eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Opracowanie studiów wykonalności inwestycji dla projektów zintegrowanych Subregionu Kędzierzyńsko-kozielskiego. - II POSTĘPOWANIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-07

Kędzierzyn-Koźle: Opracowanie studiów wykonalności inwestycji dla projektów zintegrowanych Subregionu Kędzierzyńsko-kozielskiego. - II POSTĘPOWANIE
Numer ogłoszenia: 167510 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studiów wykonalności inwestycji dla projektów zintegrowanych Subregionu Kędzierzyńsko-kozielskiego. - II POSTĘPOWANIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace są częścią projektu pn. Zintegrowane podejście terytorialne szansą rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego, który otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 w Konkursie dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania miejskich obszarów funkcjonalnych ogłoszonego przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Poprzez Subregion Kędzierzyńsko-Kozielski należy rozumieć teren obejmujący swoim zasięgiem następujące jednostki samorządu terytorialnego: gmina miejska Kędzierzyn-Koźle o pow. 123 km2, gmina wiejska Reńska Wieś o pow. 98 km2, gmina wiejska Cisek o pow. 71 km2, gmina wiejska Bierawa o pow. 120 km2, gmina wiejska Pawłowiczki o pow. 153 km2, gmina wiejska Polska Cerekiew o pow. 61 km2, gmina miejsko - wiejska Ujazd o pow. 83 km2, gmina miejsko - wiejska Leśnica o pow. 94 km2, gmina miejsko - wiejska Strzelce Opolskie o pow. 202 km2, gmina miejsko - wiejska Zawadzkie o pow. 82 km2, gmina wiejska Jemielnica o pow. 113 km2. oraz dwa powiaty: strzelecki (obejmujący gminy: Ujazd, Leśnica, Strzelce Opolskie, Zawadzkie, Jemielnica) i kędzierzyńsko-kozielskiego (obejmujący gminy: Bierawa, Cisek, Reńska Wieś, Pawłowiczki, Polska Cerekiew, Kędzierzyn-Koźle). Obszar opisany został w Raporcie Delimitacja granic Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego. ZAMÓWIENIE OBEJMUJE: I.Zamówienie polegać będzie na opracowaniu 8 studiów wykonalności inwestycji (SWI) dla projektów partnerskich pn.: 1.Góra Św. Anny - Opolskie Centrum Dziedzictwa Kulturowo-Przyrodniczego - 1 SWI 2.Wzmocnienie potencjału inwestycyjnego Subregionu Kędzierzyńsko-Kozielskiego poprzez uzbrojenie terenów inwestycyjnych - 1 SWI 3.Czyste powietrze - ograniczenie niskiej emisji w Subregionie Kędzierzyńsko-Kozielskim - 1 SWI, 4.Budowa zintegrowanego systemu transportowego Subregionu Kędzierzyńsko-Kozielskiego poprzez budowę dróg powiatowych łączących Powiat Strzelecki i Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski - 2 SWI 5.Budowa zintegrowanej sieci tras i ścieżek rowerowych, biegowych, szlaków kajakowych i jazdy konnej w Subregionie Kędzierzyńsko-Kozielskiem - 1 SWI. 6.Poprawa dostępności i jakości usług zdrowotnych w Subregionie Kędzierzyńsko-Kozielskim poprzez kompleksową modernizację 2 szpitali - 2 SWI II.Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie dokumentów zgodnych z obowiązującymi prawem oraz wytycznymi w zakresie opracowania i zawartości studiów wykonalności inwestycji, w tym m.in. wytyczne w zakresie zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów generujących dochód i projektów hybrydowych na lata 2014-2020, Studium Wykonalności Inwestycji wnioskodawców ubiegających się o wsparcie w ramach RPO WO 2014 - 2020, Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz innymi właściwymi dla zakresu rzeczowego ww. projektów inwestycyjnych w odniesieniu do programów operacyjnych na lata 2014-2020, z których przedsięwzięcia te mogą być współfinasowane (zwłaszcza odpowiednimi wskaźnikami produktu i rezultatu oraz kryteriami wyboru projektów). III.W odniesieniu do projektu nr 4 i 6 Wykonawca zobowiązany będzie opracować SWI w sposób umożliwiający partnerom zarówno wspólne, jak i samodzielne aplikowanie o środki pozabudżetowe. IV.Zamawiający dostarczy Wykonawcy posiadane informacje w oparciu o które Wykonawca opracuje SWI, w tym opisy dokumentacji technicznych dotyczących zadań wymienionych w pkt. I w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy. Jednocześnie specyfikacje istotnych warunków zamówienia ww. dokumentacji, które stanowić mogą źródło podstawowych informacji o elementach zakresu rzeczowego projektów znajdują się pod następującymi linkami: Ad.I. 1. http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/OgloszeniaSzczegoly.aspx?MasterPage=KedzierzynMasterPage&id=757&archive=true Ad.I.2. http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/OgloszeniaSzczegoly.aspx?MasterPage=KedzierzynMasterPage&id=767&archive=true Ad.I.3. http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/OgloszeniaSzczegoly.aspx?MasterPage=KedzierzynMasterPage&id=752&archive=true Ad.I.4. http://bip.powiatstrzelecki.pl/?a=3813 Ad.I.5. http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/OgloszeniaSzczegoly.aspx?MasterPage=KedzierzynMasterPage&id=760&archive=true Ad.I.6. http://bip.powiat.kedzierzyn-kozle.pl/4387/3146/ogloszenie-o-zamowieniu-z-dnia-21-11-2014r-na-wykonanie-dok-technicznej-dla-2-zad-inwestycyjnych-proj-zintegrowanego-pn-poprawa-dostepnosci-i-jakosci-uslug-zdrowotnych-w-subregionie-kedzierzynsko-kozielskim-poprzez-kompleksowa-modernizacje-2-szpitali.html Jednocześnie Zamawiający informuje, że liczba podmiotów samorządu terytorialnego objętych poszczególnymi Studiami Wykonalności Inwestycji nie przekroczy liczby partnerów biorących udział w projekcie Zintegrowane podejście terytorialne szansą rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Obszaru Funkcjonalnego. SWI musi być zgodne z dokumentami Strategii Rozwoju Subregionu Kędzierzyńsko-Kozielskiego do roku 2020 oraz Programem Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Subregionu-Kędzierzyńsko -Kozielskiego na lata 2014 -2020 V.Wszelkie dokumenty w wersji elektronicznej przekazywane do Zamawiającego nie mogą posiadać innych rozszerzeń niż: PDF, DOC lub DOCX, XLS Informacje i wymagania dodatkowe: 1.Wykonawca będzie dokonywał interpretacji zapisów SWI na każdorazowe żądanie Zamawiającego, przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu ostatecznego, polegającej na udzielaniu wyjaśnień tych zapisów, dla których Zamawiający wskaże więcej niż jedną możliwą nterpretację. Odpowiedź na zapytanie zostanie dostarczona najpóźniej do 7 dni od daty otrzymania żądania. 2.Jeżeli przy wykorzystaniu opracowania przy aplikacji projektu o dofinansowanie zostaną zgłoszone zastrzeżenia przez właściwą Instytucję ogłaszającą nabór i weryfikującą poprawność sporządzenia aplikacji w zakresie SWI, Wykonawca zobowiązuje się do ich uzupełnienia, wyjaśnienia i dostosowania opracowania do stawianych wymogów w terminie uzgodnionym z Zamawiającym przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu ostatecznego. 3.Zamawiający w terminie 14 dni kalendarzowych od przekazania dokumentacji przeprowadzi wstępną ocenę poprawności pod względem jej zgodności z zamówieniem oraz warunkami umowy, potwierdzając to podpisaniem bez zastrzeżeń protokole odbioru lub odmawiając podpisania protokołu zwróci ją Wykonawcy wyznaczając termin na usunięcie wad. 4.Odbiór poszczególnych etapów nastąpi wg harmonogramu prac (uzgodnionego z Zamawiającym w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy) i potwierdzonymi protokołami odbioru podpisanymi przez obie strony. 5.Przedmiot zamówienia zostanie przekazany w wersji elektronicznej. SWI nr 1,2,3,5, powinny zostać przekazane w wersji elektronicznej i papierowej w 15 egzemplarzach. Natomiast SWI nr 4 i 6 powinny zostać przekazane w wersji elektronicznej i papierowej w 5 egzemplarzach. 6.Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania wszystkich przygotowanych materiałów, dokumentów i publikacji wytworzonych w ramach niniejszego zlecenia poprzez zamieszczenie logo Subregionu, logo Unii Europejskiej i logo POPT 2007 - 2013 oraz informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej przyznanych w ramach Konkursu dotacji na działania wspierające jednostki samorządu terytorialnego w zakresie planowania miejskich obszarów funkcjonalnych ogłoszonego przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego oraz umieszczenia nazwy Projektu. Zasady umieszczania informacji o współfinansowaniu oraz logotypy znajdują się na stronie: http://www.popt.gov.pl/ZPFE/Strony/Zasady.aspx 7.Wykonawca przenosi na Zamawiającego z dniem ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia lub jego części nieograniczone autorskie prawa majątkowe do korzystania i rozporządzania wynikami prowadzonych prac, bez obowiązku zapłaty dodatkowego wynagrodzenia. Tym samym Zamawiającemu przysługuje prawo do korzystania (licencji) z wszelkich publikacji (w tym wizerunków w nich zamieszczanych), ekspertyz, materiałów oraz treści internetowych (elektronicznych) przygotowanych w ramach realizowanego projektu, bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy, w zakresie poniższych pól eksploatacji: a)utrwalania i zwielokrotniania w całości lub w części poprzez wytwarzanie egzemplarzy jakąkolwiek techniką (w tym drukarską i cyfrową); b)wprowadzenia do obrotu, użyczenia lub najmu oryginału lub egzemplarzy; c)rozpowszechniania poprzez publiczne udostępnienie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w czasie i miejscu przez siebie wybranym, w szczególności przez wprowadzanie do pamięci komputera i umieszczanie w sieci internetowej; d)korzystania na własny użytek. 8.Zamawiający może cedować nabyte prawo na rzecz Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju oraz innych podmiotów wyłonionych w postępowaniu przetargowym organizowanym w ramach projektu Zintegrowane podejście terytorialne szansą rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego. 9.Wykonawca dopuszcza możliwość sporządzenia przez podmioty zewnętrzne (np. przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju) obcojęzycznych wersji wszelkich opracowań przygotowanych w ramach realizowanego projektu. 10.Wykonawca wyraża zgodę na wykonywanie przez Zamawiającego oraz Ministra prawa zależnego, tj. rozporządzanie i korzystanie z opracowań przygotowanych w ramach realizowanego projektu, w tym ich wersji obcojęzycznych. 11.Zamawiający zobowiązuje się do respektowania autorskich praw osobistych osób działających w imieniu Wykonawcy, w szczególności zobowiązuje się do oznaczania autorstwa wszelkich publikacji przygotowanych w ramach realizowanego projektu oraz ich rzetelnego wykorzystywania. 12.Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne projektu, a w szczególności za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej, w tym za nieprzestrzeganie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631, z późn. zm.) w związku z wykonywaniem projektu. 13.Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć pisemną informację o stanie zaawansowania prac nad wykonaniem przedmiotu umowy oraz udzielić wyjaśnień, w terminie określonym przez Zamawiającego w stosownym piśmie. 14.Na potrzeby niniejszego zamówienie Wykonawca w celu zebrania informacji oraz diagnozowania stanu istniejącego będzie kontaktował się bezpośrednio z n/w przedstawicielami jednostek objętych postępowaniem: Gminy Kędzierzyn-Koźle z siedzibą przy ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, osoba Dariusz Kantor tel. 77 40 50 372 e-mail: dariusz.kantor@kedzierzynkozle.pl Gminy Bierawa z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, osoba: Waldemar Lembowicz tel. 774872266 fax 774872262, e-mail: inwestycje@bierawa.pl Gminy Cisek z siedzibą przy ul. Władysława Planetorza 52, 47-253 Cisek, osoba: Beata Staiszczyk tel. 77 48 71 172, fax 77 48 71 140, e-mail: b.staiszczyk@cisek.pl Gminy Reńska Wieś z siedzibą przy ul. Pawłowicka 1, 47-208 Reńska Wieś, osoba: Urszula Szczypinska tel. 77/4829422, e-mail: budownictwo@renskawies.pl Gminy Pawłowiczki z siedzibą przy Pl. Jedności Narodu 1, 47-280 Pawłowiczki, osoba: Bernadeta Hamera tel. 77/4036461, e-mail: hamera@pawlowiczki.pl Gminy Polska Cerekiew z siedzibą przy ul. Raciborska 4, 47-260 Polska Cerekiew, Urszula Golisz, tel. 77 4801470, e-mail: sekratarz@polskacerekiew.pl Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego z siedzibą przy Pl. Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, osoba Piotr Kramarz, tel./77 47 232 05, e-mail: pcieg@powiat.kedzierzyn-kozle.pl Gminy Ujazd z siedzibą przy ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, osoba Monika Jastrzembska tel. 77 40 48 757, e-mail: inwestycje@ujazd.pl Gminy Leśnica z siedzibą przy ul. 1 Maja 9, 47-150 Leśnica, osoba: Andrzej Iwanowski, e-mail: zb@lesnica.pl; um@lesnica.pl, tel. 77 461 52 81 Gminy Strzelce Opolskie z siedzibą przy Pl. Myśliwca 1, 47-100 Strzelce Opolskie, osoba Katarzyna Dynak, tel. 77 40 49 366, e-mail: k.dynak@strzelceopolskie.pl Gminy Jemielnica z siedzibą przy ul. Strzelecka 67, 47-133 Jemielnica, osoba Radosław Wojciechowski 77462 35 09 77 462 35 10, e-mail: radoslaw@jemielnica.pl Gminy Zawadzkie z siedzibą przy ul. Dębowa 13, 47-120 Zawadzkie, osoba Marek Matuszczak tel. 77 46 23 133, e-mail: gp@zawadzkie.pl Powiatu Strzeleckiego z siedzibą przy ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, osoba Marcin Hurek 77-4440-17-90, marcin.hurek@powiatstrzelecki.pl, Agnieszka Wodarz, 77 440-17-91, e-mail: agnieszka.wodarz@powiatstrzelecki.pl 15.Wykonawca przedstawi wraz z ofertą cenową planowany harmonogram prowadzonych prac w ramach niniejszego zamówienia, który zostanie uszczegółowiony i zaktualizowany do 10 dni od daty podpisania umowy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodne z zamówieniem podstawowym;

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie (w zakresie usług w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług zrealizowanych łącznie z potwierdzeniem ich należytego wykonania w zakresie jak niżej: opracowanie, co najmniej po 4 (cztery) studia wykonalności projektów inwestycyjnych dla każdego z następujących obszarów: a. rewitalizacja, rozwój kultury oraz ochrona dziedzictwa kulturowego, b. infrastruktura turystyczna i rekreacyjno-sportowa, c. infrastruktura drogowa, d. ochrona powietrza, odnawialne źródła energii, e. infrastruktura bazy medycznej, f. uzbrojenie terenów pod inwestycje. które uzyskały dofinansowanie w ramach Programów Operacyjnych perspektywy finansowej 2007-2013. Wyżej wymienione poparte stosownymi protokołami odbioru. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a. koordynatorem procesu - osoba z wykształceniem wyższym ekonomicznym, posiadająca doświadczenie zawodowe polegające na kierowaniu lub zarządzaniu lub koordynowaniu, która w okresie ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert) uczestniczyła w co najmniej 2 projektach obejmujących swoim zakresem przygotowanie SWI dla infrastrukturalnego projektu partnerskiego angażującego więcej niż dwie jednostki samorządu terytorialnego. b. minimum 3 (trzema) doświadczonymi pracownikami posiadającymi wykształcenie wyższe i doświadczenie w zakresie opracowywania analiz finansowych i ekonomicznych dla projektów ubiegających się o dotacje z funduszy europejskich oraz posiadające znajomość arkusza kalkulacyjnego. W przypadku ofert wspólnych, zasoby ludzkie wykonawców występujących wspólnie podlegają sumowaniu. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie (druk nr 20) potwierdzające prawo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do postępowania lub oferty, a tym samym posiadające prawo zaciągania zobowiązań lub składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy Wykonawca zagraniczny składa oświadczenie jak wyżej. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy nie prowadzący działalności, a występujący wspólnie składają wymagane oświadczenie. W przypadku osoby udostępniającej swoje zasoby zgodnie z art. 26 ust. 2b i biorącej udział w realizacji części zamówienia składa także niniejszy dokument.; Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne.; Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska i z załączonym planowanym harmonogramem prac; Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielanej gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Zamówienie w zakresie podstawowym (SWI) należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszej SIWZ i przypadającym w okresie: nie dłuższym niż do dnia 25-08-2015 oraz 24 m-ce na interpretację zapisów SWI liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru Zintegrowane podejście terytorialne szansą rozwoju Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 Wnioskodawca: Gmina Kędzierzyn-Koźle Nr umowy: DPT/BDG-II/POPT/85/13.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.