Legionowo: Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo; Zadanie 2: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo; Zadanie 3: Zakup komputerów stacjonarnych, drukarki oraz kwalifikowanych podpisów elektronicznych na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo i punktu potwierdzającego Profil Zaufany; Zadanie 4: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Legionowo oraz Żłobka Miejskiego w Legionowie
Numer ogłoszenia: 172505 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo , ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 774 20 31 w. 4064, faks 022 784 49 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo; Zadanie 2: Zakup urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo; Zadanie 3: Zakup komputerów stacjonarnych, drukarki oraz kwalifikowanych podpisów elektronicznych na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo i punktu potwierdzającego Profil Zaufany; Zadanie 4: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Legionowo oraz Żłobka Miejskiego w Legionowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie 1: Zakup i dostawa 14 drukarek laserowych monochromatycznych A4 wraz z kompletem oryginalnych tonerów (dodatkowych, nie startowych do każdej z nich), 1 drukarki laserowej kolorowej A3 (wraz z kompletem oryginalnych tonerów (dodatkowych, nie startowych), 1 laptopa, 3 skanerów płaskich A4 oraz 1 skanera płaskiego A3 na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo; Zadanie 2: Zakup 2 urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo Zadanie 3: Zakup 2 komputerów stacjonarnych, 1 drukarki laserowej A4 oraz 2 kwalifikowanych podpisów elektronicznych na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo i punktu potwierdzającego Profil Zaufany w ramach programu Ministra Administracji i Cyfryzacji pn. Utworzenie Centrów Aktywności Cyfrowej - projekt Utworzenie Centrum Aktywności Cyfrowej w Urzędzie Miasta Legionowo jako element zwiększenia dostępności do e-usług i upowszechniania Profilu Zaufanego. Zadanie 4: Zakup i dostawa 10 drukarek laserowych monochromatycznych A4, 3 skanerów płaskich A4 oraz 5 laptopów na potrzeby szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Legionowo oraz Żłobka Miejskiego w Legionowie. 2. Zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dla Zadania 1 w załączniku Nr 13 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych, dla Zadania 2 w załączniku Nr 14 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych, dla Zadania 3 w załączniku Nr 15 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych, dla Zadania 4 w załączniku Nr 16 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych,.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.20.00.00-1, 30.12.51.10-5, 32.58.12.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.71.31-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania, wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy; 2) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; 3) zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych; zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia; 4) informacja o powierzeniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom, wykonawca składa w przypadku zlecenia części zamówienia podwykonawcom; 5) wypełniona i podpisana specyfikacja oferowanego sprzętu (załącznik nr 1b, 3b, 5b lub 7b do SIWZ), wypełniony i podpisany formularz podzespołów (załącznik nr 1c, 5c lub 7c do SIWZ), sposób wyliczania kosztów drukowania stron (załącznik nr 1d i 1e, 5d lub 7d do SIWZ) - w zależności od wyboru wykonawcy na ile zadań składa ofertę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany Podwykonawców w trakcie realizacji umowy w zakresie: a) rezygnacji Podwykonawcy, b)zmiany Podwykonawcy, c) wskazania innego zakresu wykonywania zamówienia przy pomocy podwykonawstwa z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie będzie mogła dotyczyć części zamówienia wskazanych przez Zamawiającego do osobistego wykonania przez Wykonawcę, d) wskazania Podwykonawcy w przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego zamówienie nie zawierała takiego wskazania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.legionowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można otrzymać w Urzędzie Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, II piętro, pok. 3.12 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 11:30, miejsce: Siedziba zamawiającego: Biuro Obsługi Klienta, Urząd Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 31.12.2015.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 3 realizowane jest w ramach programu Ministra Administracji i Cyfryzacji pn. Utworzenie Centrów Aktywności Cyfrowej - projekt Utworzenie Centrum Aktywności Cyfrowej w Urzędzie Miasta Legionowo jako element zwiększenia dostępności do e-usług i upowszechniania Profilu Zaufanego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa 14 drukarek laserowych monochromatycznych A4 wraz z kompletem oryginalnych tonerów (dodatkowych, nie startowych do każdej z nich), 1 drukarki laserowej kolorowej A3 (wraz z kompletem oryginalnych tonerów (dodatkowych, nie startowych), 1 laptopa, 3 skanerów płaskich A4 oraz 1 skanera płaskiego A3 na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo. Zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dla Zadania 1 w załączniku Nr 13 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.20.00.00-1, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 2 urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo. Zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dla Zadania 2 w załączniku Nr 14 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Zakup komputerów stacjonarnych, drukarki oraz kwalifikowanych podpisów elektronicznych na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo i punktu potwierdzającego Profil Zaufany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 2 komputerów stacjonarnych, 1 drukarki laserowej A4 oraz 2 kwalifikowanych podpisów elektronicznych na potrzeby Urzędu Miasta Legionowo i punktu potwierdzającego Profil Zaufany w ramach programu Ministra Administracji i Cyfryzacji pn. Utworzenie Centrów Aktywności Cyfrowej - projekt Utworzenie Centrum Aktywności Cyfrowej w Urzędzie Miasta Legionowo jako element zwiększenia dostępności do e-usług i upowszechniania Profilu Zaufanego. Zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dla Zadania 3 w załączniku Nr 15 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.11.10-8, 30.23.71.31-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Legionowo oraz Żłobka Miejskiego w Legionowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa 10 drukarek laserowych monochromatycznych A4, 3 skanerów płaskich A4 oraz 5 laptopów na potrzeby szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Legionowo oraz Żłobka Miejskiego w Legionowie. Zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dla Zadania 4 w załączniku Nr 16 do SIWZ, znajdującym się w komplecie materiałów przetargowych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.20.00.00-1, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- Dostawa jaj kurzych konsumpcyjnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz do Wydziału Administracyjno - Gospodarczego CSP w Sułkowicach
- Remont pokoi mieszkalnych w budynku internatowym nr 40 zlokalizowanym na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Zakup i dostawa 1 komputera stacjonarnego typu All in One oraz 1 urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby realizacji projektu Dostępna Gmina Miejska Legionowo
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim
- Dostawa komputerów na potrzeby pracowników Urzędu Miasta Sieradza
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.