To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-08
Malbork: Usługa szkoleniowa pn. Przedsiębiorczość na rzecz osób bezrobotnych zamierzających rozpocząć własną działalność gospodarczą
Numer ogłoszenia: 171659 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244830 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 2723351, faks 0-55 2723351.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa pn. Przedsiębiorczość na rzecz osób bezrobotnych zamierzających rozpocząć własną działalność gospodarczą.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie przez wykonawcę szkolenia o tematyce z zakresu przedsiębiorczości. Szkolenie adresowane jest do 2 niezależnych grup szkoleniowych, szkolonych w dwóch osobnych terminach (jedna po drugiej). Szkolenie adresowane jest do osób bezrobotnych, zamierzających rozpocząć i wykonywać własną działalność gospodarczą, i mających otrzymać na ten cel środki finansowe. Zasadniczym celem szkolenia jest więc wyposażenie uczestników szkolenia w niezbędną wiedzę, potrzebną na etapie podjęcia i wykonywania przez nich działalności gospodarczej. 2. Zamawiający oczekuje, aby zakres merytoryczny szkolenia obejmował zagadnienia, takie jak: 1) Jak zarejestrować działalność gospodarczą i obowiązki z tym związane, obowiązki zgłoszeniowe do innych urzędów np. ZUS, Urząd Skarbowy, czy Sanepid, obowiązujące terminy w tym zakresie, obowiązujące formularze urzędowe, wysokość opłat, etc., 2) Podstawy prawa podatkowego, w tym formy opodatkowania działalności gospodarczej i obowiązki z tym związane, korzyści płynące z wyboru danej formy opodatkowania, podstawowe zasady dotyczące kosztów uzyskania przychodów, progi podatkowe, 3) Podstawy prawa cywilnego, w szczególności w zakresie instytucji gwarancji, rękojmi, praw przedsiębiorcy i konsumenta, ważności lub nieważności czynności prawnej (w szczególności umów), formy czynności prawnej, prawo zobowiązań (w szczególności kwestia umów sprzedaży, zlecenia, o dzieło, o roboty budowlane), 4) Podstawowe obowiązki związane z funkcjonowaniem systemu ubezpieczeń społecznych, składki emerytalne, rentowe, chorobowe, wypadkowe za pracownika i za pracodawcę, składka zdrowotna, terminowość opłacania składek, minimalna i maksymalna wysokość składek, kary za nieopłacenie składek, etc., 5) Podstawy prawa pracy, w tym nawiązanie, rozwiązanie i ustanie stosunku pracy, uprawnienia i obowiązki stron stosunku pracy - pracodawcy i pracownika, w tym w szczególności uprawnienia urlopowe pracownika, uprawnienia i obowiązki w zakresie BHP, uprawnienia pracownika w kwestii wypłaty wynagrodzenia za pracę, etc., 6) Wykonawca położy nacisk na opracowanie z grupą biznesplanów, z uwzględnieniem indywidualnego charakteru działalności, jaką zamierza rozpocząć każdy z uczestników szkolenia (co najmniej 20 godzin zajęć dot. biznesplanu - każdy z uczestników szkolenia powinien mieć dostęp do komputera z zainstalowanym legalnym oprogramowaniem - edytorem tekstu, aby mógł na zajęciach napisać i wydrukować biznesplan), 7) Szkolenie kończyć się będzie sporządzeniem biznesplanu dla każdego z uczestników szkolenia - biznesplany uczestników szkolenia uwzględniały będą profil ich przyszłej działalności gospodarczej. Biznesplan każdego z uczestników szkolenia przede wszystkim będzie musiał być realny do wykonania, a więc jak najbardziej uwzględniać realia rynkowe, 8) Zamawiający wymaga, aby w trakcie szkolenia wyświetlane były prezentacje dot. tematyki zajęć, co zdecydowanie sprzyja przyswajaniu wiedzy. 3. Szkolenie odbędzie się na terenie miasta Malbork. 4. Wykonawca zapewni uczestnikom w każdy dzień szkolenia kawę, herbatę, cukier oraz ciastka kruche. 5. Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć zapewnione na własność materiały szkoleniowe w postaci publikacji książkowej lub skryptu (może być drukowany/kopiowany przez wykonawcę - istotna jest zawartość merytoryczna - wydruk czy kopia nie może jednak naruszać obowiązującej ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych) typu kompendium przedsiębiorczości, uwzględniających obowiązujący na dzień rozpoczęcia szkolenia stan prawny. Ponadto każdy uczestnik otrzyma na własność zeszyt w kratkę 60-cio kartkowy oraz długopis. 6. Łączna liczba godzin szkolenia wynosi 48 godzin zegarowych (dla każdej z 2 grup szkoleniowych). Liczba godzin szkolenia w każdym dniu szkolenia wynosić będzie 8 godzin zegarowych. 7. Wykonawca wykonywał będzie zamówienie sukcesywnie, w dniach od poniedziałku do piątku (ewentualnie za zgodą uczestników szkolenia w soboty, co powinno być uzgodnione też z zamawiającym). 8. Jedna godzina zegarowa szkolenia to 45 minut nauki plus 15 minut przerwy. Dopuszcza się łączenie godzin lekcyjnych w tzw. bloki lekcyjne w ten sposób, że przerwy mogą być kumulowane np. 3x45min. szkolenia i po tym 45min. przerwy. 9. Liczba osób zakwalifikowanych do szkolenia: a) Grupa I - do 20 osób, b) Grupa II - do 20 osób..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Kompetentni na czas, Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleniowe Iwona Błaszczyk, Al. Wojska Polskiego 499, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6000,00
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Świadczenie usług (...)zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz (...) usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów (...) w SOSW w Malborku
- Zakup oraz dostawa urządzeń do niszczenia dokumentów - niszczarek dla 22. BLT w Malborku
- Wymiana zewnętrznych krat okiennych w budynkach nr 130 i 135 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim
- Remont częściowy budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. 17 Marca 20 w Malborku
- Remont częściowy budynku nr 101 na terenie lotniska wojskowego w m. Krasnołęka w 22. BLT Malbork
- Wymiana skrzydeł bramy wjazdowej w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu zatrudnienia wspomaganego
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Fryzjer męski - Barber"
- Zakup usług w celu poprawy funkcjonowania systemu typu HIS Medicus On Line w zakresie EDM oraz dostawy licencji systemu ERP , licencji PACS/RIS oraz LIS wraz z konfiguracją i migracją danych.
- Kompleksowa organizacja szkolenia pt. "Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno-pomocowych"
- Organizacja warsztatów pn. "Wykorzystanie sprzętu multimedialnego przez rzeczników prasowych w działaniach profilaktyczno-edukacyjnych"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Manicure, pedicure, stylizacja i przedłużanie paznokci
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.