eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ZAKUP WYPOSAŻENIA I MATERIAŁÓW DO LABORATORIÓW CHEMII I ZIB W RAMACH REALIZACJI PROJEKTÓW pt. WYŻSZA SZKOŁA OFICERSKA WOJSK LĄDOWYCH- BEZPIECZNE PAŃSTWO I WZMOCNIENIE POTENCJAŁU DYDAKTYCZNEGO WYŻSZEJ SZKOŁY OFICERSKIEJ WOJSK LĄDOWYCH IMIENIA GENERAŁA TADEUSZA KOŚCIUSZKI WE WROCŁAWIU współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr sprawy 24/PN/2014 o wartości szacunkowej powyżej 30.000 EURO i poniżej 207.000 EURO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-19

Wrocław: ZAKUP WYPOSAŻENIA I MATERIAŁÓW DO LABORATORIÓW CHEMII I ZIB W RAMACH REALIZACJI PROJEKTÓW pt. WYŻSZA SZKOŁA OFICERSKA WOJSK LĄDOWYCH- BEZPIECZNE PAŃSTWO I WZMOCNIENIE POTENCJAŁU DYDAKTYCZNEGO WYŻSZEJ SZKOŁY OFICERSKIEJ WOJSK LĄDOWYCH IMIENIA GENERAŁA TADEUSZA KOŚCIUSZKI WE WROCŁAWIU współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr sprawy 24/PN/2014 o wartości szacunkowej powyżej 30.000 EURO i poniżej 207.000 EURO
Numer ogłoszenia: 168038 - 2014; data zamieszczenia: 19.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WYPOSAŻENIA I MATERIAŁÓW DO LABORATORIÓW CHEMII I ZIB W RAMACH REALIZACJI PROJEKTÓW pt. WYŻSZA SZKOŁA OFICERSKA WOJSK LĄDOWYCH- BEZPIECZNE PAŃSTWO I WZMOCNIENIE POTENCJAŁU DYDAKTYCZNEGO WYŻSZEJ SZKOŁY OFICERSKIEJ WOJSK LĄDOWYCH IMIENIA GENERAŁA TADEUSZA KOŚCIUSZKI WE WROCŁAWIU współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr sprawy 24/PN/2014 o wartości szacunkowej powyżej 30.000 EURO i poniżej 207.000 EURO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i materiałów do laboratoriów WSOWL w zakresie i ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.54.00.00-0, 38.90.00.00-4, 43.41.00.00-0, 38.41.00.00-2, 39.16.21.00-6, 14.81.20.00-6, 42.12.25.00-5, 44.16.51.00-5, 39.71.22.10-1, 42.12.34.00-1, 38.12.00.00-2, 38.65.33.00-0, 35.11.00.00-8, 38.43.30.00-9, 33.11.10.00-1, 33.69.63.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność obejmująca przedmiot zamówienia nie wymaga szczególnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp załączonego do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust. 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom - Karty charakterystyki produktu, orzeczenia, opisy wraz z fotografiami lub inne dokumenty potwierdzające przeznaczenie produktu oraz jego parametry techniczne - minimum w zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik 4. (nie dotyczy części I i VI)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego- załącznik A 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, lub inny dokument wskazujący, że oferta jest podpisana przez osobę uprawnioną.- załącznik 5. Umocowanie osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępnienia - załącznik 6 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z Ustawą Pzp - załącznik 7 5. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wypełnienie tego załącznika jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom.- załącznik 8. 6. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik 9

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Jeżeli w trakcie realizacji umowy producent oryginalnego środka zakończy jego produkcję, dopuszcza się zaoferowanie produktu zamiennego, a taka zmiana asortymentu nie będzie stanowić zmiany zapisów umownych i wymagać będzie jedynie stosownej informacji o tym fakcie wraz z załączeniem oświadczenia producenta środka o zaprzestaniu produkcji. 2. Dopuszcza się zmianę danych Wykonawcy, takich jak np.: zmiana adresu, konta bankowego, osób do kontaktu, itp. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4. Warunki dokonania zmian: 4.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 4.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistniałe okoliczności, obliczy koszty zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenia Wykonawcy, opisze wpływ na termin wykonania umowy. Wniosek o zmianę postanowień musi być wyrażony na piśmie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych, 51-150 Wrocław , ul. Czajkowskiego 109, budynek 104, pokój 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych, 51-150 Wrocław , ul. Czajkowskiego 109, budynek nr 8, pokój nr 121 (kancelaria Jawna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup sprzętu i wyposażenia do laboratoriów w częściach I - X finansowany jest w ramach realizacji projektów pt. WYŻSZA SZKOŁA OFICERSKA WOJSK LĄDOWYCH- BEZPIECZNE PAŃSTWO I WZMOCNIENIE POTENCJAŁU DYDAKTYCZNEGO WYŻSZEJ SZKOŁY OFICERSKIEJ WOJSK LĄDOWYCH IMIENIA GENERAŁA TADEUSZA KOŚCIUSZKI WE WROCŁAWIU współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MATERIAŁY DO LABORATORIUM CHEMII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów do laboratorium chemii o parametrach i w ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 33.79.20.00-8, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DESTYLARKA DWUKOMOROWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego destylarki dwukomorowej o parametrach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 42.91.23.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WIRÓWKA LABORATORYJNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego wirówki laboratoryjnej o parametrach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 42.93.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPRZĘT LABORATORYJNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu laboratoryjnego o parametrach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.90.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: STACJONARNY CZTEROKOMOROWY ZESTAW TANKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego stacjonarny czterokołowy zestaw tanków o parametrach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ODCZYNNIKI CHEMICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odczynników chemicznych w ilości i o parametrach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PRZENOŚNY SPEKTROMETR PROMIENIOWANIA GAMMA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego przenośnego spektrometru promieniowania gamma o parametrach podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PRZENOŚNY KIERUNKOWY APARAT RENTGENOWSKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego przenośnego kierunkowego aparatu rentgenowskiego o parametrach podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 33.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZESTAW RATOWNICZYCH NARZĘDZI HYDRAULICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego zestawu ratowniczych narzędzi hydraulicznych o parametrach podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZESTAW WYPOSAŻENIA ADR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego zestawu wyposażenia ADR o parametrach podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZESTAW DYDAKTYCZNY - SYSTEMY WENTYLACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego zestawu dydaktycznego -ssytemy wentylacji o parametrach podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: KAMERA INSPEKCYJNA - ENDOSKOP Z MONITOREM LCD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego kamery inspekcyjnej - endoskopu w monitorem LDC o parametrach podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: MIERNIK WYDATKU ENERGETYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego miernika wydatku energetycznego o parametrach podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 33.16.81.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.