eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Izba Dziecka w Łodzi, ul. Skrzywana 14.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2006-03-31

POZYCJA 16831

WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Łódź: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, do kontaktów: Wojciechowska Anna, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, fax 042 6652080, e-mail: zampub@lodzka.policja.gov.pl, www.lodzka.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Izba Dziecka w Łodzi, ul. Skrzywana 14. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 40.10.00.00 - Elektryczność Kod CPV wg słownika 2008: 09.31.00.00 - Elektryczność 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 36960,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - VIII KP KMP w Łodzi, ul. Wólczańska 250. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 138720,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - VI KP KMP w Łodzi, ul. Wysoka 45. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 157920,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - I KP KMP w Łodzi, Al. Kościuszki 19. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 225120,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - II KP KMP w Łodzi, ul. Ciesielska 27. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 182100,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - V KP KMP w Łodzi, ul. Organizacji WiN 60. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 112400,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - WRD w Łodzi, ul. Żeromskiego 88. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 225840,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - VII KP KMP w Lodzi, ul. 3-go Maja 43. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 73920,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - III KP KMP w Łodzi, ul. Armii Krajowej 33. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 115200,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - IV KP KMP w Łodzi, ul. Kopernika 29/31. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 221800,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KMP w Łodzi, ul. Sienkiewicza 28. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1302800,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Lokal w Łodzi, ul. Pietrusińskiego 52. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 10400,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Lokal w Łodzi, ul. Nastrojowa 57. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4300,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych- Lokal w Łodzi, ul. Zbocze 1. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 15600,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Lokal w Łodzi, ul. Kossaka 12. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3500,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Lokal w Łodzi, ul. Wandurskiego 4. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4060,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Lokal w Łodzi, ul. Lokatorska 11a. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 5000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Lokal w Łodzi, ul. Czajkowskiego 2. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2400,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Lokal w Łodzi, ul. Leszka Białego 2. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 6500,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KP Krośniewice. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 41300,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - PPI Dąbrowie. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1100,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KPP Łask. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 180500,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.07.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KP Łask - Kolumna. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 10100,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KP Widawa. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 18800,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 08.05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KP Rzgów. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 10600,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.07.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Lokal w Pabianicach, ul. Bracka 14/16. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3910,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.07.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Lokal w Pabianicach ul. Bracka 14/16 - KP Konstantynó Łódzki. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 25440,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.07.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KP Siemkowice. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 6800,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.08.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KPP Kiełczygłów. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 6300,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.08.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KPP Poddębice. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 67700,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.07.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KP Uniejów. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 15400,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 02.10.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KP Wartkowice. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 10100,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.07.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KP Pęczniew. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 8700,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 01.12.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KP Bolimów. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 15900,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 02.12.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KPP Wieluń. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 159400,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 02.10.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KP Aleksandrów Łódzki. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 26870,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 27.03.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KPP Radomsko. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 237744,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 27.03.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - KP Drzewica. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2650,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 27.03.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - ZP Lututów. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 12000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 02.10.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - PP Kiernozia. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 40.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 7800,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 27.03.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA IV: INFORMACJE O CHARAKTERZE ADMINISTRACYJNYM

IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Zp-0341/5/06.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 24.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.