eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Remont elewacji wraz z przebudową wejścia do budynku oraz częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 8a w Zielonej Górze w ramach zadania Remont budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 8a.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-02

Zielona Góra: Remont elewacji wraz z przebudową wejścia do budynku oraz częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 8a w Zielonej Górze w ramach zadania Remont budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 8a.
Numer ogłoszenia: 170851 - 2016; data zamieszczenia: 02.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114159 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji wraz z przebudową wejścia do budynku oraz częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 8a w Zielonej Górze w ramach zadania Remont budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 8a..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 6.1. W ramach zadania wykonane zostaną następujące roboty: 6.1.2. remont elewacji; 6.1.3. zmiana wejścia do budynku; 6.1.4. częściowa wymiana stolarki; 6.1.5. wykonanie izolacji przeciwwilgociowej 6.1.6. wykonanie elementów zewnętrznych budynku i przyległego terenu; 6.1.7. utylizacja gruzu i innych odpadów. 6.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku nr 8 do SIWZ. 6.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.3. SIWZ; UWAGA: Załączony w załączniku nr 8 do SIWZ przedmiar robót jest uzupełnieniem dokumentacji projektowej i stanowi jedynie dokument pomocniczy. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z wykonawców zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z dokumentacją projektową oraz zapisami SIWZ. 6.4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres min. 3 lat od daty odbioru końcowego robót i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. 6.5. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 6.6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia stanowiący załącznik do umowy, obejmującą również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY MACIEJ JAKUBOSZCZAK, UL. KWIATOWA 21, 64-225 KOPANICA, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 226023,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 198000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 198000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 198000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.