eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa energii elektrycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-23

Szczecin: Dostawa energii elektrycznej
Numer ogłoszenia: 17222 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251161, faks 091 4251096.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynku przy ul. Arkońskiej 45 w Szczecinie, którego szczegółowy opis zawarty został poniżej 1. Realizacja zamówienia od dnia 1 marca 2015 r. do dnia 29 lutego 2016 r. 2. Miejsce realizacji obiekt, lokalizacja budynek stanowiący siedzibę Zachodniopomorskiego OW NFZ w Szczecinie przy ul. Arkońskiej 45. 3. Aktualne umowy dotyczące powyższej lokalizacji 3.1. umowa nr 5104037700 sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług przesyłowych z dnia 1.02.2005 r. zawarta z ENEA SA Oddział w Szczecinie, obowiązuje do dnia 28.02.2015 r, 3.2 umowa nr B104035840 sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług przesyłowych z dnia 1.02.2005 r. zawarta z ENEA SA Oddział w Szczecinie, obowiązuje do dnia 28.02.2015 r. 4. Umowa nr 5104037700 kod PPE: PLENED00000590000000010108621347, nr licznika 96864202 dostawa energii do budynku biurowego własność Zamawiającego, miejsce dostarczania energii elektrycznej MD zaciski prądowe w złączu kablowym, w kierunku instalacji odbiorczej, szacunkowe roczne zużycie energii ok. 380 MWh przyjęto do oceny 380 MWh rocznie, energia elektryczna musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy Prawo energetyczne, moc przyłączeniowa 198 kW, zabezpieczenie przedlicznikowe 315A, IV grupa przyłączeniowa, napięcie 0,4 kV, grupa taryfowa C21, współczynnik mocy tg o nie większy niż 0,4, energia w układzie 3 fazowym, praca w systemie całodobowym, okres rozliczeniowy jednomiesięczny, operator systemu dystrybucyjnego OSD ENEA Operator Sp. z o.o. 5. Umowa nr B104035840 kod PPE PLENED00000590000000010309782378, nr licznika 7666516, dostawa energii elektrycznej do zasilania węzła cieplnego w budynku biurowym własność Zamawiającego, miejsce dostarczania energii elektrycznej MD zaciski prądowe w złączu kablowym 2K3p, szacunkowe roczne zużycie energii ok. 2,4 MWh przyjęto do oceny 2,4 MWh rocznie, energia elektryczna musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy Prawo energetyczne, moc przyłączeniowa 9 kW, zabezpieczenie przedlicznikowe 20A, V grupa przyłączeniowa, grupa taryfowa C11, energia w układzie 3 fazowym, praca w systemie całodobowym, okres rozliczeniowy jednomiesięczny, operator systemu dystrybucyjnego OSD ENEA Operator Sp. z o.o. 6. Zamawiający oświadcza, że nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne. Energia elektryczna kupowana przez Zamawiającego zużywana będzie na własne potrzeby. 7. Zamawiający oświadcza, że jest właścicielem obiektu, do którego ma być dostarczana energia elektryczna. 8. Zamawiający oświadcza, że ma zamontowane baterie dławików kompensacji mocy biernej pojemnościowej w instalacji elektrycznej obiektu, do którego ma być dostarczana energia elektryczna..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający w tym zakresie wymaga, by wykonawca posiadał aktualnie obowiązującą i ważną w okresie trwania umowy (co najmniej do dnia 29 lutego 2016 r.) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub tożsamy dokument, wymagane na podstawie art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. 2. Zamawiający w tym zakresie wymaga, by wykonawca złożył oświadczenie że zawarł stosowną umowę z OSD, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do obiektu Zamawiającego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę powyższego warunku, wykonawca musi legitymować się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 2 głównych dostaw, tj. dostaw energii elektrycznej, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (o wartości dostawy nie mniejszej niż 100.000,- zł brutto każda, tj. dostawa energii elektrycznej realizowana musi być na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy, w skali roku).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowych warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowych warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy, że zawarł umowę z OSD, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do obiektu Zamawiającego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD. 2. Dokument dotyczący udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, złożony być musi w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy, w następujących przypadkach: 1. zmiany terminu płatności, w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, na termin nie dłuższy niż 30 dni od daty wystawienia faktury, 2. ustawowej zmiany stawek podatku VAT i/lub podatku akcyzowego, 3. innych zmian przepisów prawa dotyczących wprowadzenia bądź zmiany innych opłat związanych ze sprzedażą energii elektrycznej, 4. innych zmian w umowie, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym, 5. w razie wymiany układu rozliczeniowo-pomiarowego, zmiany mocy zasilania lub zmiany taryfy, 6. w razie wystąpienia siły wyższej, 7. w razie zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski OW NFZ ul. Arkońska 45 71-470 Szczecin pok. 219, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Zachodniopomorski OW NFZ ul. Arkońska 45 71-470 Szczecin pok. 219, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.