eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-08

Kraków: Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.
Numer ogłoszenia: 169726 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 31 1.Konserwacja nieuregulowanej rzeki Szreniawy w km 14+600 - 15+400, rozmiar 0,80 km, m. Kuchary, gmina Nowe Brzesko, powiat proszowicki. Zakres prac obejmuje: Usunięcie powalonych drzew (wiatrołomu) z koryta rzeki w warunkach utrudnionych przy użyciu koparki o obwodzie 50 - 250 cm i długości ok.10 - 15 m z pocięciem, wywiezieniem we własnym zakresie, według wskazań w terenie Ręczne ścinanie, krzaki i zagajniki średniej gęstości z wywiezieniem i zagospodarowaniem materiału z wycinki we własnym zakresie Naprawa wyrw w skarpie rzeki - roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, koparka 0,60 m3, grunt kategorii III, samochód do 5 t - przywóz ziemi na zasypanie wyrwy w skarpie rzeki, należy uwzględnić koszty zakupu ziemi Zasypanie wyrwy w skarpie - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,60 m3, grunt kategorii III Zasypanie wyrwy w skarpie - roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III Naprawa wyrw w skarpie rzeki - wbijanie palisady młotem pneumatycznym, kołki i słupki Fi 12-14cm, długości 3,0 m, grunt kategorii III Zasypanie wyrw w skarpie rzeki - uzupełnienie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego Naprawa wyrw w skarpie rzeki - wykonanie faszynady Naprawa opasek podwójnych z kiszek faszynowych, kiszki, Fi 20+20cm, między dwoma rzędami pali o średnicy fi 10-12cm i długości 2,0m, grunt kategorii III, wykonanie z brzegu 2. Konserwacja nieuregulowanej rzeki Szreniawy w km 11+200 - 12+590, rozmiar 1,39 km, m. Majkowice, gmina Nowe Brzesko, powiat proszowicki. Zakres prac obejmuje: Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem Karczowanie pni koparką podsiębierną , grunt kategorii III-IV, pnie średnicy 80-100cm wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Ręczne ścinanie, zagajniki i krzaki gęste na skarpach rzeki z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Ręczne usunięcie zatorów utrudniających swobodny przepływ wód w korycie rzeki (gałęzie, śmieci) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, odcinkowo na całej długości Usunięcie zatorów w korycie rzeki utrudniających swobodny przepływ wód (korzenie, gałęzie, śmieci, konary drzew, pnie drzew, ziemia) przy użyciu sprzętu mechanicznego (koparka) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, szerokość dna od 8,0-6,0m, głębokość koryta rzeki ok.4,0m odcinkowo na całej długości 3,Konserwacja nieuregulowanej rzeki Szreniawy w km 12+600 - 13+200, rozmiar 0,60 km, m. Czajęczyce, gmina Proszowice, powiat proszowicki. Zakres prac obejmuje: Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem Karczowanie pni koparką podsiębierną , grunt kategorii III-IV, pnie średnicy 80-100cm wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Ręczne ścinanie, zagajniki i krzaki gęste na skarpach rzeki z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Ręczne usunięcie zatorów utrudniających swobodny przepływ wód w korycie rzeki (gałęzie, śmieci) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, odcinkowo na całej długości Usunięcie zatorów w korycie rzeki utrudniających swobodny przepływ wód (korzenie, gałęzie, śmieci, konary drzew, pnie drzew, ziemia) przy użyciu sprzętu mechanicznego (koparka) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, szerokość dna od 8,0-6,0m, głębokość koryta rzeki ok.4,0m odcinkowo na całej długości Naprawa wyrw w skarpie rzeki - wbijanie palisady młotem pneumatycznym, kołki i słupki Fi 12-14cm, długości 3,0 m, grunt kategorii III Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod katem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. Część zamówienia nr 32 Konserwacja nieuregulowanego potoku Nadzówka w km 5+000 - 8+200, rozmiar 3,20 km,m. Ostrów, Kadzice, gmina Proszowice, powiat proszowicki. Zakres prac obejmuje: Ręczne ścinanie, krzaki średniej gęstości - wycięcie krzaków ze skarp z wywiezieniem i zagospodarowaniem materiału z wycinki we własnym zakresie, Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem, Usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się, powierzchnia lustra wody do 60% Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15m3, grunt kategorii III - udrożnienie koryta potoku warstwą 20cm, ścięcie nawisów ziemnych, profilowanie skarp, usunięcie zatorów w dnie potoku z rozplantowaniem wzdłuż skarp potoku Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod katem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. Część zamówienia nr 33 1.Konserwacja na rzece Mierzawa w km 63+356-63+806,64+240-68+590 t.j.4800 m uregulowana w m.Wierzbica, Bryzdzyń Wolica gm. Kozłów, pow. miechowski, woj.małopolskie Zakres prac obejmuje: Udrożnienie koryta, wykoszenie skarp, usunięcie przetamowań i zatorów 2.Konserwacja na rzece Mierzawa w km 63+806-64+240 t.j 434 m nieuregulowana w m.Wierzbica, gm. Miechów, pow. miechowski Zakres prac obejmuje: Udrożnienie koryta, wykoszenie skarp, usunięcie przetamowań i zatorów Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod katem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. Część zamówienia nr 34 Konserwacja na rzece Uniejówka w km 7+000-15+455,tj. 8455 m. uregulowana w m. Jelcza, Tczyca, Swojaczany, Charsznica, gm. Charsznica, pow. miechowski Zakres prac obejmuje: Udrożnienie koryta, wykoszenie skarp, wycięcie krzaków, usunięcie kożucha roślin pływających, ręczne ścinanie i karczowanie krzaków Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod katem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie. Część zamówienia nr 35 Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Wisła śluza nr 15 km 47+252, m. Czernichów, gm. Czernichów, pow. krakowski Zakres prac obejmuje: Wykopy oraz przekopy w gr.kat.III wykonane na odkład koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,25m3, Plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.III, Plantowanie skarp i dna odpływu w gr.kat.III Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp w gr.kat.III, Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA mała o wym.90x60x10cm, Wykonanie palisady wbitej na gł.1,5m z kołków o śr. 12-14cm w gr.kat.III. Schody na skarpie Sch-2 w gruntach mineralnych spoistych, Montaż klapy zwrotnej przepustu wałowego - zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej gęstości PEHD, wymiary przewodu (sklepienie) 50cmX50cm, z uszczelką silikonową wraz z demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej, uzupełnieniu braków w przyczółku,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli ; a.)1.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 65 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 31, / z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)2.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 10 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 32 /,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)3.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 35 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 33 /,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)4.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 15 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 34 /,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.)5.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie budowy, remontu lub naprawy śluz wałowych o wartości co najmniej 18 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 35/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 koparkę,1 samochód samowyładowczy lub1 ciągnik .Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że 1. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie , wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.932) do kierowania robotami budowlanymi na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.) 2.dysponują osobą specjalista przyrodnik z doświadczeniem pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich (nie dotyczy Części zamówienia Nr 35) Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 6.1. oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 6.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) innego podmiotu podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - warunki płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a). zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b). zmiany kont bankowych, c). wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona e). obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1, f). zmiany terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust.3 3. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pokój 32A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 08:00, miejsce: MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pokój 32A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: 1.Konserwacja nieuregulowanej rzeki Szreniawy w km 14+600 - 15+400, rozmiar 0,80 km, m. Kuchary, gmina Nowe Brzesko, powiat proszowicki. 2.Konserwacja nieuregulowanej rzeki Szreniawy w km 11+200 - 12+590, rozmiar 1,39 km, m. Majkowice, gmina Nowe Brzesko, powiat proszowicki. 3,Konserwacja nieuregulowanej rzeki Szreniawy w km 12+600 - 13+200, rozmiar 0,60 km, m. Czajęczyce, gmina Proszowice, powiat proszowicki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżaca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Konserwacja nieuregulowanego potoku Nadzówka w km 5+000 - 8+200, rozmiar 3,20 km, m. Ostrów, Kadzice, gmina Proszowice, powiat proszowicki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: 1.Konserwacja na rzece Mierzawa w km 63+356-63+806,64+240-68+590 t.j.4800 m uregulowana w m.Wierzbica, Bryzdzyń Wolica gm. Kozłów, pow. miechowski ,woj.małopolskie 2.Konserwacja na rzece Mierzawa w km 63+806-64+240 t.j 434 m nieuregulowana w m.Wierzbica, gm. Miechów, pow. miechowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Konserwacja na rzece Uniejówka w km 7+000-15+455,tj. 8455 m. uregulowana w m. Jelcza, Tczyca, Swojaczany, Charsznica, gm. Charsznica, pow. Miechowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Wisła śluza nr 15 km 47+252, m. Czernichów, gm. Czernichów, pow. krakowski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. warunki płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.