To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-06
Katowice: Dostawa sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 169785 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125235 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 85 62, faks 32 207 85 78.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wraz z instalacją sprzętu biurowego, fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy CE, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ogólne warunki dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 3 do siwz /załączniku nr 1 do wzoru umowy. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego w Katowicach: dla zakresów od I do V, ul. Dąbrowskiego 23; dla zakresu VI, ul. Ligonia 46. 3. Wykonawca wniesie urządzenie na wskazane piętro oraz zainstaluje i uruchomi urządzenie we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia z obsługi dostarczonego sprzętu biurowego. Wykonawca przeprowadzi szkolenie (czas trwania do 1 godziny) z obsługi dostarczonego sprzętu dla osób wskazanych przez Zamawiającego (4 osoby), w miejscu zainstalowania i uruchomienia sprzętu. 5. Wszelkie koszty związane z dostawą, instalacją i uruchomieniem urządzeń oraz szkoleniem pracowników Zamawiającego ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca wraz z dostawą odpowiednio dla każdego urządzenia dostarczy: karty gwarancyjne, broszury instalacyjne, instrukcje użytkownika oraz karty techniczne (a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne urządzenia). Wszystkie ww. dokumenty winny być w języku polskim. 7. Dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń oraz szkolenie pracowników zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym (zwanym dalej protokołem). Protokół będzie zawierał, co najmniej: nazwę urządzenia, ilość, numer fabryczny lub seryjny, datę i miejsce przekazania. Podpisany (bez zastrzeżeń) przez obie strony protokół będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę. (dla każdego zakresu odrębnie).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.19.14.00 - Niszczarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny: - w ramach Pomocy Technicznej POKL 2007-2013, - w ramach projektu systemowego DoktoRIS, - w ramach realizacji projektu systemowego Sieć Regionalnych Obserwatoriów Specjalistycznych; Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: - w ramach I schematu Pomocy Technicznej PROW 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Urządzenie wielofunkcyjne (FS) - 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMA - SYSTEMY CYFROWE JANINA ŁAKOMY, ANDRZEJ ŁAKOMY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
COMA - SYSTEMY CYFROWE JANINA ŁAKOMY, ANDRZEJ ŁAKOMY SPÓŁKA JAWNA
- COMA - SYSTEMY CYFROWE JANINA ŁAKOMY ANDRZEJ ŁAKOMY Sp. J., ul. Staffa 32, 40-576 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25491,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22386,00
Oferta z najniższą ceną: 22386,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29772,15
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Urządzenie wielofunkcyjne - kolor (TW) - 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HERKULES" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"HERKULES" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- HERKULES Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 11, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25953,00
Oferta z najniższą ceną: 25953,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26998,50
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Urządzenie wielofunkcyjne - monochromatyczne (TW) - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HERKULES" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"HERKULES" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- HERKULES Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 11, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19898,94
Oferta z najniższą ceną: 19898,94 / Oferta z najwyższą ceną: 22998,54
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Niszczarka dokumentów (AI) - 9 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIURO PLUS JERZY ROŻEN, ul. Kolejowa 19, 40-601 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9321,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7715,46
Oferta z najniższą ceną: 7715,46 / Oferta z najwyższą ceną: 22693,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA PROTEZ I ŁAT NACZYNIOWYCH
- Sukcesywne dostawy ciekłego azotu
- Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem systemowym i bazodanowym
- Dostawa odczynników, kaset do analizatora parametrów krytycznych AQT i gazometrów ABL-90
- Sukcesywne świadczenie usług prawnych w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych realizowanych w ramach projektu pn. CUS - Nowe spojrzenie na usługi społeczne.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli oraz sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą "Wsparcie Mazowieckiego (...)
- Zakupy na potrzeby Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej - Zakup kserokopiarki kolorowej A3
- Zakup sprzętu biurowego typu niszczarki, drukarki
- Wyposażenie budynku przedszkola w Wiśniowej - etap II.
- Dostawa komputerów przenośnych, tabletów, drukarek i sprzętu multimedialnego dla Szkoły Filialnej SP nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi w Zespole Edukacyjnym nr 6 w Zielonej Górze
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.