eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Organizacja dla pięciu Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego imprez plenerowych promujących program Owoce w szkole

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-04

Warszawa: Organizacja dla pięciu Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego imprez plenerowych promujących program Owoce w szkole
Numer ogłoszenia: 168447 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166404 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6617272, faks 22 661 73 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja dla pięciu Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego imprez plenerowych promujących program Owoce w szkole.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CPV: 79.95.20.00-2 /Usługi w zakresie organizacji imprez/. 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja dla potrzeb pięciu Oddziałów Terenowych ARR wydarzeń / imprez plenerowych mających na celu promocję programu Owoce w szkole. 2. Uczestnikami wydarzeń / imprez plenerowych będą uczniowie szkół podstawowych, przedstawiciele placówek oświatowych /nauczyciele, dyrektorzy szkół/, samorządu /pracownicy instytucji nadzorujących pracę szkół/ oraz dostawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Oddziałów Terenowych ARR /zadań częściowych/ zawarto w załączniku nr 2 do Istotnych Postanowieniach Umowy /IPU/, stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 września 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu zadań realizowanych przez Agencję Rynku Rolnego związanych z wdrożeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej programu Owoce w szkole zwrot porcja owoców użyty w opisie wymagań każdej z części realizacji należy rozumieć następująco. a. Grupa - owoce lub przetwory owocowe - obejmuje: jabłko /min.150g/, gruszkę /min.150g/, truskawki /min. 100g/, sok owocowy /0,2l - 0,33l/. b. Grupa - warzywa lub przetwory warzywne - obejmuje: marchew /min. 60g/, paprykę słodką /min. 60g/, rzodkiewki /min. 60g/, sok warzywny lub owocowo - warzywny /0,2l - 0,33l/. c. Porcja składa się z jednego produktu objętego grupą - owoce lub przetwory owocowe - oraz jednego produktu objętego grupą - warzywa lub przetwory warzywne. d. Soków owocowych nie udostępnia się w ramach tej samej porcji, co soki warzywne lub owocowo-warzywne. e. Udostępniane dzieciom produkty nie mogą zawierać dodatku tłuszczu, soli, cukru lub substancji słodzących. f. Jabłka i gruszki są udostępniane dzieciom w całości. g. Jabłka, gruszki, truskawki, marchew, rzodkiewki i paprykę słodką, podaje się dzieciom w stanie gotowym do bezpośredniego spożycia. h. Jeżeli truskawki, marchew, rzodkiewki i paprykę słodką podaje się dzieciom w częściach, części te są uzyskane z owoców lub warzyw wystarczająco rozwiniętych i dojrzałych oraz zdrowych, bez objawów gnicia lub zepsucia, powodujących, że te owoce lub warzywa są niezdatne do spożycia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja programu Owoce w szkole, w ramach działań komunikacyjnych unijnego programu Owoce w szkole.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: woj. śląskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • E4B Consulting, ul. Mechaników 105, 65-119 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: woj. łódzkie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beata Kaczmarska INTEGRA - Biuro Obsługi Imprez, ul. Jana Długosza 25A lok. 26, 60-408 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: woj. podkarpackie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosławskie Stowarzyszenie Oświaty i Promocji Zdrowia, ul. Rynek 13 A, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25029,27

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: woj. dolnośląskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beata Kaczmarska INTEGRA - Biuro Obsługi Imprez, ul. Jana Długosza 25A lok. 26, 60-408 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4710,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4710,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.