eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radwanice › Dostawa ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-23

Radwanice: Dostawa ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego
Numer ogłoszenia: 16878 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radwanice , ul. Przemysłowa 17, 59-160 Radwanice, woj. dolnośląskie, tel. 76 8311436.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radwanice.pl , www.radwanice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego dla potrzeb działalności statutowej Zakładu Usług Komunalnych w Radwanicach. W zakres dostawy wchodzi: Ciągnik rolniczy - parametry i wyposażenie Masa nie mniejsza niż 4000kg Silnik: -4- cylindrowy, turbodoładowany, typu diesel -Spełniający normy EURO 3B/TIER 3B -Moc min 80KM -Maksymalny moment obrotowy nie mniejszy niż 350 Nm -Zbiornik paliwa nie mniejszy niż 150 l Układ przeniesienia napędu: -Skrzynia biegów /przekładniowa/ mechaniczna z rewersem, zmiana biegów w pełni zsynchronizowana, ilość przełożeń min 12/12, min. 1 bieg pod obciążeniem -Min. prędkość co najmniej 30 km/h -Napęd na dwie osie Wom: -Prędkość obrotowa WOM540 obr/min Układ hydrauliczny: -Wydajność pompy hydrauliki min 50l/min -Udźwig podnośnika min 3500 kg -Rozdzielacz z zaworem sterującym szybkozłączkami -Ilość szybkozłączy: co najmniej 2 pary Układ Kierowniczy: -Typ hydrostatyczny Układ hamulcowy: -Hamulec ciągnika tarczowy mokry -Hamulec postojowy sterowany mechanicznie -Instalacja sterowania hamulcami pneumatycznymi jedno + dwuobwodowa Koła: -Koła przednie 380/70R24 i tylne 480/70R34 -Rozstaw osi standard -Błotniki kół przednich i tylnych -Zestaw do pompowania kół Zaczepy: -Zaczep transportowy górny przesuwny i dolny -Zaczep rolniczy /PITON FIX/ -Obciążniki przednie i tylne Kabina: -Kabina posiadająca fabryczną homologację na dwie osoby /kierowca + pasażer/, ogrzewana, wentylowana -Drzwi kabiny otwierane z prawej i lewej strony -Otwierana tylna szyba -Fotel kierowcy regulowany, siedzisko pasażera z pasem bezpieczeństwa -Reflektory robocze przednie i tylne -Oświetlenie wnętrza kabiny -Spryskiwacze i wycieraczki szyby tylnej i przedniej -Światło obrotowe ostrzegawcze /kogut/ -Gaśnica, trójkąt ostrzegawczy -Zbiornik paliwa zamykany na kluczyk, drzwi kabiny zamykane na kluczyk Wóz asenizacyjny -Przystosowany do pracy z oferowanym ciągnikiem rolniczym /o mocy min 80 KM/ -Pojemność min 5000l, zbiornik ocynkowany ogniowo obustronnie z dodatkową pasywacją -Grubość blachy nie mniejsza niż 5mm, podwójny spaw zbiornika /z zewnątrz i od wewnątrz/ -Zbiornik osadzony na ramie ocynkowanej ogniowo -Wzmocnione podpory mocowania zbiornika na ramie -Otwierana tylna dennica -Wskaźnik napełnienia -Mechanicznie regulowana stopa podporowa -Błotniki ocynkowane -Sprężarka o wydajności min 6000l/min -Zawory bezpieczeństwa: min nadciśnieniowy i podciśnieniowy -Zaczep wymienny -Układ hamulcowy pneumatyczny, hamulec ręczny postojowy -Instalacja elektryczna 12V, oświetlenie drogowe -Tylna zasuwa spustowa min. 4cale sterowana hydraulicznie oraz zasuwa ręczna 4cale z boku -Wąż ssawny min. 4 cale z koszem o długości min. 6 mb oraz 4 szt przedłużek długości min. 6 mb każda wraz z kompletem uchwytów -Zestaw kołowy jednoosiowy - dwa koła -Ogumienie drogowe standard -Wałek przekaźnika mocy Pozostałe wymagania: Maszyny fabrycznie nowe, rok produkcji min. 2014, wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia pojazdów montowane fabrycznie, ciągnik rolniczy i wóz asenizacyjny w żadnym elemencie nie mogą być wcześniej uszkodzone i zostały dopuszczone do ruchu przez właściwy organ, okres gwarancji udzielony przez sprzedawcę minimum 24 miesiące, bez limitu mtg. Serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez sprzedającego, czas reakcji sprzedającego na zgłoszenie serwisowe/naprawy nie dłużej jak 24 godziny. W cenie należy uwzględnić pierwszy oraz drugi przegląd gwarancyjny, koszt dostawy pokrywa sprzedawca, ciągnik rolniczy i wóz asenizacyjny zostaną dostarczone do siedziby Zakładu Usług Komunalnych w Radwanicach - Kłębanowice 9A, w cenie oferty należy uwzględnić przeszkolenie operatorów pojazdu pod względem eksploatacyjnym i technicznym. Cenę za przeglądy gwarancyjne oraz przeszkolenie operatorów pojazdu należy podać osobno na formularzu oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Dostarczone: ciągnik rolniczy i wóz asenizacyjny muszą być kompatybilne i wyposażone w następujące dokumenty: -Świadectwo homologacji na terenie RP -Gwarancja -Fabryczna instrukcja obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji -Protokoły wykonanych prób i badań laboratoryjnych jeśli były wykonywane -Atesty na wbudowane w pojeździe urządzenia -Dokumentacja UDT- jeśli jest wymagana -Wykaz autoryzowanych stacji serwisowych -Katalog części zamiennych -Komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta -Książkę serwisową w języku polskim.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na dostawie sprzętu towarzyszącego, stanowiącego wyposażenie dodatkowe do zakupionych pojazdów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.14.45.20 - Cysterny do gromadzenia ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy sprzętu rolniczego lub przemysłowego o wartości nie mniejszej niż 100 tyś. zł. każda. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazywaniu spełnienia warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia (jako podwykonawcy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy wykazać co najmniej dwie dostawy sprzętu rolniczego lub przemysłowego o wartości nie mniejszej niż 100 tyś. zł, każda. Należy także podać informację o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy, wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (należy złożyć oświadczenie w oryginale) oraz dokumenty zawierające informacje dotyczące: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4. ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w sytuacjach: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, wynikająca z okoliczności niezależnych od Stron, wynikająca z: a) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostaw; b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) zmianę wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) wynikającej ze zmiany przepisów prawa, b) wystąpienia zamówień uzupełniających, zamiennych lub zaniechanych, 3) zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które może istotnie utrudnić wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, działając z należytą starannością, 4) zmiana nazwy, siedziby, adresów stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radwanice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Radwanicach 59-160 Radwanice ul. Przemysłowa 17 pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Radwanicach 59-160 Radwanice ul. Przemysłowa 17 pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa na finansowanie projektu z Samorządem Województwa Dolnośląskiego z siedzibą we Wrocławiu o przyznanie pomocy nr 00057-6921-UM0100028/13 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.