eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Dostawa i montaż elementów aranżacji wystawy stałej i przestrzeni obsługi zwiedzających w Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-06

Ostrołęka: Dostawa i montaż elementów aranżacji wystawy stałej i przestrzeni obsługi zwiedzających w Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce.
Numer ogłoszenia: 167418 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce , pl. Gen. Józefa Bema 8, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 0-29 764 54 43, faks 0-29 764 35 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż elementów aranżacji wystawy stałej i przestrzeni obsługi zwiedzających w Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: Dostawa i montaż elementów aranżacji wystawy stałej i przestrzeni obsługi zwiedzających w Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce. Zamówienie należy wykonać do 08.09.2015 r. Termin realizacji jest terminem nieprzekraczalnym. Dostawa i montaż będą odbywały się sukcesywnie zgodnie z ustaleniami, między Zamawiającym a Wykonawcą, po podpisaniu umowy. 2. Lokalizacja realizacji zamówienia. Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce, 07-410 Ostrołęka, pl. gen J. Bema 8 Budynek główny, w którym funkcjonują wystawy stałe i czasowe. Obiekt wpisany do rejestru Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nazwą - dom staromiejski, Nr rejestru A-434. 3. Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach: 1) Projektu pn. Zwiększenie konkurencyjności Muzeum Kultury Kurpiowskiej poprzez modernizację wystaw stałych i indywidualizację obsługi zwiedzających, którego celem jest stworzenie nowej stałej wystawy oraz organizację systemu obsługi zwiedzających opartej na ich indywidualnych potrzebach z uwzględnieniem niepełnosprawności. 2) Zadania pn. Zakup serwera z osprzętem 4. Przestrzeń gdzie realizowane będzie zamówienie to powierzchnia łącznie ok. 350 m2 w tym: 1) Wystawa stała - Ostrołęka i Kurpie między wątkiem historii a osnową życia, Wystawa obejmuje obszar I piętra i obejmuje sześć Sal oraz klatkę schodową, 2) Przestrzeń obsługi zwiedzających obejmuje obszar parteru. 5. Elementy aranżacji wystawy stałej i przestrzeni obsługi zwiedzających będące w zakresie zamówienia, tj. wykonane elementy wyposażenia wystawienniczego, meble/gabloty, siedziska, wszystkie elementy graficzne (wydruki i nadruki), wszystkie elementy systemu audiowizualnego i jego infrastruktury oraz oświetlenia będą zsynchronizowane tworząc funkcjonalną całość. 6. Zakres przedmiotu zamówienia określa niniejsza SIWZ ze wszystkimi załącznikami, w tym PROJEKT WYKONAWCZY ARANŻACJI elementów wyposażenia, mebli/gablot, elementów graficznych, elementów systemu audiowizualnego i jego infrastruktury wraz z zestawieniami i parametrami technicznymi tych elementów Szczegółowe, minimalne wymagania funkcjonalno-techniczne poszczególnych elementów zamówienia oraz opisy, projekty niezbędne do wykonania zamówienia znajdują się w PROJEKCIE WYKONAWCZYM ARANŻACJI i załącznikach zgodnie z wykazem. Uwaga: Rysunki w PROJEKCIE WYKONAWCZYM ARANŻACJI dotyczące szatni i lady recepcyjnej nie są w zakresie niniejszego zamówienia. 7. Zamówienie będzie realizowane w następujących kategoriach: 1) DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU EKSPOZYCYJNEGO Gabloty wraz z wyposażeniem, zamknięcia, zawiesia, mocowania, Ekspozytory, Ścianki ekspozycyjne, Mocowania do obiektów poza gablotami, System identyfikacji wizualnej I piętro, toalety, klatka schodowa, szczegółowy opis w projekcie wykonawczym aranżacji 2) DOSTAWA I MONTAŻ MULTIMEDIÓW I SPRZĘTU AUDIO Projektory duże 2 szt, Projektory małe 3 szt, Ekrany do projektorów dużych 2 szt., Ekrany do projektorów małych 3 szt., System dźwięku przestrzennego 3 szt., Punktowe odtwarzacze dźwięku 2 szt., Panele dotykowe 7 szt., Audioguidy 10 szt., Moduł do serwera z oprogramowaniem, szczegółowy opis w projekcie wykonawczym aranżacji 3) DOSTAWA I MONTAŻ OŚWIETLENIA szynoprzewody, Wymiana opraw oświetleniowych na I piętrze i na klatce schodowej, szczegółowy opis w projekcie wykonawczym aranżacji 4) PRACE REMONTOWE I MODERNIZACYJNE PORTIERNI Wymiana opraw oświetleniowych na parterze, System identyfikacji wizualnej hall, szatnia, szczegółowy opis w projekcie wykonawczym aranżacji 5) KLIMATYZATORY Klimatyzatory 3 szt., szczegółowy opis w załączniku 6) SERWER Z OSPRZĘTEM Serwer z osprzętem, szczegółowy opis w załączniku Podział prac realizacyjnych na kategorie został dokonany na potrzeby rozliczenia Projektu. 8. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy i montażu oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia systemu audiowizualnego (multimedia i oświetlenie) spełniającego wszystkie wymogi odpowiednich norm europejskich i posiadającego oznaczenie CE. Wszystkie elementy wyposażenia oraz użyte materiały muszą być bezpieczne dla użytkownika, posiadać niezbędne atesty. Wszystkie użyte materiały powinny spełniać wymagania dla wyrobów dopuszczonych do użytku w budynkach użyteczności publicznej, w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i przepisów bhp, zgodnie z obowiązującym polskim Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami. Wszystkie wymiary podane na rysunkach technicznych należy sprawdzić na miejscu przed przystąpieniem do wykonywania elementów wystawy. Wszystkie elementy graficzne muszą być trwałe, odporne na zarysowania. Podana kolorystyka jest orientacyjna, ostateczny wybór nastąpi po okazaniu próbek materiałów przez Wykonawcę. Elementy wyposażenia i scenografii powinny być wykonane wyłącznie z materiałów fabrycznie nowych. Elementy wyposażenia powinny być trwałe i odporne na działania ze strony zwiedzających także w wyniku uderzeń typowymi przedmiotami powszechnego użytku posiadanymi przez zwiedzających. Elementy szklane należy wykonać ze szkła bezpiecznego. Ponadto wszystkie powierzchnie powinny być zmywalne w przypadku zabrudzenia typowymi środkami używanymi przez wandali, np. marker wodoodporny. Wymagana jest precyzja podczas prac montażowych. Zamawiający wymaga zabezpieczenia w sposób skuteczny (np. gruba folia budowlana) istniejących posadzek czy ścian w miejscach montażu elementów aranżacji. Wykonawca wykona naprawy wszelkich uszkodzeń stropów, ścian, instalacji w przypadku ich wystąpienia w wyniku prowadzenia prac związanych z montażem przedmiotu zamówienia. Wymaga się, żeby elementy wyposażenia i aranżacji wystawy były trwałe, estetyczne i mogły pozostać w normalnym użytkowaniu przez zwiedzających przez okres 10 lat. 9. Przedmiot zamówienia - obejmuje również uruchomienie systemów audiowizualnych i oświetlenia, wdrożenie oprogramowania systemów, przeprowadzenie szkoleń pracowników muzeum w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, sprzętów i systemów. 10. W ramach tego samego projektu inwestycyjnego, o którym mowa w punkcie 3, będzie realizowane jednocześnie zamówienie pn.: Roboty budowlane w ramach modernizacji wystawy stałej i przestrzeni obsługi zwiedzających w Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce. Wykonawca robót budowlanych będzie miał w zakresie rozprowadzenie instalacji w ścianach mając na względzie przyszły montaż wyposażenia, w szczególności lokalizację gniazd/wypustów zasilających. Zamawiający oczekuje ścisłej i stałej współpracy Wykonawcy dostawy i montażu wyposażenia z wykonawcą robót budowlanych. Działania obu ekip będą koordynowane przez Inwestora. 11. Realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie, na każdym etapie, pod nadzorem merytorycznym osoby wyznaczonej przez Zamawiającego oraz nadzorem autorskim w terminach i godzinach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym. 12. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu, w dniu odbioru przedmiotu umowy, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, atesty, aprobaty techniczne itp. 13. Przed sporządzeniem oferty, Wykonawca winien zdobyć wszelkie informacje, które mogą mieć wpływ na przygotowanie oferty. Wykonawca zobowiązuje się w ramach kwoty zadeklarowanej w ofercie do wykonania pełnego zakresu rzeczowego będącego przedmiotem Umowy zgodnie z SIWZ, wyceną ofertową, obowiązującymi normami i przepisami. 14. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub projekcie aranżacji zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi materiałami lub urządzeniami, aby osiągnąć zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp na Wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 15. Minimalny wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 39.17.10.00 - Witryny wystawowe 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 79.93.10.00 - Usługi dekoracji wnętrz .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia składając oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące: dostawę z montażem - instalacją sprzętu wystawienniczego obejmującą swym zakresem np. meble (gabloty), wyposażenie przeznaczone do ekspozycji, ekrany szklane, lub inne ekspozytory na wystawę czy ekspozycję na łączną wartość minimum 150 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia składając oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia składając oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia składając oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł. Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia składając oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz OFERTY, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego zał. nr 1. 2) Formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego zał. nr 1A. 2) Stosowne pełnomocnictwo - jeśli osoba podpisująca ofertę i składająca w imieniu Wykonawcy oświadczenia i inne pisma nie jest osobą upoważnioną do składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu Wykonawcy na podstawie aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: zmian technologicznych - o ile są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności: a) pojawieniem się materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, skrócenia terminu realizacji, obniżenia kosztów eksploatacji lub uzyskanie lepszej jakości wykonanego zamówienia, b) pojawienie się nowszych technologii wykonania zaprojektowanych prac realizacyjnych, montażowych, instalacyjnych pozwalających na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub kosztów wykonania i eksploatacji przedmiotu umowy, 2) Zmiana wysokości ceny ryczałtowej brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu Umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego, dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 3) Zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 4) Zmiana z przyczyn zależnych od zmian w umowie z wykonawcą robót budowlanych. 5) Zmiana w przypadku wystąpienia dodatkowych wytycznych wynikających ze zmiany przepisów obowiązujących przy współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI Wykorzystanie Walorów Naturalnych i Kulturowych dla Rozwoju Turystyki i Rekreacji, Działanie 6.1. Kultura, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzum.ostroleka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce, pl. gen. J. Bema 8, 07-410 Ostrołęka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Oferty muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego, w Muzeum Kultury Kurpiowskiej, 07-410 Ostrołęka, pl. gen. J. Bema 8, w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach 1) Projektu pn. Zwiększenie konkurencyjności Muzeum Kultury Kurpiowskiej poprzez modernizację wystaw stałych i indywidualizację obsługi zwiedzających, który współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z funduszu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013, Priorytet VI - Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji, Działanie 6.1. Kultura oraz ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego. 2) Zadania pn. Zakup serwera z osprzętem.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.