eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Żywocin na terenie Nadleśnictwa Brzeziny w 2014 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-08

Koluszki: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Żywocin na terenie Nadleśnictwa Brzeziny w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 171739 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167345 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Brzeziny, Kaletnik, ul. Główna 3, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7141551, faks 044 7141552.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Żywocin na terenie Nadleśnictwa Brzeziny w 2014 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Żywocin na terenie Nadleśnictwa Brzeziny w 2014 roku. Uwaga: Zamawiający informuje, że poprzedni Wykonawca w L-ctwie Żywocin nie wykonywał w terminie zadań związanych z pielęgnacjami upraw (hodowla lasu), dlatego przyszły Wykonawca będzie musiał ponieść więcej nakładów pracy w celu wykonania w/w zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 77200000-2 Usługi leśnictwa 77210000-5 Usługi pozyskania drewna 77211100-3 Usługi cięcia drewna 77211400-6 Usługi wycinania drzew 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 77211600-8 Sadzenie drzew 3. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Terminy i kolejność wykonywania poszczególnych prac wyszczególnionych w szczegółowych opisach przedmiotów zamówienia, określone zostaną w zleceniach prac do wykonania sporządzonych przez właściwego terytorialnie leśniczego lub osobę go zastępującą. Odbiór ilościowy i jakościowy prac dokonywany będzie przez właściwego terytorialnie leśniczego lub osobę go zastępującą na drukach protokołu odbioru robót, który jest podstawą do wystawienia faktury VAT za wykonanie usługi. Należności za wykonane usługi będą płatne przelewem na konto wykonawcy w terminie 14 dni od daty złożenia faktury. 2) Przy realizacji zadań wykonawcę obowiązuje przestrzeganie obowiązujących uregulowań prawnych, a w szczególności: a) Instrukcji BHP przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej wprowadzonej Zarządzeniem nr 36 DGLP z dnia 20.04.2012 roku; b) Ramowy zakres czynności zawarty w części A pkt V Katalogu norm czasu dla prac leśnych, stanowiącego załącznik do Zarządzenia DGLP nr 99/2003 z 21.11.2003 roku; c) Zasady Hodowli Lasu wprowadzone zarządzeniem Nr 53 DGLP z 21.11.2011 roku; d) Instrukcja Ochrony Lasu wprowadzona zarządzeniem Nr 57 DGLP z 22.11.2011 roku; e) Instrukcja ochrony przeciwpożarowej lasu wprowadzona zarządzeniem Nr 54 DGLP z 21.11.2011 roku; f) Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC i PEFC. http://www.fsc.pl, http://www.pefc-polska.pl g) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24.03.2006 roku w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. z 2006 r. Nr. 58, poz. 405); h) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24.08.2006 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz. 1141). 3) Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wykonania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wskazać na Formularzu oferty (załączniki nr 1 SIWZ) zakres prac., który zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty będzie uznawany jako stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. 4) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za usługi, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. 4. Zamawiający informuję, że na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadkach uzasadnionych gospodarczo przewiduję możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia poprzez zwiększenie zakresu prac do wykonania na poszczególnych pozycjach pod warunkiem, że wynagrodzenie jednostkowe wykonawcy zamówienia nie ulegnie zmianie. 2) zmiany lokalizacji prac do wykonania w zakresie tego samego typu planu dla prac o podobnym charakterze. 3) zmniejszenia zakresu lub odstąpienia od wykonania zadań opisanych do wykonania i określonych w zleceniach prac do wykonania, wynikającego z przyczyn przyrodniczo-klimatycznych, a także innych niezależnych od Zamawiającego (np. zmiany środowiska, które wywołały anomalia pogodowe, masowy rozród szkodników, konieczność zmiany technologii prac, załamanie rynku drzewnego itp.). 4) zmiana zawartej umowy nastąpi także w przypadku zmian przepisów dotyczących podatku od towarów i usług VAT. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy. Przyjmuję się zasadę, że należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze zgodnie z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5, 77.21.11.00-3, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Leśnych, Ludwik Sionkowski, ul. Wola Wiaderna 64, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 331880,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 358925,53

  • Oferta z najniższą ceną: 358925,53 / Oferta z najwyższą ceną: 358925,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.