eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Modernizacja budynku przedszkola w Jabłonce wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod-kan. i c.o

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-08

Jabłonka: Modernizacja budynku przedszkola w Jabłonce wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod-kan. i c.o
Numer ogłoszenia: 170474 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117456 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku przedszkola w Jabłonce wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod-kan. i c.o.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku przedszkola w Jabłonce wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wod-kan. i c.o. a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwoleń na użytkowanie lub skutecznego zgłoszenia zamiaru użytkowania (lub braku sprzeciwu co do zamiaru użytkowania) zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami. 2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności: Zakres opracowania obejmuje: dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż., tj. wydzielenie klatek schodowych i zainstalowanie w nich systemu oddymiana. Przebudowa pomieszczeń podyktowana dostosowaniem budynku do wymagań p.poż. oraz poprawą funkcjonalności pomieszczeń. Zakres robót budowlanych obejmuje: -skucie i wykonanie nowych warstw posadzki na gruncie na poziomie parteru -przebicia dla nowych i poszerzenia istniejących otworów drzwiowych, -rozbiórka ścianek działowych, przebudowa, wydzielenie nowych pomieszczeń -wymiana stolarki w tym stolarki p.poż zraz zabudową aluminiową p.poż. dla wydzielenia klatki schodowej -skucie i wykonanie nowych tynków w części przyziemia oraz na pozostałych kondygnacjach na klatkach schodowych i korytarzach -wykonanie nowych okładzin podłogowych(panele, płytki gresowe, wykładzina PCV) w części przedszkolnej wraz z klatką schodową(bez sal przedszkolnych) -wykonanie nowych wypraw ściennych, płytki ceramiczne w sanitariatach i zapleczu kuchennym, żywice mineralne na klatkach schodowych, korytarzach i szatniach oraz malowanie pozostałych powierzchni tynków -rozbiórka schodów zewnętrznych drewnianych i wykonanie nowych schodów terenowych na palisadzie -wykonanie opaski i odwodnienia z kostki brukowej przy wejściu do kotłowni -demontaż istniejącej barierki na klatce schodowej przedszkola i schodach zewnętrzny i montaż nowej ze stali nierdzewnej, wykonanie pochwytu ze stali nierdzewnej w bruździe ściany klatki schodowej przedszkola -wymiana wewnętrznych instalacji kanalizacyjnych i wodnych wraz z montażem zestawu do podnoszenia ciśnienia -wymiana kotłowni węglowej na olejową z wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z dostosowaniem pomieszczeń kotłowni do obowiązujących przepisów -wykonanie instalacji hydrantowej wewnętrznej ZAKRES INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ -przebudowę układu pomiaru energii elektrycznej dla przedszkola -przebudowę układu zasilania lokali mieszkalnych, -przebudowę instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego, -przebudowę instalacji gniazd wtykowych ogólnych i technologicznych, -przebudowę instalacji siły, -budowę instalacji sygnalizacji pożaru oraz oddymiania klatek schodowych, -budowę instalacji okablowania strukturalnego, -budowę instalacji RTV i SAT, -budowę instalacji telewizji dozorowej, -budowę instalacji domofonowej wraz z kontrolą dostępu, -instalację ochrony przeciwporażeniowej, -instalację połączeń wyrównawczych, 3. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty), opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 4. CPV 45000000-7 Roboty budowlane 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 31625200-5 Systemy przeciwpożarowe 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 8 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9 do SIWZ Przedmiary robót(przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty) Załącznik Nr 10 do SIWZ Dokumentacja projektowa 6. Wszystkie dobrane typy materiałów i urządzeń, jakie przytoczono w projekcie budowlanym, przedmiarze robót należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami, co najmniej równorzędnymi, pod warunkiem osiągnięcia założonych Standarów technicznych i jakościowych oraz odpowiadają opisowi zamówienia i nie powodują naruszenia warunków, na podstawie, których wydano decyzję - pozwolenia na budowę. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty, aprobaty certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 7. Jeżeli w dokumentacji zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponował projektant, to Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego, oferującego urządzenia lub materiały takiej samej lub lepszej jakości (ofertom takim winny towarzyszyć wszelkie informacje niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen oraz innymi odpowiednimi szczegółami). Użyte do budowy materiały muszą posiadać odpowiednie atesty wydane przez uprawnione instytucje. W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji dokumentacji technicznej Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją na własny koszt i przedstawić do akceptacji projektantowi, który wykonał dokumentację, na podstawie, której przygotowano przetarg. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do uzyskania wszelkich wymaganych zmian decyzji, uzgodnień i pozwoleń.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Projektowo-Produkcyjno-Handlowy, ul. Bukowska 6/32, 32-050 Skawina, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 891682,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1414500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1414500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1596427,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.