eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Usługa konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-19

Zamość: Usługa konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG
Numer ogłoszenia: 168158 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu , Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 618 15 36, faks 84 618 16 07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Infrastruktura, logistyka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, usuwania awarii-serwisowanie celem utrzymania w stałej sprawności technicznej: Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG, usługa podzielona została na 8 części a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5, części nr 6, części nr 7 do 5% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. W zakresie części nr 8 do 10% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.32.41.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości; Część nr 1 - 720, 00 zł (słownie: siedemset dwadzieścia 00/100 złotych); Część nr 2 - 270,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt 00/100 złotych) Część nr 3 - 320,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia 00/100 złotych) Część nr 4 - 1100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto 00/100 złotych) Część nr 5 - 480,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt 00/100 złotych) Część nr 6 - 530,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści 00/100 złotych) Część nr 7 - 740,00 zł (słownie: siedemset czterdzieści 00/100 złotych) Część nr 8 - 3100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto 00/100 złotych) 1. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, konto nr: 30 1010 1339 0057 5713 9120 0000. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1300 dnia 28.05.2014r. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu. 5. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 5, budynek 27 w siedzibie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, najpóźniej do godz. 1300 dnia 28.05.2014 r. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, Zamość, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty 32 Wojskowemu Oddziałowi Gospodarczemu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, Zamość, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium przez Lidera Konsorcjum w imieniu wszystkich Konsorcjantów. 16. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada: a) Ważna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, uprawniającą do konserwacji systemów alarmowych zgodnie z zakresem określonym w przepisach ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145 poz 1221 z późn. zm.) b) Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej; wydane na podstawie ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. nr. 182 poz 1228) - tylko do części nr 8

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) Wykonawca wykaże iż wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje należycie, przynajmniej jedno zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,00 zł (każde), odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na usłudze utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej SSWiN klasy SA-3, SA-4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż dysponuje dla części nr 1. nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7,: a) Min. 2 pracownikami z legitymacjami kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, posiadającymi uprawnienia projektowe, instalatorskie świadectwa kwalifikacyjne SEP do minimum 1KV dla systemów klasy SA-3 oraz SA-4, SA-4 dla koordynatora, osoby nadzorującej realizację przedmiotowego zamówienia dla wszystkich zadań b) Min. 4 pracownikami z legitymacjami kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne SEP do minimum 1KV dla konserwatorów, osób realizujących przedmiotowe zamówienie; dla wszystkich zadań c) Pracownikami przewidzianymi do wykonywania przedmiotowej usługi posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienia wydane na podstawie art. 21 ust 4 pkt. 1) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182 poz 1228) wraz z zaświadczeniami o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Wykonawca wykaże, iż dysponuje dla części nr 8. a) Min. 1 pracownikiem z legitymacją kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, posiadającym uprawnienia projektowe, instalatorskie dla systemów klasy SA-3 oraz SA-4, świadectwa kwalifikacyjne SEP do minimum 1KV jako osoby nadzorującej realizację przedmiotowego zamówienia b) Min. 3 pracownikami z legitymacjami kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne SEP do minimum 1KV dla osób realizujących przedmiotowe zamówienie; c) Pracownikami przewidzianymi do wykonywania przedmiotowej usługi posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej POUFNE lub pisemne upoważnienia wydane na podstawie art. 21 ust 4 pkt. 1) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182 poz 1228) wraz z zaświadczeniami o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, dla osób realizujących przedmiotowe zamówienie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż posiada: Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania - Wykonawców ubiegających się wspólnie - w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego . 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - wysokośc kosztów zakupu do części zamiennych (marża) - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu usług (np. w zakresie ilości konserwacji) w przypadku zaistnienia okoliczności ekonomicznych lub prawnych bądź zmian organizacyjnych struktur Użytkownika; 2) Zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość zmniejszonego zakresu usługi. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem zakresu i wartości przewidzianych w umowie; 3) Ograniczenie lub brak środków finansowych w planie finansowym na rok 2015;2016 na realizację zadania stanowiącego przedmiot umowy, skutkujące zmniejszeniem jego zakresu i wynagrodzenia umownego; 4) Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany podatku VAT na usługi objęte umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, budynek 27, pokój nr 5, odpłatnie w formie przesyłki, bezpłatnie ze strony..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2014 godzina 13:00, miejsce: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, budynek 33, pokój nr 8 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usługi konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach JW4055 Hrubieszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach JW4055 Hrubieszów zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wysokość kosztow zakupu części zamiennych użytych do naprawy (marża) - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach JW. 1230 Chełm oraz WKU Chełm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach JW. 1230 Chełm oraz WKU Chełm zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wysokość kosztów zakupu części zamiennych użytych do naprawy (marża) - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usługi konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach: Wojskowej Prokuratury Garnizonowej w Lublinie, Wojskowego Sądu Garnizonowego w Lublinie, Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach: Wojskowej Prokuratury Garnizonowej w Lublinie, Wojskowego Sądu Garnizonowego w Lublinie, Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wysokość kosztow zakupu części zamiennych użytych do naprawy (marża) - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usługi konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach: Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Lublinie, Wojskowego Biura Emerytalnego w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach: Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Lublinie, Wojskowego Biura Emerytalnego w Lublinie zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wysokość kosztow zakupu części zamiennych użytych do naprawy (marża) - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wkonanie usługi konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach: Batalionu Dowodzenia Wielonarodowej Brygady (część polska) w Lublinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamwienia jest wykonanie usługi konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach: Batalionu Dowodzenia Wielonarodowej Brygady (część polska) w Lublinie zgodnie z SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wysokość kosztow zakupu części zamiennych użytych do naprawy (marża) - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie usługi konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach: Dowództwa Wielonarodowej Brygady (część Polska) w Lublinie i Garnizonowy Węzeł Łączności w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach: Dowództwa Wielonarodowej Brygady (część Polska) w Lublinie i Garnizonowy Węzeł Łączności w Lublinie zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wysokość kosztow zakupu części zamiennych użytych do naprawy (marża) - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie usługi konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach: Warsztaty Techniczne w Lublinie, Wojskowa Komenda Transportu w Lublinie, Wydział Żandarmerii Wojskowej w Lublinie, JW. 4228 Skład Jawidz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach: Warsztaty Techniczne w Lublinie, Wojskowa Komenda Transportu w Lublinie, Wydział Żandarmerii Wojskowej w Lublinie, JW. 4228 Skład Jawidz zgodnie z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wysokość kosztow zakupu części zamiennych użytych do naprawy (marża) - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie usługi konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach: JW. 4226 Skład Bezwola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i serwisowania Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemów Kontroli Dostępu oraz Systemów Telewizji Dozorowej, w obiektach: JW. 4226 Skład Bezwola zgodnie z SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. wysokość kosztow zakupu części zamiennych użytych do naprawy (marża) - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.