eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa multimodalnego węzła komunikacyjnego - Plac Powstańców Wielekopolskich we Wrocławiu, etap 1.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Wrocław: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa multimodalnego węzła komunikacyjnego - Plac Powstańców Wielekopolskich we Wrocławiu, etap 1.
Numer ogłoszenia: 168029 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 8875 - 2006.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji Wydział Zamówień Publicznych, ul. Długa, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3559076, fax 071 3734906.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa multimodalnego węzła komunikacyjnego - Plac Powstańców Wielekopolskich we Wrocławiu, etap 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa multimodalnego węzła komunikacyjnego - Plac Powstańców Wielekopolskich we Wrocławiu, etap 1, które obejmuje następujące roboty budowlane: drogi, mała architektura, tory tramwajowe, trakcja tramwajowa, kable trakcyjne, sieć wodociągowa, kanalizacja ogólnospławna i sanitarna, kanalizacja deszczowa i odwodnienie, sieć gazowa, kable elektroenergetyczne, oświetlenie drogowe, sygnalizacja świetlna, sieć teletechniczna, kable światłowodowe, remont szaletu, mury oporowe, ogrodzenia, rozbiórki obiektów kubaturowych, zieleń, organizacja ruchu zastępczego i docelowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 532300 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2006.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Scott Wilson Kirkpatrick & Co. Ltd Sp. z o.o. Oddział w Polsce, ul. Rejtana 17, 02-516 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1101481,41
  • Oferta z najniższą ceną: 1101481,41 / oferta z najwyższą ceną: 1500000,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.