eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › Modernizacja z naprawą 114 szt. podnośników lekkich figur bojowych typu PPL-2A (PFB-2A) do nowszej wersji PPL-2A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Wędrzyn: Modernizacja z naprawą 114 szt. podnośników lekkich figur bojowych typu PPL-2A (PFB-2A) do nowszej wersji PPL-2A.
Numer ogłoszenia: 171750 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja z naprawą 114 szt. podnośników lekkich figur bojowych typu PPL-2A (PFB-2A) do nowszej wersji PPL-2A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja z naprawą 114 szt. podnośników lekkich figur bojowych typu PPL-2A (PFB-2A) do nowszej wersji PPL-2A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. I. Zakres prac wykonywanych podczas modernizacji i remontu podnośnika: - demontaż wszystkich podzespołów urządzenia, - rozkonserwowanie i mycie zdemontowanych podzespołów urządzenia, - przegląd i weryfikacja wszystkich podzespołów na zgodność z dokumentacją remontową urządzenia, - naprawa uszkodzonych elementów podzespołów i elementów urządzenia, - wykonanie nowych elementów urządzenia nie nadających się do remontu, - wykonanie i wymiana przewodów połączeniowych, - wykonanie osłon, zetownika, półki wewnętrznej, wspornika czujnika, kątownika i osłony zewnętrznej, - remont obudowy podnośnika z dowierceniem nowych otworów i dospawaniem nowych elementów, - remont silników SW-24 lub LM-24 z podnośników: a) defekacja silnika, b) demontaż silnika na podzespoły i części, c) czyszczenie i mycie części, d) oczyszczenie kadłuba silnika i pokryw, e) odnowa powłoki cynkowej lub naniesienie nowej powłoki lakierniczej korpusu i pokryw silnika oraz części złącznych, f) wykonanie nowych cewek biegunowych do stojana i montaż do stojana, g) impregnacja ukształtowanych uzwojeń stojana, h) montaż uzwojeń stojana z biegunami do korpusu silnika i) demontaż łożysk i uszkodzonych uzwojeń z pakietu wirnika, j) nawinięcie nowego uzwojenia wirnika, k) impregnacja uzwojeń wirnika, l) montaż łożyska i legalizacja powierzchni zewnętrznej komutatora, m) montaż szczotkotrzymacza, n) odizolowanie szczotkotrzymacza od pokrywy silnika, o) wymiana uszkodzonych sprężynek szczotki, p) montaż szczotkotrzymacza do pokrywy silnika, q) wymiana szczotek, r) wykonanie i montaż przewodów do szczotkotrzymaczy, s) montaż silnika, t) sprawdzenie silnika na przebicie, u) sprawdzenie i docieranie silnika, v) oczyszczenie po docieraniu, -remont reduktorów z podnośników: a) demontaż pokrywy i usunięcie smaru z wnętrza reduktora, b) defekacja reduktora, c) demontaż reduktora, d) czyszczenie i mycie części, e) oczyszczenie korpusu reduktora i pokryw, f) odnowa powłoki lakierniczej korpusu reduktora, g) odnowienie powłoki pokryw reduktora oraz części złącznych, h) defekacja kół zębatych, łożysk i pozostałych elementów reduktora na zgodność z dokumentacją remontową reduktora, i) wykonanie nowych kół zębatych i wałka reduktora, j) wykonanie uszczelek reduktora, k) montaż reduktora z użyciem nowych uszczelnień, l) sprawdzenie poprawności współpracy kół zębatych, m) wypełnienie reduktora smarem, n) montaż końcowy reduktora, - remont sprzęgieł do podnośników - wykonanie wkładek sprzęgła, zabieraków, - wykonanie nowych sprzęgieł do podnośników, - wykonanie bloków sterowniczych do podnośnika zapewniających współpracę ze wszystkimi urządzeniami stanowiącymi techniczne wyposażenie obiektów szkoleniowych, - odnowienie powłok lakierniczych, - wymiana uszczelnień na nowe, - montaż zgodny z dokumentacją konstrukcyjną na nowy podnośnik, obejmującą: a) montaż tabliczek opisowych do skrzyni, b) montaż zacisków laboratoryjnych do skrzyni, c) montaż sprzęgła do reduktora, d) montaż sprzęgła do silnika, e) montaż mechanizmu podnoszenia, f) montaż uchwytu tarczy, g) montaż wiązki do płyt przedniej tylnej i bocznej, h) montaż mechanizmu podnoszenia do skrzyni podnośnika, i) montaż uchwytu tarczy, osi, sprężyn, i zaczepów sprężyn, j) montaż skrzynki sterowniczej, k) sprawdzenie poprawności montażu i remontu, l) montaż i plombowanie podnośnika. II. Po przeprowadzonej modernizacji podnośniki muszą spełniać następujące wymagania: 1) Wymagania taktyczno - techniczne i jakościowe określone w aktualnie obowiązującej dokumentacji technicznej na podnośnik lekkich figur bojowych typu PPL-2A. 2) Wymagania funkcjonalne i niezawodną współpracę z: - Pulpitami przewodowymi typu: - pulpitem sterowniczo - sygnalizacyjnym WPS-2M, - pulpitem sterowniczo - sygnalizacyjnym AGAT M - SZMARAGD M, - Pulpitami bezprzewodowymi typu: - WSB-02, WSB-03, WSB-04, po podłączeniu przystawki zewnętrznej, - Współpraca z czujnikami trafień WCI-01, WCB-02 oraz tarczą kontaktową, - Współpraca ze świetlnymi imitatorami ognia, urządzeniami do podświetlania figur bojowych, promiennikami podczerwieni i figurami termalnymi, - Współpraca z podnośnikami typu PPC-81 i PPL-2A oraz ich odmianami realizując sterowanie grupowe, - Sygnalizuje trafienie pociskiem w figurę bojową. 3) Przeprowadzenie badań zdawczo - odbiorczych na podnośnik lekkich figur bojowych typu PPL-2A wersja WSB, obejmujące w swym zakresie: a) oględziny zewnętrzne, b) sprawdzenie obwodów podnośnika: - badanie parametrów wejściowych i wyjściowych podnośnika, - badanie układu napędowego i wykonawczego podnośnika, - badanie odporności na zmianę polaryzacji zasilania, c) sprawdzenie pracy podnośnika przy obciążeniu max. Momentem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.74.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 2) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn; bud. nr 33; pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 09:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn; bud. nr 33; pok. nr 211- Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.