eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-07

Olkusz: Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu
Numer ogłoszenia: 168956 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138074 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu, al. 1000-lecia 2c, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6414044, faks 032 7547721.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotowe zadanie pn. Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu jest realizowane w ramach projektu partnerskiego pn. Termomodernizacja budynków Państwowej Straży Pożarnej z powiatów chrzanowskiego, bocheńskiego oraz olkuskiego, dofinansowywanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w ramach II konkursu Programu Priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme). Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - Część od 1 do 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub części. Opis przedmiotu zamówienia Część nr 1 Termomodernizacji budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu adres 32-300 Olkusz, Aleja 1000 - lecia 2c, w zakres której wchodzi : Montaż kurtyn powietrznych Wymiana bram garażowych segment A+C Wymiana okien segment A+B+C Ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją segment B+C Ocieplenie stropodachu nad segmentem A Ocieplenie ścian zewnętrznych segment A+B+C Zastosowanie kolektorów słonecznych Modernizacja instalacji CO Część nr 2 Termomodernizacji budynku Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Wolbromiu adres 32-340 Wolbrom ul. Brzozowska b/n. Wymiana drzwi wejściowych Wymiana okien segment ABC Wymiana bram garażowych Zastosowanie kolektorów słonecznych i perlatorów Ocieplenie stropodachu wentylowanego segment B Ocieplenie dachu garaży segment AC + cześć środkowa administracyjna segment B Ocielenie ścian zewnętrznych garaży segment A+C, część administracyjnej segment B Wymiana świetlików Modernizacja instalacji CO Podczas wykonywania przedmiotu zamówienia będą stosowane następujące rodzaje odbiorów robót: odbiory robót ulegających zakryciu; odbiory robót zanikających; odbiór końcowy robót. W/w roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (zał. nr 7a, 7b do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 8a, 8b do SIWZ). Zamawiający pomocniczo załącza także przedmiar robót (zał. nr 6a, 6b do SIWZ). Za wykonany w całości przedmiot zamówienia obowiązuje rozliczenie ryczałtowe. Wykonawca po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym ma możliwość dokonania wizji lokalnej w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu oraz budynku Jednostki Ratowniczo Gaśniczej w Wolbromiu oraz weryfikacji zgodności dokumentacji projektowej ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę w/w dokumentów. Wynagrodzenie ryczałtowe ma zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające wprost z dokumentacji projektowej, a także ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz zawierać będzie koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty umowy ubezpieczeniowej z tytułu odpowiedzialności związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, wykonania dokumentacji powykonawczej, oraz wszelkie inne usługi własnej obce niezbędne do prawidłowej realizacji umowy. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6a, 6b do SIWZ stanowi materiał informacyjny celem ułatwienia kalkulacji ceny ofertowej i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. W związku z tym, iż roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w czynnych strażnicach Państwowej Straży Pożarnej, a prowadzone prace nie mogą powodować utrudnień w zapewnieniu gotowości bojowej Jednostki Ratowniczo Gaśniczej w Olkuszu oraz Jednostki Ratowniczo Gaśniczej w Wolbromiu, należy zachować szczególną uwagę, a prowadzone roboty nie mogą powodować utrudnień w ich sprawnym funkcjonowaniu. Wszelakie utrudnienia, które mogłyby spowodować opóźnienie wyjazdu do akcji ratowniczo gaśniczych prowadzonych przez w/w jednostki należy wcześniej ustalić z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa, Polskimi Normami lub Normami Europejskimi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz do usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie w okresie rękojmi za wady fizyczne oraz gwarancji. Nie wyszczególnienie jakichkolwiek aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Zastosowane materiały muszą mieć odpowiednie aprobaty techniczne lub atesty. Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót oraz zapewni dozór mienia na własny koszt. Wykonawca ustali, we własnym zakresie, miejsce wywozu i utylizacji materiałów (z wyłączeniem stolarki okiennej oraz bram wjazdowych) z rozbiórki i koszty z tym związane uwzględni w ofercie. Zamawiający po podpisaniu umowy wskaże miejsce złożenia w/w bram i okien. Oferta będzie zawierała wszystkie koszty mogące powstać w czasie realizacji zamówienia z podsumowaniem wartości brutto całego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki bhp i p.poż na terenie wykonywanych robót. Do obowiązków Wykonawcy należy przestrzeganie przepisów prawnych wynikających m.in. z następujących ustaw: - ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zmianami, art. 3 ust 1 pkt 32 ustawy). - ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późniejszymi zmianami); Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych za wykonane prace związane z termomodernizacją. Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja wyznaczona przez Zamawiającego, w terminie do 14 dni od daty pisemnego zawiadomienia przez Wykonawcę o wykonaniu całości przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane na okres min. 5 lat. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 5 lat. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zamontowaną stolarkę okienną na okres min. 7 lat. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zamontowane bramy wjazdowe na okres min. 5 lat. Wykonawca w czasie od zawarcia umowy do przekazania placu budowy jest zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczeniowej z tytułu odpowiedzialności związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy na czas obowiązywania umowy oraz na kwotę odpowiadającą wartości umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy kosztorys zawierający rozbicie ceny ofertowej na poszczególne pozycje kosztotwórcze przedmiotu umowy. Kosztorys powinien odpowiadać swoją szczegółowością co najmniej szczegółowości przedmiaru robót. Kosztorys podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Powyższy kosztorys będzie miał charakter informacyjny i pomocniczy dla potrzeb rozliczeń w przypadku odstąpienia od umowy z wykonawcą. Obowiązki i prawa Wykonawcy szczegółowo opisane są w zał. nr 4a, 4b do SIWZ (wzór umowy). Zgodnie z art. 29 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 w/w ustawy, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy odniesienia, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót oraz STWiORB jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Termomodernizacji budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu adres 32-300 Olkusz, Aleja 1000 - lecia 2c, w zakres której wchodzi Montaż kurtyn powietrznych Wymiana bram garażowych segment A+C Wymiana okien segment A+B+C Ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją segment B+C Ocieplenie stropodachu nad segmentem A Ocieplenie ścian zewnętrznych segment A+B+C Zastosowanie kolektorów słonecznych Modernizacja instalacji CO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowa PASO Sośnierz Paweł, Zabagnie kol. Radocha 56, 32-340 Wolbrom, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 852566,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 757461,86

  • Oferta z najniższą ceną: 757461,86 / Oferta z najwyższą ceną: 1041715,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Termomodernizacji budynku Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Wolbromiu adres 32-340 Wolbrom ul. Brzozowska b/n. Wymiana drzwi wejściowych Wymiana okien segment ABC Wymiana bram garażowych Zastosowanie kolektorów słonecznych i perlatorów Ocieplenie stropodachu wentylowanego segment B Ocieplenie dachu garaży segment AC + cześć środkowa administracyjna segment B Ocielenie ścian zewnętrznych garaży segment A+C, część administracyjnej segment B Wymiana świetlików Modernizacja CO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowa PASO Paweł Sośnierz, Zabagnie kol. Radocha 56, 32-340 Wolbrom, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 701547,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 699062,03

  • Oferta z najniższą ceną: 699062,03 / Oferta z najwyższą ceną: 922453,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.