eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Wykonanie rekonstrukcji otworu studziennego nr 2 na terenie gminnego ujęcia wody w Dębicach w ramach zadania pod nazwą Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w miejscowościach Dębice i Smólnik

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-25

Włocławek: Wykonanie rekonstrukcji otworu studziennego nr 2 na terenie gminnego ujęcia wody w Dębicach w ramach zadania pod nazwą Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w miejscowościach Dębice i Smólnik
Numer ogłoszenia: 16910 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włocławek , ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, faks 054 230 53 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rekonstrukcji otworu studziennego nr 2 na terenie gminnego ujęcia wody w Dębicach w ramach zadania pod nazwą Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w miejscowościach Dębice i Smólnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rekonstrukcji otworu studziennego nr 2 na terenie gminnego ujęcia wody Dębice. Zakres robót obejmuje wykonanie rekonstrukcji otworu studziennego nr 2 na terenie gminnego ujęcia wody podziemnej na nieruchomości oznaczonej numerem geodezyjnym 96/18 obręb Ludwinowo, w miejscowości Dębice, gm. Włocławek, powiat włocławski, woj. kujawsko - pomorskie. Stan istniejący Gmina Włocławek jest właścicielem ujęcia w Dębicach. Ujęcie w Dębicach bazuje na czwartorzędowej warstwie wodonośnej o ustalonych zasobach eksploatacyjnych w wysokości: Q = 170,0 m3/h przy depresji 3,0 - 4,5m; Poziom czwartorzędowy eksploatowany jest studniami nr 1A, 2, 3 i 4 o głębokościach od 30,0 do 35,0 m. Poziom wodonośny stanowią utwory piaszczyste o różnej granulacji występujące od powierzchni terenu do głębokości ok. 27,5m. Otwór nr 2 - wykonany w 1979 r. do głębokości 33,0m w rurach fi 20. W otworze zabudowano filtr topiony siatkowy fi 14 z siatką styl. nr 10 o długości części czynnej 9,4m. Wydajność eksploatacyjną otworu ustalono w wysokości: Q= 75,0 m3/h przy depresji S= 2,6m. Roboty będą polegały na: 1) wydobyciu z otworu kolumny filtrowej w postaci filtra siatkowego z siatką stylonową nr 10 o fi- 356 mm. Długość całej kolumny wynosi 22,2 m, w tym: - rura podfiltrowa - 1,65 m - część czynna - 9,50 m - rura nadfiltrowa - 11,05 m. W otworze do głębokości 20 m są zabudowane rury fi- 508 mm. 2) pogłębieniu otworu dwiema średnicami : fi- 457 mm do głębokości około 50 m i fi 406 mm do głębokości około 65 m czyli do stropu wapieni. 3) wprowadzenie do otworu rury eksploatacyjnej PVC fi 300/330 mm do głębokości ok. 65,0 m. (Wapienie przewiduje się wiercić metodą obrotową świdrem o fi 311 mm lub metodą udarową średnicą 311 mm). 4) otwór należy wykonać w konstrukcji bezfiltrowej, ujmując do eksploatacji utwory szczelinowe, których występowanie planuje się w przedziale głębokości 65,0 - 95,0 m. 5) przestrzeń między rurą eksploatacyjną i ścianką otworu w przelocie 60,0 - 95,0 m należy zacementować, a od powierzchni terenu do głębokości ok. 60,0 m wypełnić zaczynem iłowym celem izolacji wyżej zalegających warstw wodonośnych. W przypadku piaszczenia, w otworze należy zbudować filtr siatkowy. Konstrukcja filtra będzie ustalona przez dozór hydrogeologiczny po ustaleniu stopnia piaszczenia szczelin prowadzących wodę. 5) prace obejmują również pompowanie oczyszczające otworu, które należy wykonać poprzez stopniowe zwiększanie wydajności do uzyskania 120% wydajności maksymalnej tj. ok. 42 m3/h. Na każdym stopniu należy pompować do całkowitego oczyszczenia się wody. Przewidywany czas pompowania oczyszczającego - ok. 36 godzin. 6) po pompowaniu otwór należy przechlorować i wykonać 24 godzinną /stójkę/ Pompowanie pomiarowe należy przeprowadzone na 3 poziomach dynamicznych - Q1 = Qmax, Q2 = 2/3Qmax, Q3 = 1/3Qmax. Na każdym cyklu należy uzyskać 8 godzinną stabilizację zwierciadła wody. Szacuje się, że łączny czas pompowania pomiarowego wyniesie około 36 godzin. Szczegółowy program pompowania pomiarowego zostanie podany po pompowaniu oczyszczającym. 7) po zakończeniu pompowania pomiarowego należy wykonać stabilizację zwierciadła wody w czasie ok. 24 godzin; 8) pod koniec pompowania pomiarowego należy pobrać próby wody do badań fizyko-chemicznych i bakteriologicznych. Proponowany zakres badań fizyko-chemicznych: mętność, barwa, zapach, pH, zasadowość ogólna i alkaliczna, twardość ogólna i niewęglanowa, Fe, Mn, Cl, związki amoniaku, O2, SO4, przewodność elektryczna, ogólna mineralizacja, Ca, Na, Mg, K, Cr, Cd, Pb, Zn, Cu; Zastosowanie materiałów urządzeń , metod wykonania równoważnych. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w celu dokładnego opisania przedmiotu zamówienia, dla przyjętych w projekcie robót geologicznych urządzeń zostały precyzyjnie podane typy, parametry techniczne, funkcjonalność oraz sposób wykonania. Wszędzie tam, gdzie w dokumentach specyfikacji istotnych warunków zamówienia, występują znaki, typy urządzeń, rozumie się przez to i dopuszcza materiały i urządzenia równoważne oraz równoważne metody wykonania przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne materiałów i urządzeń muszą być zgodne z danymi zawartymi w dokumentacji projektowej. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, tj. posiadających, co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe, jakościowe, oraz standard wykonania w stosunku do podanych w dokumentacji projektowej przykładów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji przetargowej, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Należy w takim przypadku załączyć do oferty wykaz materiałów i urządzeń równoważnych z podaniem materiału lub urządzenia, którego dotyczą - wypełniony i podpisany załącznik do formularza ofertowego, załączając komplet dokumentów dotyczących materiałów lub urządzeń równoważnych stwierdzających jednoznacznie ich równoważność. Wszędzie tam, gdzie w projekcie robót geologicznych przywołuje się Polskie Normy dopuszcza się normy równoważne opisywanym, normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskie, europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskie oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa wyżej, uwzględnia się w kolejności Polskie Normy, polskie aprobaty techniczne, polskie specyfikacje techniczne. Nie wskazanie w ofercie propozycji zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych oraz metod wykonania przedmiotu zamówienia, oznaczać będzie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie robót geologicznych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.50.00 - Roboty w zakresie pogłębiania i pompowania dla instalacji do uzdatniania wody 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania) warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku oraz wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane zbliżone do przedmiotu zamówienia tj. wykonał odwierty studni głębinowych lub rekonstrukcje studni o głębokości co najmniej 90 m wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających ich wartość oraz, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( np. poświadczenia, protokoły odbioru itp.) : Wartość wymienionych zadań winna być nie mniejsza niż 100 000,00 PLN ( brutto) każde, wykonanych w ramach jednego kontraktu z podaniem daty i miejsca wykonywania.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym: Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kryteria weryfikacji predyspozycji wykonawcy, poziom minimalny uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku oraz wykaże, iż posiada kadrę techniczną posiadającą wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia: dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi wymagane ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 196) do pełnienia funkcji kierownika robót wiertniczy (wymagane minimum - jedna osoba z uprawnieniami w zakresie wykonywania robót wiertniczych); Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych ustawowych uprawnień zawodowych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394, z późn. zm.) oraz złoży oświadczenie, że osoby wskazane w wykazie posiadają te uprawnienia.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. 100 000,00 zł - opłacone polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz przedłoży informację o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 50% wartości oferty. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać od Wykonawców oświadczenia, że Wykonawca użyje materiały do wbudowania dopuszczone do obrotu i spełniające wymagania jakościowe określone w art. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2014r. poz.883 ze zm.) lub zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane materiały odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna być sporządzono według wzoru formularza oferty. Zaakceptowany projekt umowy podpisany na ostatniej stronie z wyrazem Akceptuję i parafowany na każdej stronie projekt umowy. Oświadczenie wykonawcy z art. 36a ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (w formie aneksu), w przypadkach wystąpienia okoliczności wymienionych we wzorze umowy, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia a mianowicie: a) w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej; b) w przypadku zadziałania siły wyższej m.in. wykopaliska archeologiczne, gwałtowne opady , gradobicia, powodzie i inne anomalia klimatyczne c) zmiany będące następstwem konieczności usunięcia błędów lub nieścisłości w dokumentacji projektowej; d) zmiany postanowień umowy będących następstwem zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu umowy. e) zmiany podwykonawcy albo dalszego podwykonawcy robót f) wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT jak również w przypadku ograniczenia przez zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz zmiana wymagań dotyczących umów zawieranych z podwykonawcami. 2) Zmiany osób, o których mowa w § 9 wzoru umowy. W przypadku zmiany kierownika budowy lub robót, dana osoba musi spełniać odpowiednie wymagania określone w SIWZ, 3) Zmiany obowiązujących przepisów prawa, która powoduje, że konieczne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia stanie się dokonanie zmiany umowy lub zakresu robót budowlanych, 4) Wystąpienia obiektywnych okoliczności, które powodują, że dokonanie zmian byłoby korzystne dla Zamawiającego, 5) Termin zakończenia realizacji zadania może ulec zmianie w przypadku: -przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione, -wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, -konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych, -znacznego wydłużenia postępowania przetargowego, co spowoduje niemożliwe do przewidzenia opóźnienie w podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia; -konieczności wstrzymania robót przez Zamawiającego lub inne służby nadzoru wykonywania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wystąpienia okoliczności wymienionych w umowie, może nastąpić z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia, a mianowicie: 1) w przypadku zadziałania siły wyższej m.in. prace archeologiczne, gwałtowne opady , gradobicia, powodzie i inne anomalia klimatyczne ( klęska żywiołowa), 2) zmiany będące następstwem konieczności usunięcia błędów lub nieścisłości w dokumentacji projektowej; 3) zmiany postanowień umowy będących następstwem zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu umowy, 5) zmiany podwykonawcy albo dalszego podwykonawcy robót, 6) wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT jak również w przypadku ograniczenia przez zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz zmiana wymagań dotyczących umów zawieranych z podwykonawcami. 4. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 5. 5. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w zakresie wprowadzenia rozwiązań zamiennych (roboty zamienne) pod warunkiem, że będzie to skutkowało ulepszeniem realizacji zamówienia, usprawnieniem procesu budowy bądź koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, z zastrzeżeniem, że roboty nie wykroczą poza zakres prac opisanych w dokumentacji projektowej. Decyzje o zakresie robót zamiennych podejmuje wyłącznie Zamawiający. 6. Wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy będzie możliwe po uprzednim pisemnym powiadomieniu strony poprzez: - opisanie zmiany, - uzasadnienie zmiany w tym podanie przyczyny dlaczego nie można wykonać umowy na pierwotnych warunkach, w jaki sposób zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna dla wykonania umowy, - wskazanie wartości zmiany i sposobu jej wyliczenia. 7. W przypadku braku cen materiałów w kosztorysie ofertowym zastosowanie będą miały ceny średnie wg SEKOCENBUDU za kwartał poprzedzający wykonanie robót zamiennych. 8. Strony, poza innymi wypadkami wskazanymi we wcześniejszych zapisach umowy lub SIWZ, dopuszczają możliwość wprowadzania zmian w niniejszej umowie, jeśli będą one wynikać z zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub będą korzystne dla zamawiającego. 9. Zmiana oznaczenia stron umowy, danych niezbędnych do wystawienia faktury oraz adres korespondencyjnego wynikająca ze zmian organizacyjnych, zmian numerów telefonów i faksów, a także zmiana osób upoważnionych do kontaktu z Wykonawcą lub odbioru przedmiotu umowy nie stanowi zmiany treści umowy i wymaga tylko pisemnego powiadomienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7 87-800 Włocławek bud.A pokój nr 8( I pietro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7 87-800 Włocławek bud.A pokój nr 5(I pietro)- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.