eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa kompleksowego wyposażenia przeznaczonego do wizualizacji, przetwarzania i wymiany informacji meteorologicznej w Laboratorium Meteorologii Lotniczej Katedry Nawigacji Lotniczej WSOSP - numer Zp/pn/117/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-11-23

Dęblin: Dostawa kompleksowego wyposażenia przeznaczonego do wizualizacji, przetwarzania i wymiany informacji meteorologicznej w Laboratorium Meteorologii Lotniczej Katedry Nawigacji Lotniczej WSOSP - numer Zp/pn/117/2015
Numer ogłoszenia: 171559 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie , ul. Dywizjonu 303 35, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 74 53, faks 81 551 74 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kompleksowego wyposażenia przeznaczonego do wizualizacji, przetwarzania i wymiany informacji meteorologicznej w Laboratorium Meteorologii Lotniczej Katedry Nawigacji Lotniczej WSOSP - numer Zp/pn/117/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompleksowego wyposażenia, przeznaczonego do wizualizacji, przetwarzania i wymiany informacji meteorologicznej w Laboratorium Meteorologii Lotniczej Katedry Nawigacji Lotniczej WSOSP w postaci: wykonania sieci komputerowej LAN, zestawów komputerowych, urządzenia wielofunkcyjnego (laserowej drukarki sieciowej), tablicy interaktywnej, sieciowej wersji programu komputerowego 050 Meteorology, elektronicznych wersji literatury wraz z grafikami komputerowymi z zakresu meteorologii lotniczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu ofertowym w dziale II SIWZ. 2) Dostarczone przez Wykonawcę kompleksowe wyposażenie przeznaczonego do wizualizacji, przetwarzania i wymiany informacji meteorologicznej w Laboratorium Meteorologii Lotniczej Katedry Nawigacji Lotniczej WSOSP będzie fabrycznie nowe. 3) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na urządzenie objęte umową na okres wynikający z dokumentu pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w przypadku udzielenia przez producenta na poszczególne zespoły i elementy urządzenia gwarancji jakości na dłuższy okres - gwarancja obejmuje ten dłuższy okres. 4) Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa, 51000000-9 - Usługi instalowania,, 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe, 51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych, 30213100-6 -Komputery przenośne, 30213300-8 - Komputer biurkowy, 30232110 -8 - Drukarka laserowa, 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami, 72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.40.00.00-0, 51.00.00.00-9, 48.90.00.00-7, 51.60.00.00-8, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.00.00-0, 72.50.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty a.opis oferowanego sprzętu Wykonawca przedstawi w ofercie możliwości i specyfikację proponowanego kompleksowego wyposażenia przeznaczonego do wizualizacji, przetwarzania i wymiany informacji meteorologicznej w Laboratorium Meteorologii Lotniczej Katedry Nawigacji Lotniczej WSOSP w postaci: wykonania sieci komputerowej LAN, 17 zestawów komputerów, urządzenia wielofunkcyjnego laserowej drukarki sieciowej, tablicy interaktywnej, sieciowej wersji programu komputerowego 050 Meteorology 17 stanowisk, elektronicznych wersji literatury wraz z grafikami komputerowymi z zakresu meteorologii lotniczej; Dokumenty dotyczące Komputera stacjonarnego typu All In One - poz. nr 1 z Formularza cenowego b.Certyfikat ISO 9001:2000 dla Producenta sprzętu. c.Certyfikat ISO 14001 -dopuszcza się wydruk strony internetowej Producenta sprzętu. Oferowane produkty muszą zawierać informacje dotyczące ponownego użycia i recyklingu. Wszystkie baterie i akumulatory wewnętrzne nie mogą zawierać kadmu, rtęci i ołowiu ponad śladowe ilości, zgodnie z dyrektywą 91 157 EWG. We wszystkich produktach części tworzyw sztucznych większe niż 25 gramowe powinny zawierać nie więcej niż śladowe ilości środków zmniejszających palność sklasyfikowanych w dyrektywie RE 67 548 EEC. Usunięcie materiałów i komponentów powinno odbywać się zgodnie z wymogami Dyrektywy WEEE 2002 96 EC -dokument potwierdzający spełnienie powyższych warunków, wystawionego przez potwierdzającej spełnienie normy np. Epeat Gold. d.Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Windows Logo d Products List na daną platformę systemową - wydruk ze strony internetowej. e. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych -oświadczenie Producenta jednostki. f. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację Producenta komputera -dokument potwierdzający. g.Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Producenta potwierdzonego, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego - dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub Producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku. -notebooka-poz.nr 2 z Formularza cenowego: h.Certyfikat ISO 9001:2000 dla Producenta sprzętu. i.Certyfikat ISO 14001 - dopuszcza się wydruk strony internetowej Producenta sprzętu. Oferowane produkty muszą zawierać informacje dotyczące ponownego użycia i recyklingu. Wszystkie baterie i akumulatory wewnętrzne nie mogą zawierać kadmu, rtęci i ołowiu ponad śladowe ilości, zgodnie z dyrektywą 91 157 EWG. We wszystkich produktach części tworzyw sztucznych większe niż 25-gramowe powinny zawierać nie więcej niż śladowe ilości środków zmniejszających palność sklasyfikowanych w dyrektywie RE 67 548 EEC. Usunięcie materiałów i komponentów powinno odbywać się zgodnie z wymogami Dyrektywy WEEE 2002 96 EC - dokument potwierdzający spełnienie powyższych warunków, wystawionego przez potwierdzającej spełnienie normy np. Epeat Gold. j.Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Windows Logo d Products List na daną platformę systemową -wydruk ze strony internetowej. k.Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych - oświadczenie Producenta jednostki. l.Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację Producenta komputera - dokument potwierdzający. m.Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta - wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Producenta potwierdzonego, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego -dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub Producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku. -Serwera-poz. nr 3 z Formularza cenowego: n.Certyfikat ISO9001 dla Producenta sprzętu obejmujący proces projektowania i produkcji; o.Certyfikat ISO 14001 dla Producenta sprzętu; p.Deklaracja zgodności CE; q.Oferowany model serwera musi znajdować się na liście Windows Server Catalog of Tested Products i posiadać status Designed for Windows dla systemu Windows Server 2008 R2x64. r.Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje Producenta komputera - dokument potwierdzające załączyć do oferty. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta-oświadczenie Wykonawcy potwierdzonego przez Producenta, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego-oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub Producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku. -Urządzenia wielofunkcyjnego poz. nr 4 z Formularza cenowego: s.Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację Producenta urządzenia wielofunkcyjnego - dokument potwierdzający. t.Certyfikat ISO 9001:2000 dla Producenta sprzętu - dopuszcza się wydruk strony internetowej Producenta sprzętu; u. Dokument potwierdzający, że Firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje Producenta komputera - dopuszcza się wydruk strony internetowej Producenta sprzętu; v.Dokument potwierdzający, że Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację Producenta urządzenia wielofunkcyjnego - dopuszcza się wydruk strony internetowej Producenta sprzętu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)wypełniony Formularz ofertowy z załącznikami; b)dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt. 7 SIWZ; c)pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; d)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwa. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany lub uzupełnienia postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany sposobu i terminu realizacji umowy oraz warunków płatności z powodu wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, jak również w każdym innym przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, 2) zmiany osób wykazanych w umowie, 3) zmiany w umowie spowodowanej zmianami w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem umowy, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy, 4) zmiany urzędowej stawki podatku VAT. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 - 3 nie mogą powodować wzrostu wysokości wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. 2 Pułku Kraków 22, pok. nr 4, 08-521 Dęblin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 bud.35 (Pałac Jabłonowskich), kancelaria jawna - pok. nr 116.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.