eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › Zakup wyposażenia dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Wołomin: Zakup wyposażenia dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 172207 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Wołominie - Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Gdyńska 1/3, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 022 7633100, faks 022 7633340.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwolomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szpital.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ ; ZADANIE NR 1 : biurko, krzesła , fotel obrotowy, kanapa/wersalka, krzesła konferencyjne, fotele do spania, ława, regały i szafy metalowe, stolik ZADANIE NR 2 : wózki , taborety, łóżka szpitalne , szafki przyłóżkowe, ZADANIE NR 3: łóżka, szafki przyłóżkowe , szafki metalowe, bielizna pościelowa ZADANIE NR 4:ciśnieniomierz 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 39130000-2 Meble biurowe 44421000-7 Szafy metalowe 33192000-2 Meble medyczne 33192120-9 Łóżka szpitalnej 39518000-6 Bielizna szpitalna 38423100-7 Ciśnieniomierze.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 44.42.10.00-7, 33.19.20.00-2, 33.19.21.20-9, 39.51.80.00-6, 38.42.31.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości ; Nr zadania Zadanie nr 1 1200zł Zadanie nr 2 2000zł Zadanie nr 3 2000zł Zadanie nr 4 100 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; w poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego w PEKAO SA 72 1240 6074 1111 0010 5042 8147 z dopiskiem ,,wadium do przetargu nr postępowania ......, nr zadania....... Jako dowód wpłaty wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty potwierdzenie dokonania przelewu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, należy dołączyć do ofert oryginał dokumentu stanowiącego dowód wniesienia wadium w innej formie. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia otwarcia ofert, przy czym w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu jest to rozumiane jako termin wpływu należności na konto Zamawiającego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art.46 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2013r. , poz.907 ze zm.). Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeszeniem się prze Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsadkami zgodnie z art.46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2013r. , poz.907 ze zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wypełnienie załącznika nr 2 po zapoznaniu się z ZESTAWIENIEM PARAMETRÓW I WARUNKÓW WYMAGALNYCH zawartym w załącznikach nr 2 do SIWZ oraz spełnienie wymagań tam określonych Dokument dopuszczający stosowanie artykułu na rynku polskim tj. np; Deklaracja zgodności - Declaration of Conformity (jeżeli dotyczy),Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną (jeżeli dotyczy), Atest higieniczny (jeżeli dotyczy) lub inny wymagane prawem Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - Załącznik nr 5. Ilustrowane foldery, katalogi producenta z potwierdzonymi wymaganymi w specyfikacji parametrami technicznymi wyrobu UWAGA! Numer katalogowy podany w formularzu cenowym powinien być wyraźnie oznaczony, np. markerem w dokumentach i dołączonych do nich załącznikach. Ponadto wymienione dokumenty należy oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało jakiej pozycji ( w tym numeru katalogowego ) dotyczą.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnienie załącznika nr 2 po zapoznaniu się z ZESTAWIENIEM PARAMETRÓW I WARUNKÓW WYMAGALNYCH zawartym w załącznikach nr 2 do SIWZ oraz spełnienie wymagań tam określonych Dokument dopuszczający stosowanie artykułu na rynku polskim tj. np; Deklaracja zgodności - Declaration of Conformity (jeżeli dotyczy),Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną (jeżeli dotyczy), Atest higieniczny (jeżeli dotyczy) lub inny wymagane prawem Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - Załącznik nr 5. Ilustrowane foldery, katalogi producenta z potwierdzonymi wymaganymi w specyfikacji parametrami technicznymi wyrobu UWAGA! Numer katalogowy podany w formularzu cenowym powinien być wyraźnie oznaczony, np. markerem w dokumentach i dołączonych do nich załącznikach. Ponadto wymienione dokumenty należy oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało jakiej pozycji ( w tym numeru katalogowego ) dotyczą. - wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ zawierający oświadczenie o akceptacji istotnych postanowień umowy - wypełnionego Wzoru Formularza dane o Wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ, - pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, - pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - potwierdzenie wpłaty wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy , aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego uwzględniającą warunki i zapisy określone w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy Wykonawcy , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w piśmie informującym o wyniku postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwolomin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Wołominie - SAMODZIELNY ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Gdyńska 1/3, 05-200 Wołomin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Wołominie - SAMODZIELNY ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Gdyńska 1/3, 05-200 Wołomin Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wyposażenia dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 44.42.10.00-7, 33.19.20.00-2, 33.19.21.20-9, 39.51.80.00-6, 38.42.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wyposażenia dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 44.42.10.00-7, 33.19.20.00-2, 33.19.21.20-9, 39.51.80.00-6, 38.42.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wyposażenia dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 44.42.10.00-7, 33.19.20.00-2, 33.19.21.20-9, 39.51.80.00-6, 38.42.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup wyposażenia dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia dla Szpitala Powiatowego w Wołominie w podziale na zadania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 44.42.10.00-7, 33.19.20.00-2, 33.19.21.20-9, 39.51.80.00-6, 38.42.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas dostawy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.