eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Sukcesywna dostawa karmy dla zwierzyny leśnej w Nadleśnictwie Wieluń Zn.spr. ZG5 2710-1-2013 II POSTĘPOWANIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Wieluń: Sukcesywna dostawa karmy dla zwierzyny leśnej w Nadleśnictwie Wieluń Zn.spr. ZG5 2710-1-2013 II POSTĘPOWANIE
Numer ogłoszenia: 172178 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wieluń , ul. Żeromskiego 5, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8438191, faks 043 8438191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl/web/wielun

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wieluń.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa karmy dla zwierzyny leśnej w Nadleśnictwie Wieluń Zn.spr. ZG5 2710-1-2013 II POSTĘPOWANIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy przeznaczonej na dokarmianie zwierzyny leśnej w Nadleśnictwie Wieluń. Miejscem dostawy całego przedmiotu zamówienia będzie leśniczówka Jodłowiec w Raduckim Folwarku 7, 98-320 Osjaków. Wykonawca dostarczy i rozładuje karmę w podane przez zamawiającego miejsce na własny koszt i własne ryzyko. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 niżej wymienionych części. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie w ciągu całego 2013 roku. Część nr 1 zamówienia: dostawa ziemniaków paszowych w ilości 100 ton. Ziemniaki muszą być pełnowartościowe, zdrowe , bez oznak zgnicia i zanieczyszczeń. Ziemniaki należy dostarczyć w ilościach i terminie jak niżej: Do końca miesiąca maja, czerwca, września, listopada po 10 ton w każdym miesiącu w miesiącu sierpniu 5 ton w miesiącu październiku 40 ton w miesiącu grudniu 15 ton Część nr 2 zamówienia: dostawa marchwi w ilości 20 ton. Marchew powinna być ogłowiona (bez naci), zdrowa o pełnej wartości pokarmowej, bez wymagań co do wielkości i kształtu. Marchew należy dostarczyć w miesiącu maju w ilości 10 ton i w miesiącu październiku 10 ton. Część nr 3 zamówienia: dostawa ziarna owsa w ilości 5 ton. Ziarno powinno być suche, nie może być zaprawiane, należy je dostarczyć w miesiącu grudniu- do dnia 15 grudnia 2013 r. Część nr 4 zamówienia: dostawa buraków cukrowych w ilości 50 ton. Buraki powinny być dostarczone bez liści, oczyszczone. W miesiącu listopadzie należy dostarczyć 25 ton i w miesiącu grudniu 25 ton. Część nr 5 zamówienia: dostawa kolb kukurydzy w ilości 15 ton. Kolby kukurydzy powinny być dobrej jakości : odkoszulkowane be śladów pleśni i gnicia. Należy je dostarczyć: w miesiącu sierpniu 10 ton oraz w miesiącu wrześniu 5 ton. Część nr 6 zamówienia: dostawa ziarna kukurydzy paszowej w ilości 50 ton. Ziarno musi być suche, całe posiadające najwyżej do 5 % zanieczyszczeń. Należy je dostarczyć w ilościach i terminach jak niżej: w miesiącu maju 10 ton, w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień, listopad po 5 ton, a w miesiącu grudniu 20 ton Część nr 7 zamówienia: dostawa soli lizawki w ilości 0,6 tony w kostkach po 10 kg. w terminach jak niżej: w miesiącu maju 0,3 tony, w miesiącu październiku 0,3 tony. 2. Główne kody CPV związane z przedmiotem zamówienia 03113100-7 - Buraki cukrowe 03221112-4 - Marchew 03212100-1 - Ziemniaki 03211200-5 - Kukurydza 03211600-9 - Owies 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 15872400-5 Sól 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub wszystkie części zamówienia, przy czym w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż na jedną część (np. na dwie) , wykonawca wypełnia na FORMULARZU OFERTY odpowiednie wiersze z wybraną częścią zamówienia. Oferta powinna zostać złożona w kopercie , na której w momencie jej wpływu (złożenia) do Nadleśnictwa w Wieluniu zostanie nadany stosowny numer..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.31.00-7, 03.22.11.12-4, 03.21.21.00-1, 03.21.12.00-5, 03.21.16.00-9, 03.10.00.00-2, 15.87.24.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, nie jest ustawowo wymagane posiadanie przez wykonawcę szczególnych uprawnień typu koncesja, zezwolenie lub licencja. W związku z powyższym Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca będzie zobowiązany spełnić.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w realizacji dostaw stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie części na którą zamierza złożyć ofertę Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału iż wykonał (samodzielnie lub z udziałem podwykonawców ) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie -co najmniej 2 (dwie dostawy) każda o zakresie nie mniejszym niż zakres rzeczowy części na którą zamierza złożyć ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załączniki Nr 5 do siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca będzie zobowiązany spełnić

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca będzie zobowiązany spełnić

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca będzie zobowiązany spełnić

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

przewiduje się możliwość zmiany wynagrodzenia jeżeli w okresie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki procentowej podatku VAT zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/web/wielun
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Wieluń 98-300 Wieluń ul.Żeromskiego 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Wieluń w Wieluniu, ul.Żeromskiego 5 sekretariat - pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ziemniaków paszowych w ilości 100 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ziemniaków paszowych w ilości 100 ton. Ziemniaki muszą być pełnowartościowe, zdrowe , bez oznak zgnicia i zanieczyszczeń. Ziemniaki należy dostarczyć w ilościach i terminie jak niżej: Do końca miesiąca maja, czerwca, września, listopada po 10 ton w każdym miesiącu w miesiącu sierpniu 5 ton w miesiącu październiku 40 ton w miesiącu grudniu 15 ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa marchwi w ilości 20 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew powinna być ogłowiona (bez naci), zdrowa o pełnej wartości pokarmowej, bez wymagań co do wielkości i kształtu. Marchew nalezy dostarczyć do końca miesiąca maja w ilości 10 ton i października 10 ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ziarna owsa w ilości 5 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziarno powinno być suche, nie może być zaprawiane, należy je dostarczyć w miesiącu grudniu- do dnia 15 grudnia 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.16.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa buraków cukrowych w ilości 50 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buraki powinny być dostarczone bez liści, oczyszczone. W miesiącu listopadzie należy dostarczyć 25 ton i w miesiącu grudniu 25 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa kolb kukurydzy w ilości 15 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolby kukurydzy powinny być dobrej jakości : odkoszulkowane be śladów pleśni i gnicia. Należy je dostarczyć: w miesiącu sierpniu 10 ton oraz w miesiącu wrześniu 5 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa ziarna kukurydzy paszowej w ilości 50 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziarno musi być suche, całe posiadające najwyżej do 5 % zanieczyszczeń. Należy je dostarczyć w ilościach i terminach jak niżej: w miesiącu maju 10 ton, w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień, listopad po 5 ton, a w miesiącu grudniu 20 ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa soli lizawki w ilości 0,6 tony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa soli lizawki w ilości 0,6 tony w kostkach po 10 kg. w terminach jak niżej: w miesiącu maju 0,3 tony, w miesiącu październiku 0,3 tony..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.24.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.