eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zadanie 1 - zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy pasa drogowego drogi gminnej nr 106428L - ulicy Łabędziej w Lublinie i sprawowanie nadzoru autorskiego; Zadanie 2 - zaprojektowanie oświetlenia drogowego ul. Łabędziej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-07

Lublin: Zadanie 1 - zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy pasa drogowego drogi gminnej nr 106428L - ulicy Łabędziej w Lublinie i sprawowanie nadzoru autorskiego; Zadanie 2 - zaprojektowanie oświetlenia drogowego ul. Łabędziej.
Numer ogłoszenia: 171481 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150283 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy pasa drogowego drogi gminnej nr 106428L - ulicy Łabędziej w Lublinie i sprawowanie nadzoru autorskiego; Zadanie 2 - zaprojektowanie oświetlenia drogowego ul. Łabędziej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego (zadanie 1, zadanie 2). 2. Sporządzenie dokumentacji (zadanie 1, zadanie 2): 2.1. wykonanie koncepcji - propozycji rozwiązań geometrycznych rozbudowy pasa drogowego ul. Łabędziej w ilości 3 egzemplarzy zawierającej: część opisową (opis techniczny), część graficzną: plan sytuacyjny (z elementami stałej organizacji ruchu i propozycją rozmieszczenia uzbrojenia technicznego), profile podłużne, przekroje normalne i konstrukcyjne. Koncepcja rozwiązań geometrycznych ul. Łabędziej powinna obejmować odcinek o długości min. 265 m od skrzyżowania z ul. Władysława Grabskiego. Projekt koncepcyjny może być sporządzony na aktualnej kopii mapy zasadniczej pozyskanej z Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie. Wykonawca po przedłożeniu Zamawiającemu koncepcji rozwiązań geometrycznych przedmiotowych odcinków ulic, zawierającej ww. materiały i uzyskaniu pozytywnej opinii Zamawiającego, wystąpi o wydanie warunków branżowych budowy i usunięcia, bądź zabezpieczenia kolizji istniejącego uzbrojenia z budową ulicy do stosownych zarządców sieci (w przypadku gdy załączone warunki techniczne będą nie wystarczające), 2.2. wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej: pozyskanie mapy sytuacyjno-wysokościowej dla celów projektowych w skali 1:500, wykonanie dokumentacji opisowo - graficznych podziału nieruchomości i czasowego korzystania z nieruchomości obejmującej: mapę sytuacyjną, linie rozgraniczające, współrzędne punktów załamania linii rozgraniczających, punktów charakterystycznych ulic i obiektów inżynierskich, wymiary i powierzchnię nieruchomości zajętej pod inwestycję, wykonanie operatu technicznego dotyczącego podziału działek, opracowanego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. 2013, poz. 687 z późn. zmianami), 2.3. sporządzenie projektów budowlanych branży: drogowej, elektrycznej (oświetlenie drogowe) oraz zabezpieczenia lub usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną - po 8 egz., 2.4. sporządzenie projektów wykonawczych branży: drogowej, elektrycznej (oświetlenie drogowe), oraz zabezpieczenia lub usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną - po 6 egz., 2.5. przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia i uzyskania przez Gminę Lublin decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z art. 11d ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczegółowych zasadach przygotowania przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 687 z późn. zm.) wraz z wypełnionym wnioskiem, 2.6. wykonanie projektu branży zieleń - obejmującego szczegółową inwentaryzację dendrologiczną drzew i krzewów, przewidzianych do wycinki lub przesadzenia (w przypadku kolizji z infrastrukturą techniczną) oraz zaprojektowanie sposobu zagospodarowania zielenią pasów drogowych projektowanych ulic - po 8 egz., 2.7. uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym, 2.8. opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do uzgodnienia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów dla każdej z branż - po 3 egz., 2.9. wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu - po 4 egz., 2.10. wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektów czasowej organizacji ruchu na etapie realizacji robót budowlanych, 2.11. opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż - po 6 egz., 2.12. przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD. Dokumentacja w formacje *.pdf powinna być przekazana jako jeden plik dla każdej branży, ponadto dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron, oraz niezbędne opinie i uzgodnienia. Przedmiary należy przedłożyć w formie pozwalającej na otwarcie pliku w programie NORMA (format *ath). 3. Sprawowanie nadzoru autorskiego (zadanie 1): 3.1. wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), 3.2. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, 3.3. uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, 3.4. ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, 3.5. udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, 3.6. wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 3.7. bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 4. Wykonanie robót budowlanych na podstawie uzgodnionej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej (zadanie 1): 4.1. sporządzenie Tabeli Elementów Rozliczeniowych, 4.2. wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę, 4.3. wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, 4.4. uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót, 4.5. prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, 4.6. sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD na nośniku CD oraz w formie papierowej, 4.7. przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; 4.8. przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 3 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: dokumentację projektową podstawową z naniesionymi zmianami oraz dodatkową jeżeli została sporządzona w trakcie realizacji umowy, STWiORB (z dokumentów umowy, ewentualnie uzupełniające lub zamienne), dzienniki budowy (oryginały), książkę obmiarów lub druki obmiaru robót (oryginały), recepty i ustalenia technologiczne, wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodnie z STWiORB , deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z STWiORB, opinię technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich wyników badań i pomiarów załączonych do odbioru i wykonanych zgodnie z STWiORB wraz z wykazem odchyleń ich uzasadnieniem i omówieniem, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu, kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku inwentaryzacji powykonawczej oraz wykaz zmian gruntowych zarejestrowane we właściwym organie zgodnie z wymogami właściwych przepisów prawa, protokół odebranych elementów robót i świadectwo płatności końcowej sprawdzone przez Inspektora Nadzoru, korespondencję i inne dokumenty mające istotne znaczenie dla przebiegu realizacji inwestycji, 4.9. rozebranie kolidujących elementów infrastruktury technicznej i wywiezienie ich do magazynu wskazanego przez Zamawiającego na odległość do 15 km, 4.10. odbudowa 3 studni kanalizacji deszczowej, wymiana 1 wpustu deszczowego, doszczelnienia wszystkich studni kanalizacji deszczowej, wymiana włazów na wszystkich studniach na włazy z zamknięciem ryglowym, 4.11. przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lublinie, ul. Grygowej 23, 20-260 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 323200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 648210,00

  • Oferta z najniższą ceną: 648210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 910249,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.