eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Wykonanie robót budowlanych etapu I stanu surowego otwartego i wykonanie części robot budowlanych stanu surowego zamkniętego etapu I i etapu II budynku Komendy Powiatowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Płońsku na działce nr 194/7 przy ul. Sienkiewicza, stanowiących część zadania pn. ,,Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Płońsku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-09

Płońsk: Wykonanie robót budowlanych etapu I stanu surowego otwartego i wykonanie części robot budowlanych stanu surowego zamkniętego etapu I i etapu II budynku Komendy Powiatowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Płońsku na działce nr 194/7 przy ul. Sienkiewicza, stanowiących część zadania pn. ,,Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Płońsku.
Numer ogłoszenia: 171034 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132686 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku, ul. Rutkowskiego 16, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6623244, faks 023 6622716.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych etapu I stanu surowego otwartego i wykonanie części robot budowlanych stanu surowego zamkniętego etapu I i etapu II budynku Komendy Powiatowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Płońsku na działce nr 194/7 przy ul. Sienkiewicza, stanowiących część zadania pn. ,,Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Płońsku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych etapu I stanu surowego otwartego i wykonanie części robot budowlanych stanu surowego zamkniętego etapu I i etapu II budynku Komendy Powiatowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Płońsku na działce nr 194/7 przy ul. Sienkiewicza, stanowiących część zadania pn. Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Płońsku. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:1) dokończenie ścian konstrukcyjnych budynku z bloczków z betonu komórkowego odmiany 600 na zaprawie cementowo-wapiennej marki 3,0 MPa 2) wykonanie nadproży okiennych i drzwiowych z prefabrykowanych żelbetowych belek typu L19 z wypełnieniem betonem drobnoziarnistym B25 lub jako żelbetowe, wylewane na budowie betonu B25 zbrojone stalą AIII i A-0. 3) wykonanie konstrukcji żelbetowej podciągów oraz słupów w osiach: X1 - X29 i Y1 - Y25 do poziomu dachu. 4) wykonanie stropu gęstożebrowego o grubości 24 cm i wysokości belek strunobetonowych 14 i 17 cm. Osiowy rozstaw belek 60 cm. Elementy uzupełniające stropów (wieńce i wylewki stropowe) wykonać jako wylewane na budowie z betonu B25 zbrojone stalą AIII i A0. Strop wykonać wg projektu w osiach X1 - X29 i Y1 - Y25 5) wykonanie ścian konstrukcyjnych stropodachu z bloczków z betonu komórkowego odmiany 600 na zaprawie cementowo-wapiennej marki 3,0 MPa wg projektu w osiach X1 - X29 i Y1 - Y25. 6) wykonanie kanałów wentylacyjnych z pustaków systemowych w części stropodachowej 7) wykonanie obmurowania kanałów wentylacyjnych z cegły pełnej gr 12cm w części stropodachowej. 8) wykonanie obmurowania kanałów wentylacyjnych z cegły klinkierowej ponad dachem, kolor istniejącej cegły klinkierowej z wykonaniem czapek kominowych i zabezpieczeniem ich papą termozgrzewalną, obsadzenie kratek wentylacyjnych. 9) wykonanie konstrukcji stalowej przykrycia garażu oraz montaż blachy konstrukcyjnej wraz z wykonaniem dokumentacji warsztatowej 10) wykonanie konstrukcji więźby dachowej z krawędziaków 11) wykonanie pokrycia dachu z blachy płaskiej na rąbek stojący w osiach X1 - X29 i Y1 - Y25, typ i kolor istniejącego pokrycia 12) wykonanie ścianek działowych 13) wykonanie części elewacji zewnętrznej poprzez montaż kotew stalowych ocynkowanych w trakcie wznoszenia ścian do mocowania ściany warstwowej 14) montaż stolarki zewnętrznej - drzwi do pomieszczenia c.o 15) wykonanie izolacji wstępnej przeciwwilgociowej i cieplnej tarasu zewnętrznego 16) wykonanie bruzd w ścianach do obsadzenia rur z tworzyw sztucznych do wciągnięcia instalacji odgromowej 17) wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących i zabezpieczających koniecznych do wykonania zadania, a wynikających z umownego zakresu zamówienia. 4. Opis przedmiotu zamówienia (zakres inwestycji) przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - Załączniki Nr 11a,11b, 11c, 11d, 11e,11f, 11g, 11h, 11i, 11j do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia podzielono na 3) podetap III : - dach konstrukcje i pokrycia - blacha pokrycie - ścianki działowe - elewacja zewnętrzna - stolarka zewnętrzna - taras zewnętrzny - instalacja odgromowa. Zakres robót realizowanych w poszczególnych podetapach określony został w Załączniku Nr 10 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 7. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany będzie do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentów potwierdzających ich parametry. 8. Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry gorsze, niż wskazane w dokumentacji. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. 10. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 9 czerwca 2015 roku na godz. 12.00. Zainteresowani Wykonawcy zobowiązani są do wstawienia się o godzinie 11.45 w siedzibie Zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku, ul. Rutkowskiego 16 09-100 Płońsk. Osobą odpowiedzialną za zorganizowanie wizji lokalnej jest Pan Jacek Maliszewski. 11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn.26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji liczonej od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych zgodnie z warunkami podanymi w SIWZ. Wykonawca nie uzależnia gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia od robót zrealizowanych przed dniem podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 13. W terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy z podziałem na 3 podetapy realizacji zamówienia, uwzględniający zakres rzeczowy i finansowy w ujęciu kwartalnym. Harmonogram rzeczowo-finansowy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i stanowi integralną część Umowy. 14. W terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu kosztorys szczegółowy sporządzony w oparciu o dokumentację projektową, który pełnić będzie jedynie funkcję pomocniczą i informacyjną w realizacji przedmiotu umowy i nie może stanowić podstawy przy roszczeniach związanych z niedoszacowaniem wartości przedmiotu umowy. W kosztorysie należy uwzględnić rozwiązanie i usuwanie wszelkich kolizji ujętych i nieujętych w dokumentacji projektowej i wszystkie inne prace wynikłe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a niezbędne do osiągnięcia rezultatu Umowy. Pozycje nie ujęte przez Wykonawcę, a konieczne do wykonania uważane będą, że zostały ujęte w innych pozycjach kosztorysu. Niniejszy kosztorys będzie stanowił podstawę do określenia roboczogodzin w przypadku zmian określonych w § 5 ust.17 pkt 2) i 3) załącznika nr 9 do SIWZ i do sporządzenia aktualizacji kosztorysu w przypadku zmiany określonych w §5 ust.17 pkt 1)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.31.00.03 - 45.31.00.03 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROBBUD Sp. zo.o. Sp. K., ul. Płocka 33, 09-140 Raciąż, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1199000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1474770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1474770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2943360,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.