klejonego warstwowo malowane lakierobejcą; Nogi i pozostałe elementy - stalowe ocynkowane malowane proszkowo; Siedziska huśtawki - z płyty HDPE; Zaślepki - z tworzywa sztucznego; Opony - pochodzące z recyklingu; WYMIARY URZĄDZENIA Szerokość - 0,43 m Długość - 3,00 m Wysokość - ~0,93 m Strefa funkcjonowania urządzenia F - 11,64 m2 Maksymalna wysokość upadkowa - 0,91 m Wymiary strefy funkcjonowania długość - 5,00 m Wymiary strefy funkcjonowania szerokość - 2,50 m Głębokość fundamentowania - 0,60 m 3.5 Karuzela pająk - szt.1 WYMAGANIA MATERIAŁOWE: Podest blacha aluminiowa ryflowana. Elementy stalowe wykonane są ze stali konstrukcyjnej węglowej malowanej kąpielowo, WYMIARY URZĄDZENIA Wymiary urządzenia 1,5 x1,5 x 0,84 m Powierzchnia zaderzenia O 5,5 m Pole powierzchni zderzenia 23,8 m2 Wysokość upadku 0,14 m Obwód powierzchni zderzenia 17,3 m Max. wysokość upadku 0,14 m 4. Montaż urządzeń zabawowych Urządzenia zabawowe montowane na stopach stalowych ocynkowanych zabetonowanych w blokach fundamentowych wykonanych z betonu o wytrzymałości min. B15 o wymiarach zgodnych z wytycznymi producenta.Montaż urządzeń należy wykonać zgodnie z normą EN 1176 przez wyspecjalizowane ekipy montażowe, zgodnie z instrukcją montażową producenta. Wykonawca po zakończonym montażu ma obowiązek dostarczyć świadectwo jakości potwierdzające wykonanie montażu zgodnie z wytycznymi producenta poświadczone przez uprawnionego kierownika robót. 5. Uwagi końcowe: 5.1 Wszystkie zaprojektowane urządzenia winny posiadać certyfikaty zgodności z normą PN - EN 1176 wystawione przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Podstawą zapewniającą wykonanie montażu urządzeń jest zgodność z następującymi przepisami: - normą PN - EN - 1176 - 7 - bezpieczeństwo - Prawem Budowlanym i przepisami dotyczącymi certyfikacji; - Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane - rozdział 4, art. 30, pkt. 4, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 5.2 Postępowanie poprzedzające rozpoczęcie robót: Ze względu na charakter projektowanego obiektu, na budowę placu zabaw nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę (Ustawa Prawo Budowlane, Rozdz. 4, Art.29.1. ust. 9 i 22). Przed przystąpieniem do robót w terminie 30 dni przed planowanym rozpoczęciem realizacji należy zgłosić właściwemu organowi zamiar przystąpienia do robót. 5.3 Wszystkie roboty budowlane i budowlano - montażowe należy wykonać zgodnie z niniejszym projektem technicznym, warunkami technicznymi wykonania robót oraz zaleceniami producentów materiałów i urządzeń pod nadzorem kierownika robót. Zmiany i odstępstwa od projektu wymagają zgody projektanta. 5.4 Przy wykonywanych robotach nie występują warunki wymagające opracowania planu BiOZ. 5.5 Wykonawca do realizacji robót zobowiązany jest zastosować wyłącznie materiały, wyroby budowlane oraz urządzenia posiadające wymagane atesty i świadectwa jakości oraz załączyć ww. dokumenty do dokumentacji odbiorowej inwestycji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3 000,00 słownie trzy tysiace

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na budowie kompleksu sportowo-rekracyjnego o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach składających się na ofertę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy pełniąc funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci, , wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 złotych. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dowód wpłaty wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatnosci - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadku: 1) uzasadnionego przedłużenia terminu realizacji umowy w razie wystąpienia: a) sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację robót, b) zaistnienia siły wyższej, 2) zaistnieniu okoliczności uzasadniających zmianę niniejszej umowy, których wystąpienia nie można było przewidzieć na etapie zawierania umowy, w szczególności: a) związane z zatrzymaniem robót przez organy administracji publicznej, b) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 3) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości, na zasadach określonych w art. 149 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, zmianie w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, 5) zmiany dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem, że zmiana ta spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie można było wcześniej przewidzieć, 6) zmiany dokonanej podczas wykonywania robót i nie odstępującej w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonanej zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, 5. Zmiany może inicjować każda ze stron umowy wyłącznie w formie pisemnej, określając warunki jej dokonania, biorąc pod uwagę w szczególności: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, 4) czas wykonania zmiany, 5) wpływ zmiany na termin zakończenia wykonania zamówienia. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Koźminku 62-840 Koźminek ul Kościuszki 7 pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Koźminku 62-840 Koźminek ul Kościuszki 7 pokój nr 12 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 Działanie 413 Wdrożenie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji , które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.