eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont klatek schodowych w budynkach mieszkalnych (22 budynki - 22 części). Oznaczenie sprawyDNZP/3411/85/15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-18

Warszawa: Remont klatek schodowych w budynkach mieszkalnych (22 budynki - 22 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/85/15
Numer ogłoszenia: 168969 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy , ul. Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 818 67 41, faks 22 818 67 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatek schodowych w budynkach mieszkalnych (22 budynki - 22 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/85/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część I w budynku mieszkalnym przy ul. Ząbkowskiej 4 - 2 klatki; Część II -w budynku mieszkalnym przy ul. Siedleckiej 26 - 1 klatka; Część III w budynku mieszkalnym przy ul. Siedleckiej 29-2 klatki; Część IV - w budynku mieszkalnym przy ul. Siedleckiej 45-1 klatka; Część V -w budynku mieszkalnym przy ul. Tarchomińskiej 12-3 klatki; Część VI -w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 18-1 klatka; Część VII -w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 26 - 1 klatka; Część VIII -w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 43 - 1 klatka; Część IX -w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 45-1 klatka; Część X -w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 65-1 klatka; Część XI -w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 73-1 klatka; Część XII -w budynku mieszkalnym przy ul. Bródnowskiej 2-3 klatki; Część XIII -w budynku mieszkalnym przy ul. Bródnowskiej 14-2 klatki; Część XIV -w budynku mieszkalnym przy ul. Bródnowskiej 18-1 klatka; Część XV -w budynku mieszkalnym przy ul. Bródnowskiej 20-1 klatka; Część XVI -w budynku mieszkalnym przy ul. Bródnowskiej 22-1 klatka; Część XVII -w budynku mieszkalnym przy ul. Środkowej 3-2 klatki; Część XVIII -w budynku mieszkalnym przy ul. Środkowej 3A-2 klatki; Część XIX w budynku mieszkalnym przy ul. Środkowej 12-2 klatki; Część XX -w budynku mieszkalnym przy ul. Środkowej 17-1 klatka; Część XXI -w budynku mieszkalnym przy ul. 11 Listopada 44-1 klatka; Część XXII -w budynku mieszkalnym przy ul. Wileńskiej 29 -3 klatki. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: w kwocie ogółem 55 100,00 zł słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy sto złotych - w tym: część I - 1 800,00 zł słownie: jeden tysiąc osiemset złotych; część II - 1 300,00 zł słownie: jeden tysiąc trzysta złotych; część III - 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych; część IV - 1 300,00 zł słownie: jeden tysiąc trzysta złotych; część V - 5 900,00 zł słownie: pięć tysięcy dziewięćset złotych; część VI - 1 300,00 zł słownie: jeden tysiąc trzysta złotych; część VII - 2 600,00 zł słownie: dwa tysiące sześćset złotych; część VIII - 1 800,00 zł słownie: jeden tysiąc osiemset złotych; część IX - 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych, część X -2 500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych; część XI - 1 200,00 zł słownie: jeden tysiąc dwieście złotych; część XII - 5 300,00 zł słownie: pięć tysięcy trzysta złotych; część XIII - 4 800,00 zł słownie: cztery tysiące osiemset złotych; część XIV - 1 200,00 zł słownie: jeden tysiąc dwieście złotych; część XV - 1 100,00 zł słownie: jeden tysiąc sto złotych; część XVI - 1 500,00 zł słownie: jeden tysiąc pięćset złotych; część XVII - 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych; część XVIII - 2 300,00 zł słownie: dwa tysiące trzysta złotych; część XIX - 4 400,00 zł słownie: cztery tysiące czterysta złotych; część XX - 1 600,00 zł słownie: jeden tysiąc sześćset złotych; część XXI - 1 400,00 zł słownie: jeden tysiąc czterysta złotych; część XXII - 5 800,00 zł słownie: pięć tysięcy osiemset złotych. Szczegółowe informacje dotyczące wadium, zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul. Senatorska 16 numer: 67 1030 1508 0000 0005 5087 2048.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp, dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1pkt 2 pzp, dotyczące: Posiadania wiedzy i doświadczenia - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał, w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zadania remontowe, obejmujące swoim zakresem prace budowlane o wartości co najmniej 50 000 zł każde. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli 1 z wykonawców wykaże, że wykonał, w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zadania remontowe, obejmujące swoim zakresem prace budowlane o wartości co najmniej 50 000 zł każde. Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie wykazu robót budowlanych (wg załącznika Nr 5 do siwz) oraz dowodów potwierdzających, że co najmniej 2 zadania remontowe, obejmujące swoim zakresem prace budowlane o wartości co najmniej 50 000 zł każde, zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2b pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zawierające zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów Zamawiający żąda, aby podmiot udzielający wiedzy i doświadczenia uczestniczył w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawca z uwagi na fakt nierozerwalności zasobu wiedzy i doświadczenia z podmiotem ich udzielającym. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę, warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymaganych w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu, wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1pkt 3 pzp, dotyczące: Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1pkt 3 pzp, dotyczące: Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1) Warunek dotyczy Części II, VII, VIII, IX, X, XI a) do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót budowlanych osobą/mi posiadającą/mi uprawnienia budowlane bez ograniczeń - wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (t.j. Dz. U. z 2013 r, poz. 1409 z zm.) w specjalnościach: - konstrukcyjno- budowlanej, - instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych, oraz posiadającą/mi aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - wymagane przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2014 r, poz. 1946). b) do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 6 osobami w tym: elektryk- 1 osoba, tynkarz-1osoba, malarz - 2 osoby, robotnik niewykwalifikowany - 2 osoby. Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg załącznika Nr 6a do siwz). 2) Warunek dotyczy Części I, III, IV, V, VI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XX, XXI, XXII a) do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót budowlanych osobą/mi posiadającą/mi uprawnienia budowlane bez ograniczeń- wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (t.j. Dz. U. z 2013 r, poz. 1409 z zm.) w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz posiadającą/mi aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - wymagane przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2014 r, poz. 1946). b) do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 5 osobami w tym: tynkarz-1osoba, malarz - 2 osoby, robotnik niewykwalifikowany - 2 osoby. Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg załącznika Nr 6b do siwz). Zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt. 4 pzp Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (przez cały okres realizacji umowy) - czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczy wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę opisane są w przedmiarach robót stanowiących Załącznik Nr 7 do siwz odpowiednio dla części zamówienia oraz w Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz. Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia do przedstawienia do wglądu umów o pracę zawartych z osobami wymienionymi w wykazie osób złożonym na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia stanowiącym wraz z ofertą załącznik do umowy Zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2b pzp, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zawierające zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę, warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymaganych w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu, wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1pkt 4 pzp, dotyczące: Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł oraz będzie posiadał takie ubezpieczenie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie polisy z potwierdzeniami opłacenia składek oraz oświadczenia złożonego w ofercie, a w przypadku jej braku innych dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę, warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymaganych w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu, wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    2 zadania remontowe, obejmujące swoim zakresem prace budowlane o wartości co najmniej 50 000 zł każde;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Ofertę o treści zgodnej z załączonym wzorem formularza - wzór określony w załączniku Nr 1 do siwz; - Kosztorysy ofertowe odpowiednio dla części zamówienia na którą składana jest oferta - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII; - wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy dołączyć w oryginale do oferty, natomiast w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kserokopii dowodu wniesienia wadium - zgodnie z postanowieniami Rozdziału VIII; - pełnomocnictwo - o ile ofertę podpisuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: zmiany określone w projekcie umowy - załącznik Nr 9 stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Rozdziale XVI ust. 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-praga-pn.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie do pobrania ze strony Internet lub ul. Jagiellońska 23 pok.2, w cenie 60,00 zł, po opłaceniu na konto nr 42 1030 1508 0000 0005 5087 2013, albo za zaliczeniem poczt..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Jagiellońska 23, pokój 107, piętro I..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Ząbkowskiej 4 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część I w budynku mieszkalnym przy ul. Ząbkowskiej 4 - 2 klatki; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Siedleckiej 26 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część II -w budynku mieszkalnym przy ul. Siedleckiej 26 - 1 klatka; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Siedleckiej 29 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część III w budynku mieszkalnym przy ul. Siedleckiej 29-2 klatki; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV- remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Siedleckiej 45 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część IV - w budynku mieszkalnym przy ul. Siedleckiej 45-1 klatka. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Tarchomińskiej 12 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część V -w budynku mieszkalnym przy ul. Tarchomińskiej 12-3 klatki; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 18 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część VI -w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 18-1 klatka; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część VII -w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 26 - 1 klatka; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 43 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część VIII -w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 43 - 1 klatka; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 45 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część IX -w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 45-1 klatka; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 65 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część X -w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 65-1 klatka; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część XI - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 73 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część XI -w budynku mieszkalnym przy ul. Kawęczyńskiej 73-1 klatka; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część XII - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Bródnowskiej 2 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część XII -w budynku mieszkalnym przy ul. Bródnowskiej 2-3 klatki; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część XIII - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Bródnowskiej 14 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część XIII -w budynku mieszkalnym przy ul. Bródnowskiej 14-2 klatki; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część XIV - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Bródnowskiej 18 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część XIV -w budynku mieszkalnym przy ul. Bródnowskiej 18-1 klatka; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część XV - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Bródnowskiej 20 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część XV - w budynku mieszkalnym przy ul. Bródnowskiej 20-1 klatka; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część XVI - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Bródnowskiej 22 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część XVI -w budynku mieszkalnym przy ul. Bródnowskiej 22-1 klatka; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część XVII - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Środkowej 3 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część XVII -w budynku mieszkalnym przy ul. Środkowej 3-2 klatki; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część XVIII - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Środkowej 3A w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część XVIII -w budynku mieszkalnym przy ul. Środkowej 3A-2 klatki; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część XIX - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Środkowej 12 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część XIX w budynku mieszkalnym przy ul. Środkowej 12-2 klatki; Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Część XX - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Środkowej 17 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część XX -w budynku mieszkalnym przy ul. Środkowej 17-1 klatka. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Część XXI - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. 11 Listopada 44 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część XXI -w budynku mieszkalnym przy ul. 11 Listopada 44-1 klatka. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Część XXII - remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Wileńskiej 29 w Warszawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu klatek schodowych - Część XXII -w budynku mieszkalnym przy ul. Wileńskiej 29 -3 klatki. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach - Załącznik Nr 7/I, Nr 7/II, Nr 7/III, Nr 7/IV, Nr 7/V, Nr 7/VI, Nr 7/VII, Nr 7/VIII, Nr 7/IX, Nr 7/X, Nr 7/XI, Nr 7/XII, Nr 7/XIII, Nr 7/XIV, Nr 7/XV, Nr 7/XVI, Nr 7/XVII, Nr 7/XVIII, Nr 7/XIX, Nr 7/XX, Nr 7/XXI i Nr 7/XXII do siwz (odpowiednio dla części), Zakresie robót remontu klatek schodowych - odpowiednio dla części zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz, projekcie umowy i siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.